Mockbamilla Skrevet 16. juli 2004 #21 Skrevet 16. juli 2004 Forum på KG: Kropp, helse og trening, Mat og drikke Måltid: Frokost 1. juledag Fritidssysle: Trening Gruppe/artist: Norah Jones Klesmerke: Ingen spesielle Kosmetikkmerke: Lancôme Kjendis: Ane Dahl Torp Politiker: Inga Marte Torkildsen KG-bruker: Liker mange jeg Is: NonStop-is By i Norge: Bergen By i verden: Bergen Land: Norge Klesbutikk: H&M Restaurant: Peppes Plagg: Joggebukse Film: Sex og Lucia Dagligvarebutikk: Rema og Mega Sang: I got my mind set on you Skuespiller: Ane Dahl Torp, Paul Ottar Haga TV-kanal: TV2 Drikke, uten alkohol: Vann og melk Alkohol: Rødvin Pålegg: Makrell i tomat Brettspill: Risk Spill på nettet: Ingen Nettside: KG Bok: Jørgen + Anne= Sant Frossenpizza: Spiser ikke Sydenplass: Lanzarote Frukt: Eple Grønnsak: Cherrytomat Grillmat: Teriyakimarinert laksefilet Tyggis: Extra sweet mint Drops: Søppeldynga Sjokolade: Melkepletter Chips: Maarud salt På TV generelt: Sport, Beat for Beat Såpe-serie: Home and away Realityserie: 71 grader nord
magnhild Skrevet 16. juli 2004 #22 Skrevet 16. juli 2004 :o Forum på KG: Bryllup Måltid: Pizza, hjemmelaget Fritidssysle: Kg og håndball Gruppe/artist: Sting Klesmerke: Tja, Pepper-cron akkurat om dagen Kosmetikkmerke: Max Factor Kjendis: Sting Politiker: KG-bruker: Hmm Lillen tror jeg, men det er fryktelig vanskelig. Egentlig alle, har ikke noe mot noen!! Is: HJemmelaget daimis By i Norge: Bergen By i verden: New york Land: Norge Klesbutikk: Lene-v Restaurant: TGI Fridays Plagg: Skjørt Film: Ocean eleven Dagligvarebutikk: Obs! Sang: Sweet dreams my LA X Skuespiller: tja... TV-kanal: tv3 Drikke, uten alkohol: Cola light Alkohol: Hansa pilsner og Stråbærri daijkiri Pålegg: Sjokade Brettspill: TP Spill på nettet: BG Nettside: KG Bok: Mankell sine Frossenpizza: Grandis Sydenplass: Korsika, om man kan kalle det sydenplass Frukt: melon Grønnsak: Squash Grillmat: Kylling Tyggis: Lilla extra Drops: knott Sjokolade: Stratos Chips: paprika skruer På TV generelt: Gilmore girls Såpe-serie: Gilmore girls Realityserie: 71 grader nord
jamie Skrevet 16. juli 2004 #23 Skrevet 16. juli 2004 Forum på KG: Kropp, helse, trening & velvære Måltid: Frokost Fritidssysle: Lesing, kafebesøk Gruppe/artist: Det er maaange Klesmerke: Ikke noe spesielt merke, men klær som er gode å gå i, og stilige Kosmetikkmerke: Kanebo, Loreal, Lancôme Kjendis: Nicole Kidman Politiker: ... KG-bruker: jamie (liker alle jeg..) Is: sjokoladekuleis By i Norge: Stavanger eller Bergen By i verden: London Land: Hellas Klesbutikk: H&M, BikBok Restaurant: En gresk restaurant i London, husker ikke hva den heter Plagg: En JÆ.... stygg pysjamasbukse Film: Green Mile, Armageddon ++ Dagligvarebutikk: Mega, Meny Sang: Oj.. Akkurat nå: RHCP- Under the Bridge Skuespiller: Norsk: Kristoffer Joner TV-kanal: TV2, TV3, TVNorge Drikke, uten alkohol: Vann Alkohol: Hvitvin, rusbrus Pålegg: Kalkunpålegg naturell Brettspill: Fantasi Spill på nettet: .... Nettside: Blink, KG Bok: Mannen som elsket Yngve Frossenpizza: Big One Classic Sydenplass: Kreta Frukt: Grønt eple Grønnsak: Gulrot Grillmat: Grillspyd Tyggis: Extra sølv Drops: Lacryl lakris Sjokolade: Stratos, Crispo Chips: Vanlig salt, Sørlandschips På TV generelt: CSI, Sex & Singelliv Såpe-serie: SeHotel Cæsar Realityserie: The apprentice, Extreme Makeover
Gjest Dodgy Lady Skrevet 23. november 2009 #24 Skrevet 23. november 2009 Fant igjen en tråd jeg skrev for 5 år siden! Noen flere som vil svare?
K.B.E Skrevet 21. oktober 2010 #25 Skrevet 21. oktober 2010 Forum på KG: Tv og film Måltid:Taco og pasta Fritidssysle:Teater Gruppe/artist The Beatles: Klesmerke:Forskjellig Kosmetikkmerke:Jeg vil helst ha det billigste Kjendis:Forskjellig Politiker:Det har jeg ikke så mye greier på KG-bruker: Jeg er ny her, så vet ikke helt Is:Royal vanilje By i Norge: Bortsett fra hjembyen blir det kanskje Oslo By i verden: Los Angeles Land: USA, England og Frankriket som feriesteder Klesbutikk: Litt forskjellige Restaurant:Vet ikke Plagg: Pysjbukse Film: Mord på Nilen og Mrs. Doubtfire Dagligvarebutikk:Vet ikke helt Sang:Forskjellig Skuespiller: Forskjellig TV-kanal: Nrk Drikke, uten alkohol: Milkshake og smoothie Alkohol: Drikker ikke det Pålegg: Brieost og nugatti Brettspill: Kortskalle Spill på nettet: Tetris Nettside: Forskjellig Bok: De fire store av Agatha Christie og Paktens Voktere Frossenpizza: Spiser helst pizza fra resturanter og sånn Sydenplass: Frankrike Frukt:Mango og ananas Grønnsak: Tomat og paprika Grillmat: Pølser Tyggis: Stimorol Drops: Søppeldønga Sjokolade: Forskjellige Chips: Sørlandschips tror jeg På TV generelt: Krim Såpe-serie: Ser ikke på det Realityserie: Den store reisen
Gjest Emera Skrevet 22. oktober 2010 #26 Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Ja, jeg kjeder meg! Takk til Ladyen for denne tråden! :dagensrose: Nå fikk jeg litt å bite i: Forum på KG: De fleste, egentlig. Måltid: Lunsj Fritidssysle: Liker café, jeg og... Gruppe/artist: Silje Nergaard, f. eks. Klesmerke: Mye Vero Moda-klær 2010: Ingen merker, gitt. Kosmetikkmerke: Body Shop Kjendis: Næh Politiker: Ingen spesiell KG-bruker: Alle! Hehe, veldig diplomatisk den gangen. Tenker ikke sånn lenger. Is: Sandwich By i Norge: Trondheim By i verden: Må jeg velge? Vel, London. Land: England Klesbutikk: Vero Moda 2010: Ingen spesiell favoritt Restaurant: Frati Plagg: Skjørt Film: Historiske filmer Dagligvarebutikk: Prix 2010: Obs! Sang: My Immortal 2010: Umulig å velge én. Skuespiller: Glenn Close TV-kanal: BBC Prime 2010: BBC Lifestyle, heter det nuh. Drikke, uten alkohol: Vann, Cola Light Lemon 2010: Vann, Cola Zero med isbiter og en sitronskive Alkohol: Eplesider 2010: Drikker knapt alkohol Pålegg: Brunost 2010: Selbu Blå Brettspill: Den Forsvunne Diamanten Spill på nettet: næh Nettside: KG! Bok: Historiske bøker Frossenpizza: Originale med pepperoni/oliven 2010: Spiser IKKE ferdigpizza Sydenplass: ingen Frukt: Appelsin Grønnsak: Brokkoli Grillmat: Pølser Tyggis: Extra salmiakk 2010: Extra eucalyptus Drops: Bringebærdrops Sjokolade: Oioi...hm... :klø:...klarer ikke velge. Chips: Vanlig salt På TV generelt: dokumentarer Såpe-serie: Ingen nå Realityserie: Joe Schmo-show 2010: Hm... 71 grader Nord Puh! Der fikk jeg slått ihjel litt tid, gitt! Å nåh. Hehe... Noen punkter er nok endret. Endret 22. oktober 2010 av Emera
fruBeist Skrevet 22. oktober 2010 #27 Skrevet 22. oktober 2010 Forum på KG: Bryllup Måltid: Hjemmelaga kjøttkaker med brunsaus, poteter, ertestuing og en uhorvelig mengde tyttebærsyltetøy. Alternativt ovnsbakt ørret med poteter, agurksalat og masse rømme. Fritidssysle: Foto, Photoshop, internett Gruppe/artist: Pink Floyd – Skunk Anansie - Skin Klesmerke: Ingen spesiell Kosmetikkmerke: Ingen spesiell Kjendis: Pappa Politiker: Obama kanskje? Og Kristin Halvorsen KG-bruker: Har ingen spesiell favoritt Is: Sjokolade med Chili By i Norge: Ålesund By i verden: Står mellom London, Milano og Praha Land: Norge, England og Italia Klesbutikk: Ellos? Restaurant: Orient i Ålesund Plagg: Har ei lue jeg er veldig glad i, og klarer å rote vekk hele tida. Ellers er jeg generelt glad i cardigans Film: Pink Floyd – The Wall, The Colour Purple Dagligvarebutikk: Kiwi Sang: Hedonism – Skunk Anansie, Meddle – Pink Floyd Skuespiller: Gillian Anderson, Sir Anthony Hopkins TV-kanal: NRK! Drikke, uten alkohol: Kaffe, rent vann Alkohol: Rødvin Pålegg: Kvitost Brettspill: TP, Cluedo Spill på nettet: UNO Nettside: Gaysir.no , dinside.no , Nrk.no KG og Facebook. Det er vel i alle fall disse jeg bruker mye Bok: Renkesmed (Fingersmith) Sarah Waters Frossenpizza: Pizza Originale Sydenplass: Har bare vert på Kreta Frukt: Kiwi, mango, vannmelon, alt etter humøret. Men er dessverre allergisk mot mye. Grønnsak: Blomkål og brokkoli Grillmat: Maiskolbe kanskje? Alt etter humør her og. Mye godt i både kjøtt og grønt. Tyggis: Ingen storforbruker her. Drops: Extra med bringebær og sjokolade Sjokolade: After Eight Chips: Sour Cream & Onion På TV generelt: Nyheter, dokumentarer. Såpe-serie: Ser vel ikke så mye såpeserier. Realityserie: Den Store Reisen og Hellstrøm rydder opp ...sånn omtrent...
Kassiopeia Skrevet 23. oktober 2010 #28 Skrevet 23. oktober 2010 Forum på KG: Nettopp blitt medlem, så vi får se. Måltid: Middag!! Spagetti bolognese Fritidssysle: Film Gruppe/artist: 30 seconds to mars Klesmerke: Ikke akkurat et merke, men H&M...? Kosmetikkmerke: MAC Kjendis: Jared Leto og Sophia Bush Politiker: Ingen. KG-bruker: Nettopp blitt medlem Is: Pistasje is By i Norge: Oslo By i verden: Singapore city og Swindon i England Land: England Klesbutikk: Hennes og mauritz Restaurant: Orion Plagg: Kjole Film: The boondock saints Dagligvarebutikk: Rema 1000 Sang: Hurricane av 30 seconds to mars Skuespiller: Sean Penn, Robert Downey Jr, Jared Leto og David Boreanaz TV-kanal: TV3 Drikke, uten alkohol: Fanta Alkohol: Hvitvin Pålegg: Leverpostei Brettspill: Nei takk Spill på nettet: Bubble struggle 2 Nettside: Youtube Bok: Darren Shan sagaen Frossenpizza: Hvilken som helst italiensk pizza med skinke og ananas Sydenplass: Malta Frukt: Druer og jordbær Grønnsak: Tomat og agurk Grillmat: kyllingfilet Tyggis: Sølv extra Drops: Lakris padder Sjokolade: Smash Chips: Sour cream & onion eller paprika, med holiday dip. På TV generelt: Sons of anarchy Såpe-serie: Home and away Realityserie: Jersey shore og Paradise hotel
Fandenivoldsk Skrevet 27. oktober 2010 #29 Skrevet 27. oktober 2010 Forum på KG: Reiseliv, kjæledyr og snikk-snakk Måltid: som i frokost/middag/lunsj? Isåfall aner jeg ikke. Snakker vi rett, så må det bli taco. Fritidssysle: Ridning og.. shopping ( ) Gruppe/artist: The Prodigy, Dir en grey, Mazzy Star, Audioslave, Lady Gaga, New Model Army, David Guetta, Lily Allen, Pixies.. Klesmerke: GLAD NEWS, MA*RS, Rose Fan Fan, Moussy Kosmetikkmerke: MAC Kjendis: No idea. Politiker: Ihvertfall no idea:p KG-bruker: Whatever Is: Krokanis By i Norge: Trondheim By i verden: Tokyo Land: Norge? England, Thailand, Japan Klesbutikk: Hele Shibuya109 I Norge blir det vel Gina Tricot. Restaurant: Hard Rock Cafe Plagg: Pysjbukser! Film: Pulp Fiction Dagligvarebutikk: WALMART og Rema. Sang: 234234 forskjellige. Mazzy Star - Fade into you, for å nevne en Skuespiller: Johnny Depp, Uma Thurman, Bruce Willis TV-kanal: Tv3, tv2 og i julen NRK1 Drikke, uten alkohol: Pepsi Max, Nestea white peach og vann Alkohol: Bacardi Razz Pålegg: Ost Brettspill: Millionær Spill på nettet: Ingen Nettside: Kvinneguiden, Livejournal, eBay, rakuten Bok: Harry Potter-serien Frossenpizza: Dr. Oetker casa di mama Sydenplass: Tenker egentlig ikke på Thailand når jeg tenker "syden", men.. Thailand it is Frukt: Vannmelon Grønnsak: Agurk og gulrot Grillmat: Vegetarburgere Tyggis: Stimorol fusion strawberry/lime og Trident splash strawberry/kiwi Drops: Extradrops med bringebærsmak Sjokolade: Melkesjokolade Chips: ingen favoritt På TV generelt: Desperate Housewives, teit reality, Scrubs, South Park Såpe-serie: Cæsar, hehe Realityserie: Farmen og Paradise hotel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå