AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 for å kurere min depresjon. Jeg kødder ikke og jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Anonymous poster hash: 13272...b01 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Seriøst?! Hvor mye skal han ha for denne "helberedelsen" da? Anonymous poster hash: 719ab...f90
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Da sier du nei takk. Blir nok med fordi da kan mamma endelig roe seg ned. Seriøst?! Hvor mye skal han ha for denne "helberedelsen" da? Anonymous poster hash: 719ab...f90 Vet ikke helt, men tipper 800? Har forresten gått i terapi i snart et år nå og løst opp i gamle traumer, men det er ikke raskt nok tydligvis Anonymous poster hash: 13272...b01
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Hehe, bare vær glad du har en mamma som prøver å hjelpe.. Jeg hadde bare blitt med, det gjør det jo uansett ikke verre Prøv å møt healeren med et åpent sinn! Anonymous poster hash: 55cd4...c04 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Si du er besatt og trenger djevelutdrivelse. Be henne hente prestevann hun kan kaste rundt i huset, det er nemlig huset dere bor i som gjør deg deppa. 1
Mental Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Moren din virker ganske desperat for å få deg til å bli bedre. Er vel ikke noe negativt i det i seg selv, men fortell henne hva du synes om dette. Om du tror at hun kan få ro i sjelen av at du gjennomfører det, så bør du kanskje gjøre nettopp det. Men ikke lyv til henne om effekten, det er en dårlig idé. Håper det hjelper deg, da
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Enig med Mental! Men når hun velger å ta deg med på dette, så sier vel det noe om at hun er mer opptatt av å få "problemet" bort raskest mulig, samme hva, framfor at du skal få behandling for årsakene til at du har det dårilg med deg selv. Det er jo ikke spesielt smart tankegang. Oppdater oss om hvordan det går, da? Anonymous poster hash: bbccf...c5c 1
Gjest Skrevet 10. oktober 2014 #9 Skrevet 10. oktober 2014 Vet healeren at du ikke vil? Kanskje healeren ikke vil akseptere timene om du sier fra at det er mot din vilje? Dersom hun er en real person 1
salat Skrevet 10. oktober 2014 #10 Skrevet 10. oktober 2014 Moren min har også tatt meg med til healer mange ganger, men på grunn av kyssesyke. Vet egentlig ikke om det har hjulpet, selv om jeg er frisk nå da, men det er uansett spennende å være hos klarsynte folk. Han jeg var til kunne jo se inn i fremtiden og fortalte mye som kom til å skje fremover, som etterhvert skjedde. Gjelder egentlig bare å være åpen for alle metoder, og det skader jo ikke å prøve. Dessuten gjør det jo moren din glad! 1
Gjest Raptuza Skrevet 10. oktober 2014 #11 Skrevet 10. oktober 2014 Syns ikke du skal gjøre det for din mors skyld. Spar pengene og gjør noe hyggelig sammen istedet.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #12 Skrevet 10. oktober 2014 Hva slags journalsystem har denne healeren da? Mange av dem er useriøse, og sensitive opplysninger kan komme på avveie. Ville nektet om jeg var deg. Anonymous poster hash: 91af5...d62
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #13 Skrevet 10. oktober 2014 Moren min har også tatt meg med til healer mange ganger, men på grunn av kyssesyke. Vet egentlig ikke om det har hjulpet, selv om jeg er frisk nå da, men det er uansett spennende å være hos klarsynte folk. Han jeg var til kunne jo se inn i fremtiden og fortalte mye som kom til å skje fremover, som etterhvert skjedde. Gjelder egentlig bare å være åpen for alle metoder, og det skader jo ikke å prøve. Dessuten gjør det jo moren din glad! Kan jeg få spørre hva han fortalte deg kom til å skje, og hva som skjedde? Kjenner en dame som og "spår" fremtiden, ikke om meg men om andre. Er skeptisk selv, så synes det er spennende å høre om andres erfaringer. Til ts. Moren din mener det nok bare godt, hun ønsker jo at du skal bli bedre. Prater du åpent om fremgangen din, hva dere prater om, fremgang osv.? Anonymous poster hash: ef13f...be0
salat Skrevet 10. oktober 2014 #14 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Kan jeg få spørre hva han fortalte deg kom til å skje, og hva som skjedde? Kjenner en dame som og "spår" fremtiden, ikke om meg men om andre. Er skeptisk selv, så synes det er spennende å høre om andres erfaringer. Til ts. Moren din mener det nok bare godt, hun ønsker jo at du skal bli bedre. Prater du åpent om fremgangen din, hva dere prater om, fremgang osv.? Anonymous poster hash: ef13f...be0 Kan ikke huske alt, siden jeg har vært hos han jevnlig over ca to år. Men kan huske at han flere ganger har sett i forveien av venninnedrama at jeg skal komme over en eller annen konflikt (er egentlig lite innblandet i drama). Han har sett at jeg kom til å bli syk bare litt før jeg ble veldig syk, og at jeg kom til å få hjelp og bli frisk igjen. Han har sagt til moren min helt plutselig uten at hun har nevnt noe om min planlagte operasjon at jeg ikke burde fikse på utseendet, siden jeg kom til å finne flere ting å pirke på. Har nå nettopp tatt operasjon, så vet jo ikke om det har skjedd enda.. Er masse mer han har sagt, men ikke alt jeg orker å nevne. Høres ut som han utifra dette bare sier negative ting da, men egentlig er det mest positive ting han forteller om fremtiden! Endret 10. oktober 2014 av salat
Okapi Skrevet 10. oktober 2014 #15 Skrevet 10. oktober 2014 Ikke støtt opp om sånne ting. Si nei. Jo flere kunder de folka der får, jo større makt har de, selv om kanskje tilmed flertallet mener det er bare vrøvl. 1
WubWub Skrevet 10. oktober 2014 #16 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Moren min har også tatt meg med til healer mange ganger, men på grunn av kyssesyke. Vet egentlig ikke om det har hjulpet, selv om jeg er frisk nå da, men det er uansett spennende å være hos klarsynte folk. Han jeg var til kunne jo se inn i fremtiden og fortalte mye som kom til å skje fremover, som etterhvert skjedde. Gjelder egentlig bare å være åpen for alle metoder, og det skader jo ikke å prøve. Dessuten gjør det jo moren din glad! Kyssesyken går over av seg selv (i de fleste tilfeller hvertfall) så her gikk bare naturen sin gang. Det finnes ingen mennesker som er klarsynte så jeg ser ikke helt hva som kan være så spennende med å besøke en kvakksalver som tar rikelig betalt for å servere deg vage løgner og åpenbare opplagtheter. Det skader ikke kaste penger i do heller men det går ann å bruke hue litt selv Endret 10. oktober 2014 av WubWub 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #17 Skrevet 10. oktober 2014 Hva slags journalsystem har denne healeren da? Mange av dem er useriøse, og sensitive opplysninger kan komme på avveie. Ville nektet om jeg var deg.Anonymous poster hash: 91af5...d62 De skriver ikke journal. De healer folk og ferdig med det. De er ikke pliktige til å notere ned noe. De trenger heller ikke få så mye info, så ikke noe sensitivt som kommer på avveie. Anonymous poster hash: af6d2...d22
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #18 Skrevet 10. oktober 2014 De skriver ikke journal. De healer folk og ferdig med det. De er ikke pliktige til å notere ned noe. De trenger heller ikke få så mye info, så ikke noe sensitivt som kommer på avveie. Anonymous poster hash: af6d2...d22 Jeg vet ikke om dte høres spesielt betyggende og profesjonelt ut heller... Hvordan skal de da holde orden på pasienter/kunder som kommer flere ganger? Anonymous poster hash: 91af5...d62 1
Gjest Skrevet 10. oktober 2014 #19 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg regner med de har en form for timeplan der de skriver noe ala Asgeir Hansen, torsdag kl 12- depresjon. Dersom jeg hadde trodd på healing, så hadde jeg syntes det ville vært ubehagelig å heale folk som ikke ville. Det blir å tråkke over personlige grenser.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #20 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg regner med de har en form for timeplan der de skriver noe ala Asgeir Hansen, torsdag kl 12- depresjon. Dersom jeg hadde trodd på healing, så hadde jeg syntes det ville vært ubehagelig å heale folk som ikke ville. Det blir å tråkke over personlige grenser. Og da er det jo sensitiv informasjon, diagnose og navn knyttet sammen. Da bør det oppbevares alik at ingen uvedkommende får adgang. Uansett, jeg tror ikke på healing. Anonymous poster hash: 91af5...d62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå