Gjest Dodgy Lady Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Kjeder du deg?? Jeg gjør... Bittelitt... Og siden jeg er en nyskjerrig sjel, benytter jeg anledningen til å loppe dere for informasjon om dere selv. ENJOY!!! Forum på KG: Måltid: Fritidssysle: Gruppe/artist: Klesmerke: Kosmetikkmerke: Kjendis: Politiker: KG-bruker: Is: By i Norge: By i verden: Land: Klesbutikk: Restaurant: Plagg: Film: Dagligvarebutikk: Sang: Skuespiller: TV-kanal: Drikke, uten alkohol: Alkohol: Pålegg: Brettspill: Spill på nettet: Nettside: Bok: Frossenpizza: Sydenplass: Frukt: Grønnsak: Grillmat: Tyggis: Drops: Sjokolade: Chips: På TV generelt: Såpe-serie: Realityserie:
Gjest Fighter Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 Det var ikke lite du lurte på. Skal prøve å svare. Forum på KG: Generell debatt Måltid: Frokost Fritidssysle: café Gruppe/artist:Bjørn Eidsvåg Klesmerke:Kjøper det som passer. Kosmetikkmerke:Sminker meg sjelden Kjendis:Atrhur Arntzen Politiker:Kristin Halvorsen KG-bruker:Madley Is:Krone-is med jordbær By i Norge:Bodø By i verden:Bodø Land:Norge Klesbutikk:Cubus Restaurant:DaCarlo Plagg:fleecejakke Film:Elling Dagligvarebutikk:Rimi Sang:Fiola, Kari Bremnes Skuespiller:Tom Hanks TV-kanal:Tv2 Drikke, uten alkohol: Coca Cola Alkohol:Pærecider Pålegg:Salami Brettspill:Backgammon Spill på nettet:Backgammon Nettside:kg Bok:Naiv Super Frossenpizza:Grandiosa med kjøttdeig Sydenplass:Bulgaria/sunny baech Frukt:banan Grønnsak:brokkoli Grillmat:grillspyd med kjøtt og grønnsaker Tyggis:grønn ekstra Drops: kongen av danmark Sjokolade:stratos Chips:Superchips På TV generelt:Judging Amy Såpe-serie:Friends Realityserie:Robinson
Arkana Skrevet 14. juli 2004 #3 Skrevet 14. juli 2004 Forum på KG: Hmm, vanskelig å bestemme. Står mellom Generell Debatt, Mat & Drikke og dagbøkene Måltid: Biff med masse godt tilbehør! Fritidssysle: Hmmm, lese kanskje. Gruppe/artist: Vanessa Mae og Enigma Klesmerke: Har ingen favoritter. Kosmetikkmerke: Yves Saint-Laurent Kjendis: Klarer ikke velge noen. Politiker: Kan jeg si Gro? KG-bruker: Kan ikke velge bare én. Is: Haagen Dazs cookies and cream By i Norge: Oslo By i verden: London Land: Norge Klesbutikk: Ingen favoritter. Restaurant: Det pleide å være New Orleans i Oslo før den stengte. Agra kanskje, har så mange favoritter. Plagg: Sommerjakka mi. Film: Mange favoritter. Dagligvarebutikk: Ultra. Sang: Hmmm, kan ikke velge. Skuespiller: Kan ikke velge her heller. TV-kanal: Discovery og BBC Prime. Drikke, uten alkohol: Coca cola Alkohol: Alt som er søtt og friskt. Pålegg: God hvitløkspaté med rødbeter. Brettspill: Passport og Det Store Norske Spillet Spill på nettet: Alt fra Popcap Nettside: KG selvsagt Bok: Maaange favoritter, jeg er en lesehest. Alt av Terry Pratchett og Agatha Christie for å nevne noe. Frossenpizza: Spiser ikke frossenpizza. :-? Sydenplass: Sydenturer? Nei takk. Frukt: Mango Grønnsak: Asparges Grillmat: Biff eller indrefilet av svin. Tyggis: Stimorol Hot Rush Drops: Dundersalt Sjokolade: Belgisk konfekt Chips: Fjellchips rømme og pepper På TV generelt: Friends, Jonathan Creek, Eastenders Såpe-serie: Ser ikke såpeserier, jo forresten: Eastenders selvsagt. Realityserie: Ser ikke realityserier heller.
