Gjest Flunka Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg vet at ingen her kan stille noen diagnos, men jeg önsker innspill på om jeg burde gå til lege eller ikke. Forhistorikk: Jeg har fibromyalgi og har derfor mange typer smerter i kroppen. Det er vanlig at nye type smerter dukker opp på nye steder. Har også hatt mye prolapser og isjasproblem. Å gå til lege for hver minste lille ting hadde fört til at jeg bare kunne sette meg på legekontoret og bli der. Men i de siste dagene så har jeg hatt en pulserende og brennende smerte på höyre side av ryggen, rett over hoften. Den blir bare sterkere og mer smertefull for hver dag. Höres dette muskulärt ut, eller kan det ha noe kobling med nyre/blindtarm eller liknende? Blir så usikker siden dette er på ryggen og ikke på magen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg har fibro og de smertene du beskriver har jeg nå fått på venstre side. Noen ganger på begge, men mest uttalt på venstre. Anonymous poster hash: 74702...dcd
Gjest Flunka Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Ja, jeg "håpte" på at det kanskje kunne väre vanlig ved fibro. Da ringer jeg ikke lege med det förste, og venter heller for å se hvordan det går
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Hvordan har urinvegene dine vært? Det går an å ta en u-stix for å utelukke UVI/nyrebekkenbetennelse Anonymous poster hash: b6e5a...fec
Gjest Flunka Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Har ingen symptomer på UVI i det hele tatt. Vet ikke hvordan symptomene på nyrebekkenbetennelse er, så det skal jeg undersøke
Gjest Flunka Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Leser om nyrebekkenbetennelse og det står at smertene kan oppstå i korsryggen. Min smerte er lengre mot höyre og litt lengre opp enn selve korsryggen. Regner med at det da bare er fibroen som har skylden
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Leser om nyrebekkenbetennelse og det står at smertene kan oppstå i korsryggen. Min smerte er lengre mot höyre og litt lengre opp enn selve korsryggen. Regner med at det da bare er fibroen som har skylden Du ville virkelig kjent om du hadde nyrebekkenbetennelse. Feber, intense smerter, blod i urin ol Anonymous poster hash: 74702...dcd
Gjest Flunka Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Du ville virkelig kjent om du hadde nyrebekkenbetennelse. Feber, intense smerter, blod i urin olAnonymous poster hash: 74702...dcd Jo, er litt varm. Normaltemperaturen min er 36,4 og jeg ligger på 36,9. Intense smerter er noe jeg lever med dagligen, men du tenker kanskje på smerter i underlivet? Blod i urinen har jeg ikke, må ikke på do mer enn vanlig. Da slapper jeg av og heller tar litt smertestillende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå