Gå til innhold

Liker du å vise strømpekanten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange av dere jenter bruker vel strømper (med holder) eller stayups nå som det er blitt høst. Men liker dere "å vise strømpekanten"? Jeg tenker spesielt når dere går i trapper, sitter med bena i kors etc. Lar dere bevisst strømpekanten komme til syne (veldig pirrende på oss menn) eller synes dere dette er helt tacky?



Anonymous poster hash: f5732...fb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde aldri gjort det med mindre det var for kjæresten min. Hadde ikke vifta med skjørtet for allment syn ellers heller. Men det er bare meg da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

De få gangene man er så heldig å gå oppleve det får man en ekstra flott dag. Det skal ikke mer til å glede en mann enn et lite glimt av en stockingtop..... :)

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og jeg klarer ikke helt å se for meg hvordan jeg skulle kunne løfte skjørtet eller kjolen så høyt at strømpekanten vises i en trapp uten å se helt tullete ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg bruker av og til å ta det på for kjæresten . Og når han kommer vet han ikke om at jeg har det på. Da kan jeg av og til diskre vise litt og litt.Da blir han helt vill :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker av og til å ta det på for kjæresten . Og når han kommer vet han ikke om at jeg har det på. Da kan jeg av og til diskre vise litt og litt.Da blir han helt vill :fnise:

Det hadde jeg blitt også, helt vill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Andrea93

Bruker det stort sett hver dag (er veldig kjole- og skjørt-jente), men lar aldri kanten bevisst synes. Men sitter man med beina i kryss som du sier, da vises jo kanten. Syns ikke det gjør noe, så lenge de ikke synes når jeg står. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Strømpestropper og strømpekanter skal ikke flash'es i jobbsammenheng.

- og i trapper? Hvordan i alle dager tenkte du få til det da?

Sklir skjørtet så langt opp at kanten synes når man legger bena i kors så er skjørtet for kort for de strømpene som er i bruk.

Alt dette referert til bruk i profesjonelt arbeidsliv.

Etter jobb, i andre sammenhenger er en annen sak, men da er det andre strømper også, og ikke heller da er det offentlig tilgang til begloing for alt som kan krype og gå forbi bordet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere jenter bruker vel strømper (med holder) eller stayups nå som det er blitt høst. Men liker dere "å vise strømpekanten"? Jeg tenker spesielt når dere går i trapper, sitter med bena i kors etc. Lar dere bevisst strømpekanten komme til syne (veldig pirrende på oss menn) eller synes dere dette er helt tacky?

Anonymous poster hash: f5732...fb1

Jeg bruker strømper med holder, aldri stay-ups, men uansett så er nok skjørtelengden min lang nok til å dekke strømpekanten selv når jeg går i trapper eller sitter med bena i kors.

Anonymous poster hash: 89697...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om skjørt eller "skjørt?"

Strømpestropper og strømpekanter skal ikke flash'es i jobbsammenheng.

Ok, så du jobber altså ikke som horemamma. Greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om skjørt eller "skjørt?"

Ok, så du jobber altså ikke som horemamma. Greit å vite.

Horemamma :klo: Hva i granskauen er det du skriver?

Anonymous poster hash: cf25e...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Horemamma :klo: Hva i granskauen er det du skriver?

Anonymous poster hash: cf25e...a26

Tror du en hallik ville sagt at man ikke skulle få flashe strømpekanter på jobben? Ville vært dårlig for businessen. Det var en finurlig måte å si at det er enkelte yrker hvor det må være greit å vise både strømpekant og litt av hvert, men dama var nok litt for gammeldags til å skjønne rekkevidden av egen pekefinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Tror du en hallik ville sagt at man ikke skulle få flashe strømpekanter på jobben? Ville vært dårlig for businessen. Det var en finurlig måte å si at det er enkelte yrker hvor det må være greit å vise både strømpekant og litt av hvert, men dama var nok litt for gammeldags til å skjønne rekkevidden av egen pekefinger.

'Dama' har stålkontroll på akkuart det, småen.

At ikke alle har det er en annen sak, og kanskje spesielt de überkåte yngste eksemplarene av ditt kjønn.

- å oppleve mennesker som flash'er strømpekanter eller har så trange skjorter/bluser i møter at du lett kan se nøyaktig hviljet merke de bruker i BH er bare veldig kleint, for alle tilstedeværende.

Det er desverre ikke alle som alltid har fått med seg dette, ikke henner når de siter her på sexrommet og drømmer seg bort i en 'ønskedag på jobben'

Og jeg kan ikke se at TS refererer til privatsfæren eksplisitt? - majoriteten av oss bruker nemlig strømper i arbeidstiden. På jobben, i møter, - men vi driver ikke på å flash'er kanter og stroppefester.

Skjønt med de skjørtelengdene som stort sett selges i norske butikker så er det alle muligheter for å se både det ene og de andre hvis valget er annerledes enn standard La Mote strømpebukse i sort eller pudder ;)

Og jeg lurer fremdeles på hvordan TS ser for seg det med trappene ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker dere om skjørt eller "skjørt?"

Ok, så du jobber altså ikke som horemamma. Greit å vite.

Og hva er "skjørt", om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 89697...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du en hallik ville sagt at man ikke skulle få flashe strømpekanter på jobben? Ville vært dårlig for businessen. Det var en finurlig måte å si at det er enkelte yrker hvor det må være greit å vise både strømpekant og litt av hvert, men dama var nok litt for gammeldags til å skjønne rekkevidden av egen pekefinger.

Jada, men enkelte av oss, som ikke er horer, går med strømper daglig. At de som er ute etter å selger sex flasher det meste sier seg jo selv, og ikke et vondt ord om dem, men kvinner flest jobber ikke i det yrket.

Anonymous poster hash: 89697...1ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og hva er "skjørt", om jeg tør spørre?

Anonymous poster hash: 89697...1ea

Det er sånn Bridget Jones fra første boka- "skjørt"/glemt skjørt. Tenk østeuropa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn Bridget Jones fra første boka- "skjørt"/glemt skjørt. Tenk østeuropa.

Vel, da viser jo strømpekanten om man setter seg ned.. Litt av poenget med strømpekant i det daglige for oss som ikke selger sex er at den ikke skal synes, for det er uhyre flaut.

Anonymous poster hash: 89697...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikkeno jeg :klo: Har lillepus og hubbabubbabubba noe på gang :klo:

Anonymous poster hash: cf25e...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- å oppleve mennesker som flash'er strømpekanter eller har så trange skjorter/bluser i møter at du lett kan se nøyaktig hviljet merke de bruker i BH er bare veldig kleint, for alle tilstedeværende.

Helt seriøst, hvorfor det?

Det er en kjennsgjerning at jobben er en stor sjekkearena, i tillegg til vennekrets og festkvelder. Vennekretsen svinner hen når alle popper ut unger, blir så etablerte og gjesp, men jobben består.

Folk som går i skjørt har en enorm fordel, dersom de har pene legger og ankler. Det er sexy. Det er heller ikke noe problem med en løs bluse, dersom du har stor og fin byste og er litt kraftig som dame. Da legger jo både tøyet seg og halskjedet seg slik at det hinter om det som ligger under blusen. Det samme gjelder skjørtet, du ser lett størrelsen på bekkenet og kurvene under en dame som er litt kraftigere.

Hva skal da tynne damer gjøre, uten noe junk å vise fram? De må jo ha noe som sitter trangere, så man kan se at de har figur! Det må jo være skrekkelig urettferdig, disse villkårlige motelovene som forhindrer slanke damer i å selge seg selv. (altså markedsføre seg selv, ikke selge sex.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...