Hilde Skrevet 14. juli 2004 #4 Skrevet 14. juli 2004 Forum på KG: Generell debatt Måltid: Et eller annet meksikansk Fritidssysle: Film/kino Gruppe/artist: Bugge Wesseltoft Klesmerke: Fornarina Kosmetikkmerke: Chanel Kjendis: Sean Connery Politiker: Kristin Halvorsen KG-bruker: Poirot kanskje? Hun er alltid rett fram, har sterke meninger, og attpåtil så har hun peiling på det hun snakker om. Is: Lollipop By i Norge: Oslo By i verden: London Land: Japan Klesbutikk: Oasis Restaurant: Mister India Plagg: Korsett Film: Akkurat nå; killbill Dagligvarebutikk: Meny Sang: One-U2 Skuespiller: Kevin Spacey TV-kanal: Tv2 Drikke, uten alkohol: Juice fra bagel and juice Alkohol: Øl Pålegg: Røkt kalkun Brettspill: Settlers Spill på nettet: Anarchy Online Nettside: kg selvsagt! Bok: Da vinci code Frossenpizza: Mia pizza med røkt kylling Sydenplass: Et rolig sted i hellas Frukt: Mango Grønnsak: Tomat Grillmat: Kyllingfilet surret i bacon med cherrytomat og rosmarin Tyggis: Toy Drops: Bringebær Sjokolade: Stratos Chips: Kettle chips med salt og grovmalt pepper På TV generelt: Nå; 24. Snart; homsepatruljen. Såpe-serie: Har aldri fulgt med på noen Realityserie: Streit eller skeiv
Gjest Emera Skrevet 14. juli 2004 #5 Skrevet 14. juli 2004 Ja, jeg kjeder meg! Takk til Ladyen for denne tråden! :dagensrose: Nå fikk jeg litt å bite i: Forum på KG: De fleste, egentlig. Måltid: Lunsj Fritidssysle: Liker café, jeg og... Gruppe/artist: Silje Nergaard, f. eks. Klesmerke: Mye Vero Moda-klær Kosmetikkmerke: Body Shop Kjendis: Næh Politiker: Ingen spesiell KG-bruker: Alle! Is: Sandwich By i Norge: Trondheim By i verden: Må jeg velge? Vel, London. Land: England Klesbutikk: Vero Moda Restaurant: Frati Plagg: Skjørt Film: Historiske filmer Dagligvarebutikk: Prix Sang: My Immortal Skuespiller: Glenn Close TV-kanal: BBC Prime Drikke, uten alkohol: Vann, Cola Light Lemon Alkohol: Eplesider Pålegg: Brunost Brettspill: Den Forsvunne Diamanten Spill på nettet: næh Nettside: KG! Bok: Historiske bøker Frossenpizza: Originale med pepperoni/oliven Sydenplass: ingen Frukt: Appelsin Grønnsak: Brokkoli Grillmat: Pølser Tyggis: Extra salmiakk Drops: Bringebærdrops Sjokolade: Oioi...hm... :klø:...klarer ikke velge. Chips: Vanlig salt På TV generelt: dokumentarer Såpe-serie: Ingen nå Realityserie: Joe Schmo-show Puh! Der fikk jeg slått ihjel litt tid, gitt!
Mezzo Skrevet 14. juli 2004 #6 Skrevet 14. juli 2004 Forum på KG: Aktuelle saker Generell debatt Kultur, tv, film og literatur Snikk-snakk Måltid: Lunch Fritidssysle: Synge/spille Gruppe/artist: Tori Amos, Janis Joplin, Heather Nova og utrolig mange andre Klesmerke: Only Kosmetikkmerke: Varierer Kjendis: John Cleese Politiker: Kan ikke akkurat si jeg har noen favoritter her. Alle er stort sett like upålitelige.... KG-bruker: Er ganske ny her, så jeg kjenner ikke dere andre så godt ennå Is: Vaffelkrone By i Norge: Bergen, Oslo By i verden: London! Land: England Klesbutikk: B-young, Vero Moda, H&M Restaurant: Dolly Dimples (yummy pizza) Plagg: Alt etter som Film: Danser med Ulver Dagligvarebutikk: Mega Sang: Kozmic Blues Skuespiller: Tom Hanks, Bruce Willis TV-kanal: Ser lite på TV Drikke, uten alkohol: Vann Alkohol: Rødvin Pålegg: Norvegia Brettspill: Trivial Pursuit Spill på nettet: Spiller ikke på nettet Nettside: KG, div. musikksider Bok: Hvite Niggere Frossenpizza: Grandiosa, BigOne Sydenplass: Fuerteventura Frukt: Vannmelon, appelsin Grønnsak: Broccoli, gulrøtter (spes. rå) Grillmat: Kyllinglår Tyggis: Rød Extra Drops: Syrlige Sjokolade: Sportlunch Chips: Spiser ikke chips På TV generelt: Friends Såpe-serie: Ser ikke såpe Realityserie: Følger lite med i reality da jeg synes de aller fleste realityseriene rett og slett er tåpelige
Lorangemy Skrevet 14. juli 2004 #7 Skrevet 14. juli 2004 Here we go: Forum på KG: SAmliv og relasjoner Måltid: Stek, poteter, saus og surkål Fritidssysle: KG eller husbygging nå om dagen Gruppe/artist: Guns`n roses Klesmerke: Kjøper det jeg liker Kosmetikkmerke: Ingen spesiell Kjendis: Hmmm Politiker: Kristin Halvorsen KG-bruker: Alle Is: Kroneis med jordbær By i Norge: Trondheim By i verden: Shanghai Land: Norge Klesbutikk: Match Restaurant: Mr Hong Plagg: Min slitte gråe joggebukse Film: The Others Dagligvarebutikk: Coop Prix Sang: Den som min kjære skrev til meg Skuespiller: Adam Sandler TV-kanal: Discovery Drikke, uten alkohol: Vann Alkohol: Øl Pålegg: Ovnsbakt leverpostei Brettspill: Sjakk Spill på nettet: Tetris Nettside: KG Bok: Sprengeren Frossenpizza: Big One Sydenplass: Lanzarote Frukt: Eple Grønnsak: Kålrot Grillmat: Grillspyd Tyggis: Stimorol Drops: Bringebær drops Sjokolade: Gullbrød Chips: Tortilla På TV generelt: Friends, Det meste på Discovery Såpe-serie: ....... Realityserie: 71`Nord
Klips Skrevet 14. juli 2004 #8 Skrevet 14. juli 2004 skal vi se hvor mye jeg orker før jeg sovner: Forum på KG: dagbøker Måltid: carpaccio eller rå tunfisk Fritidssysle: vin&venner Gruppe/artist: eminem Klesmerke: H&M Kosmetikkmerke: whatever, burde bruke bodyshop&tenke på dyra Kjendis: JessicaSimpson Politiker: SivJensen (men ikke FrP) KG-bruker: øh, mange Is: nei, er ikke så glad i søtt By i Norge: hehe Oslo er den jeg kjenner By i verden: så mange, drømmer om NY Land: så mange Klesbutikk: kjøpe i eller sikle på? Restaurant: utekafeer Plagg: heklesjalet mitt Film: tja. så lenge den ikke er fra hollywood Dagligvarebutikk: meny (er den nærmeste av de beste) Sang: blank i hodet akkurat nå Skuespiller: de beste eller de lekreste? TV-kanal: Drikke, uten alkohol: vann Alkohol: øl&vin Pålegg: alt Brettspill: tp&fantasi Spill på nettet: har ikke tid til Nettside: kg Bok: alt av Toni Morrison Frossenpizza: Ristorante eller Mia Sydenplass: drar ikke til Syden Frukt: fersk ananas Grønnsak: tomat Grillmat: kjøttkjøttkjøtt (bare ikke koteletter) Tyggis: nicotinelle Drops: menthos tropisk Sjokolade: mørk og bitter Chips: sourcream&onion På TV generelt: gilmoregirls&newlyweds Såpe-serie: ehm, gilmoregirls? Realityserie: the apprentice/newlyweds/osbournes
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2004 #9 Skrevet 14. juli 2004 Får se hva jeg får til da. Forum på KG: SS Måltid: Middag Fritidssysle: Data Gruppe/artist: Shania Twain og Celine Dion Klesmerke: Ingen spesielle Kosmetikkmerke: Ingen spesielle Kjendis: Hmm, den må jeg tenke litt på Politiker: Kristin Halvorsen KG-bruker: Bippbipp Is: Lollipop By i Norge: Bergen By i verden: Ingen spesiell Land: Spania, Tyrkia Klesbutikk: HM, vero moda Restaurant: Kinesisk Plagg: svart Genser Film: Mange Dagligvarebutikk: Rema Sang: From this moment on Skuespiller: Mel Gibson, Whoopi, og mange flere TV-kanal: TVN Drikke, uten alkohol: Tab Alkohol: Drikker ikke alkohol Pålegg: Ost Brettspill: Ludo Spill på nettet: Spar Nettside: www.forhekset.com Bok: Hulebjørnens klan Frossenpizza: Big one Sydenplass: Marmaris Frukt: Nektarin Grønnsak: Gulrot Grillmat: Biffer av ulike slag Tyggis: flere ulike typer Drops: alle mulige Sjokolade: Stratos Chips: Maarud med paprika På TV generelt: gode filmer Såpe-serie: I gode og onde dager Realityserie: the apprentice PHU
Alterna Skrevet 14. juli 2004 #10 Skrevet 14. juli 2004 Forum på KG: Velvære,klær & kosmetikk Måltid: Moussaka med hvitløksbaguetter, salat og fruktsalat til dessert. Fritidssysle: Sove Gruppe/artist: Maroon 5 Klesmerke: Varierer veldig! Kosmetikkmerke: Chane Kjendis: Morten Harket Politiker: KG-bruker: Alle sammen Is: Sandwich By i Norge: Trondheim og Oslo By i verden: Vet ikke, har f eks ikke vært i London enda. Land: Spania Klesbutikk: Oasis, Mango Restaurant: Italiensk Plagg: Rosa innejakke. Film: The lover, Killing me softly, Original sin. (ble tre det) Dagligvarebutikk: Mega Sang: Can't help falling in love with you UB40 Skuespiller: Antonio Banderas og Joseph Fiennes TV-kanal: TV3 Drikke, uten alkohol: Farris og te Alkohol: Cider, rødvin Pålegg: Eggerøre Brettspill: Scrabble Spill på nettet: Zuma (fra shockwave.com) Nettside: Bortsett fra KG, spray.no Bok: Glamorama Frossenpizza: Spiser det meget sjeldent... Men BigOne Sydenplass: Spania, Hellas. Frukt: Vannmelon Grønnsak: Blomkål Grillmat: Kylling Tyggis: Stimorol Drops: Tyrkisk pepper Sjokolade: Kinderegg-bar Chips: Salte tortillachips På TV generelt: plastisk kirurgi og kjendis-reality Såpe-serie: Nip/Tuck Realityserie: Newlyweds
Gjest Anonymous Skrevet 15. juli 2004 #11 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Dagsformavhengig Måltid: Egenprodusert fiske-/ og skalldyrgryte + vin! Fritidssysle: Daniel Gruppe/artist: Beatles Klesmerke: Bison Kosmetikkmerke: Wash and go var undervurdert Kjendis: Shabana Rehman Politiker: Trygve Bratteli KG-bruker: Dagsformavhengig, men savner LD! Is: Bravissimo (italiensk melkeis med masse smak!) By i Norge: Hammerfest By i verden: Galway i festivalsesongen Land: Irland Klesbutikk: Forsvarets uniformsutsalg Restaurant: West End Kitchen i London Plagg: shorts Film: The holy grail Dagligvarebutikk: Nærbutikken vår (Rema stormarked) Sang: Ellis Unit One (Steve Earle) Skuespiller: Emily Watson TV-kanal: BBC World Drikke, uten alkohol: Iste Alkohol: Chablis Pålegg: Hjemmelaget villbringebærsyltetøy Brettspill: Sjakk Spill på nettet: bridge Nettside: Dagsformavhengig Bok: Prosessen, Franz Kafka Frossenpizza: Nei, takk Sydenplass: Tripoli Frukt: Filippaepler Grønnsak: Waco eller Sandman Grillmat: Laks Tyggis: Nei, takk Drops: Honningkamfer Sjokolade: Anthon Berg marsipanbrød Chips: Nei, takk På TV generelt: Lonely planet/pilot guides Såpe-serie: Soap Realityserie: Livet i sin alminnelighet Dæven, var dét alt??
Gjest 1111 Skrevet 15. juli 2004 #12 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Generell debatt og mat og drikke Måltid: Skinkepai Fritidssysle: Data Gruppe/artist: Metallica Klesmerke: Ikke noe spesielt egentlig. Kosmetikkmerke: ^^ Kjendis: Kristoffer Joner Politiker: :evil: KG-bruker: Alle sammen vel.. Is: Karamellis med sjokoladedekkede pecannøtter By i Norge: Kristiansand By i verden: Paris Land: Finland Klesbutikk: Hmm.. vet ikke. Restaurant: Vera Pizza Plagg: Stor, grå joggebukse :D Film: Requiem for a Dream Dagligvarebutikk: Meny Sang: Metallica - The unforgiven ll Skuespiller: Kristoffer Joner igjen.. TV-kanal: tv3 Drikke, uten alkohol: Pepsi max Alkohol: Hot & sweet Pålegg: Baconleverpostei Brettspill: Monopol Spill på nettet: Free Cell Nettside: KG vel Bok: Mannen som elsket Yngve Frossenpizza: Ristorante Sydenplass: Spania Frukt: Moreller (..og jordbær) Grønnsak: Mais Grillmat: Kalkunpølser Tyggis: Extra Sweet Mint Drops: Tyrkisk pepper Sjokolade: Freia melkesjokolade Chips: Sørlandschips På TV generelt: C.S.I Såpe-serie: Ser ingen. Realityserie: The Apprentice :D
Gjest Catwoman Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG:snikk-snakk kanskje, eller kropp/helse/trening Gruppe/artist: Robbie Williams Klesmerke: liker mye fra popin, voice of europe og vero moda i hvertfall KG-bruker: vil ikke kategorisere noen. By i Norge: hmm... kanskje Oslo By i verden: Athen Land: får vel si Norge da Film: American Beauty Dagligvarebutikk: Meny Sang: Billie Jean, evig yndlingssang, akkurat nå digger jeg Dragostea din tei Skuespiller: Anthony Hopkins, Drikke, uten alkohol: Vann - kaffe - te Alkohol: er ikke så fryktelig glad i alkohol egentlig, men drikker jeg blir det stort sett hvitvin, og kanskje en jegermeister Brettspill: er ikke helt sikker... trivial pursuit kanskje Nettside: Kvinneguiden Bok: de fleste av John Grisham, og Skyggebarnet Frossenpizza: spiser ikke Frukt: Mango, Pasjonsfrukt, Jordbær, Physalis Grønnsak: Aubergine Tyggis: extra med lakris smak. Men spiser nesten aldri tyggis egentlig Drops: spiser ikke Sjokolade: green & Blacks 70% sjokolade Chips: hmm... er det lov å skrive peanøtter her? Spiser ikke chips På TV generelt: Sex og single liv Såpe-serie: hotel cæsar Sånn. Nå har jeg prøvd å svare så godt jeg kan, hoppet over noen som jeg ikke hadde noen anelse om hva jeg skulle svare på.
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #14 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Kultur eller kropp Måltid: Sushi! Fritidssysle: Pusse opp Gruppe/artist: Tori Amos, Janis Ian, Rainmakers, Cat Stevens, Aimee mann...osv osv osv Klesmerke: ? Kosmetikkmerke: Dermalogica - krem og sånn - sminke;? Kjendis: Marilyn Monroe... Politiker: --- KG-bruker: Flere enn jeg gidder nevne Is: Caramelita fra Mövenpick By i Norge: Elverum såklart By i verden: ? Land: Norge Klesbutikk: ? Restaurant: ? Plagg: Olabuksa mi... Film: Tre farger av Kieslowski, Hiroshima Mon Amour, Priest, The Cube, Breakfast Club. Matrix, Lord of the Rings.... Dagligvarebutikk: Meny er best her i by'n Sang: Love is Blind kanskje...? Janis Ian Skuespiller: ? TV-kanal: Tv Norge og TV3 (I love trash!) Drikke, uten alkohol: Saft ute sukker Alkohol: Strawberry daiquiri Pålegg: Kaviar kanskje? Brettspill: Trivial! Spill på nettet: ? Nettside: ....KG Bok: To Kill a Mockingbird Frossenpizza: Yuk! Sydenplass: Hellas Frukt: Grønt eple Grønnsak: Grillmat: Gulrot Tyggis: ? Drops: ? Sjokolade: Hvit sjokolade Chips: ? På TV generelt: ... Såpe-serie: Ingen! Realityserie: Ekstreme makeover - house edition Sliten.... :-(
Ra|cer Skrevet 15. juli 2004 #15 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Måltid: Fritidssysle: Klesmerke: Kjendis: Politiker: Is: By i verden: Klesbutikk: Plagg: Film: Dagligvarebutikk: Sang: :oops: Skuespiller: TV-kanal: Drikke uten alkohol: Alkohol: Pålegg: Brettspill: Spill på nettet: Nettside: Frossenpizza: Sydenplass: Grønnsak: Grillmat: Tyggis: Drops: Sjokolade: På TV generelt: Såpe-serie Realityserie:
*M* Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Vanskelig å si..kommer litt ann på. Måltid: Middag Fritidssysle: Musikk Gruppe/artist: John Mayer Klesmerke: Levis Kosmetikkmerke: Body Shop Kjendis: Unni Wilhelmsen Politiker: Siv Jensen KG-bruker: kjenner ingen... Is: frisk-is By i Norge: Kristiansand By i verden: London Land: Spania Klesbutikk: H&M Restaurant: Cafe Express Plagg: T-skjorte Film: ingen favoritter Dagligvarebutikk: Kiwi Sang: Lovesong for no one Skuespiller: Julianne Moore TV-kanal: TV2 Drikke, uten alkohol: Cocal Cola Alkohol: ØL! Pålegg: Ost Brettspill: Geni Spill på nettet: ingen favoritter Nettside: kvinneguiden? Bok: Ville Svaner Frossenpizza: Grandiosa Sydenplass: Kreta Frukt: Eple Grønnsak: Gulrot Grillmat: Mrinet kylling eller svin Tyggis: Sølvekstra med blå skrift Drops: Lacryl? Sjokolade: Stratos Chips: Sørlands Chips På TV generelt: dokumentarer Såpe-serie: ingen spes.. Realityserie: Likte godt Muldvarpen jeg....
Isabel Skrevet 15. juli 2004 #17 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Snikk-snakk Måltid: Tacolæfs Fritidssysle: KG Gruppe/artist: Jamie Cullum, Norah Jones, Eva Cassidy Klesmerke: New Look, H&M, Oasis (er egentlig ikke sånn klesmerke-jente..) Kosmetikkmerke: (ikke kosmetikk-merke-jente heller..) men: Body Shop, Maybeline Kjendis: weah.David Beckham (stakkars mann..) Politiker: pass Is: Yoghurtis - jordbær, og "Rom`n raisn" !! By i Norge: Oslo, Bergen By i verden: London, Taipei Land: England Klesbutikk: New Look Restaurant: Peppes Plagg: akkurat nå: dongeribukse + varm genser Film: American History X, Love Actually Dagligvarebutikk: REMA 1000 Sang: akkurat nå: Fields of Gold Skuespiller: Jim Carrey TV-kanal: NRK (Tv2.) Drikke, uten alkohol: te Alkohol: Irish Coffee Pålegg: aaaa(kommer ikke på ordet, men ligner på fersken på en måte..liten, rød frukt)-MARMELADE Brettspill: Kokkelimonke, Trivial Pursit Spill på nettet: - Nettside: http://www16.dnb.no/valuta/valkalk.cfm Bok: 101 dag, Åsne Seierstad Frossenpizza: Mia m. skinke og mozerella Sydenplass: aldri vært der Frukt: Mango Grønnsak: Gulerot Grillmat: Grillspyd m:sopp,kylling,paprika,løk....osv. Tyggis: Sølv Ekstra Drops: Kongen av Danmark Sjokolade: Freia appelsin/krokan-sjokolade Chips: Sørlandschips På TV generelt: Krim, 24, Kar for sin kilt Såpe-serie: ser aldri, men såfall Beverly Hills... Realityserie: Ekstreme makeover
April Skrevet 15. juli 2004 #18 Skrevet 15. juli 2004 Forum på KG: Dagbøker Måltid: Middag Fritidssysle: KG, se på tv Gruppe/artist: EMINEM Klesmerke: Varierer Kosmetikkmerke: Varierer Kjendis: Eminem, Jessica Simpson Politiker: :klø: KG-bruker: Mange Is: Båt-is By i Norge: ? By i verden: Toronto Land: Canada Klesbutikk: ? Restaurant: Peppe`s Plagg: Olabukse Film: Alt med Martin Lawrence Dagligvarebutikk: Meny Sang: Alt med Eminem Skuespiller: Martin Lawrence TV-kanal: TvNorge Drikke, uten alkohol: Pepsi-max Alkohol: Rødvin Pålegg: Spekeskinke Brettspill: ? Spill på nettet: ? Nettside: Helt klart Kvinneguiden Bok: Hm, husker ikke! Lenge siden jeg har lest noe! Frossenpizza: Ingen Sydenplass: Anfi Del Mar, Arguineguin Frukt: Eple Grønnsak: Løk Grillmat: Urtemarinert svinefilè Tyggis: Ekstra Drops: Mentos lakris Sjokolade: En eller annen mintkrokan Chips: Maarud salt og pepper På TV generelt: Mye rart Såpe-serie: Friends Realityserie: Donald Trump og Newlyweds
Gjest MrsL Skrevet 15. juli 2004 #19 Skrevet 15. juli 2004 Kjeder du deg?? Jeg gjør... Bittelitt... Og siden jeg er en nyskjerrig sjel, benytter jeg anledningen til å loppe dere for informasjon om dere selv. ENJOY!!! Forum på KG: Bryllup Måltid: Kyllingwok Fritidssysle: data Gruppe/artist: akkurat nå: Bjørn Eidsvåg Klesmerke: ingen spsielle Kosmetikkmerke: Lancome Kjendis: Martha Politiker: Ingen KG-bruker: Chiquita m fl. Is: alle mulige saftiser By i Norge: Trondheim By i verden: Trondheim Land: Norge Klesbutikk: Ingen spesielle Restaurant: Grønn Pepper i Fjordgata Plagg: Min hvite linbukse Film: Dirty dancing Dagligvarebutikk: Ingen spesielle Sang: Closest thing to crazy Skuespiller: Robn Williams TV-kanal: TV2 Drikke, uten alkohol: Pepsi max eller vann Alkohol: Rødvin Pålegg: Kokt egg Brettspill: Scrabble Spill på nettet: Har aldri prøvd Nettside: KG Bok: Ingen Frossenpizza: Liker ikke Sydenplass: Korfu Frukt: Kiwi Grønnsak: Gulrot Grillmat: Kyllingfilet Tyggis: Extra Drops: Marianne Sjokolade: Alle mulige varianter Chips: Vanlig med salt På TV generelt: Hornblower Såpe-serie: Ingen Realityserie:Streit eller skeiv
Gjest Anonymous Skrevet 16. juli 2004 #20 Skrevet 16. juli 2004 Forum på KG: Samliv og relasjoner Måltid: Middag Fritidssysle: Fotografering Gruppe/artist: Mange, kan ikke leve uten musikk! Klesmerke: Only-bukser, ellers det som er fint og passer Kosmetikkmerke: Revlon og Loreal Kjendis: ugh.... Politiker: Ugh igjen.... KG-bruker: Lillen Is: Krokan By i Norge: Oslo By i verden: Paris Land: Norge faktisk Klesbutikk: BikBok, Leatherman Restaurant: noe italiensk Plagg: Som regel det nyeste jeg har *ssss* Film: Ser, vurderer og glemmer :oops: Dagligvarebutikk: Rema1000 Sang: "Where will you go", og "F.U. right back" Skuespiller: Eddy Murphy TV-kanal: TVNorge (noe jeg ikke har seff...) Drikke, uten alkohol: Vann og jucie Alkohol: Jeger Pålegg: Leverpostei med majones Brettspill: Sånn kan det låte Spill på nettet: Spades Nettside: sider med masse digg bilder, fantasy art Bok: God krim Frossenpizza: Hot pizza Sydenplass: Lanzarote Frukt: Melon Grønnsak: Salat Grillmat: Sommerkoteletter Tyggis: Stimorol Drops: IFA Sjokolade: No thx Chips: Salt m/ Holliday dip På TV generelt: Friends Såpe-serie: Hotell Cæsar :oops: Realityserie: Paradise hotell er det eneste jeg ser nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå