Gå til innhold

Stikkende smerte i rygg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet at ingen her kan stille noen diagnos, men jeg önsker innspill på om jeg burde gå til lege eller ikke.

Forhistorikk:

Jeg har fibromyalgi og har derfor mange typer smerter i kroppen. Det er vanlig at nye type smerter dukker opp på nye steder. Har også hatt mye prolapser og isjasproblem.

Å gå til lege for hver minste lille ting hadde fört til at jeg bare kunne sette meg på legekontoret og bli der.

Men i de siste dagene så har jeg hatt en pulserende og brennende smerte på höyre side av ryggen, rett over hoften.

Den blir bare sterkere og mer smertefull for hver dag.

Höres dette muskulärt ut, eller kan det ha noe kobling med nyre/blindtarm eller liknende? Blir så usikker siden dette er på ryggen og ikke på magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fibro og de smertene du beskriver har jeg nå fått på venstre side. Noen ganger på begge, men mest uttalt på venstre.

Anonymous poster hash: 74702...dcd
Skrevet

Ja, jeg "håpte" på at det kanskje kunne väre vanlig ved fibro. Da ringer jeg ikke lege med det förste, og venter heller for å se hvordan det går

Skrevet

Hvordan har urinvegene dine vært? Det går an å ta en u-stix for å utelukke UVI/nyrebekkenbetennelse

Anonymous poster hash: b6e5a...fec

Skrevet

Har ingen symptomer på UVI i det hele tatt. Vet ikke hvordan symptomene på nyrebekkenbetennelse er, så det skal jeg undersøke

Skrevet

Leser om nyrebekkenbetennelse og det står at smertene kan oppstå i korsryggen. Min smerte er lengre mot höyre og litt lengre opp enn selve korsryggen.

Regner med at det da bare er fibroen som har skylden

Skrevet

Leser om nyrebekkenbetennelse og det står at smertene kan oppstå i korsryggen. Min smerte er lengre mot höyre og litt lengre opp enn selve korsryggen.

Regner med at det da bare er fibroen som har skylden

Du ville virkelig kjent om du hadde nyrebekkenbetennelse. Feber, intense smerter, blod i urin ol

Skrevet

Du ville virkelig kjent om du hadde nyrebekkenbetennelse. Feber, intense smerter, blod i urin ol

Jo, er litt varm. Normaltemperaturen min er 36,4 og jeg ligger på 36,9. Intense smerter er noe jeg lever med dagligen, men du tenker kanskje på smerter i underlivet?

Blod i urinen har jeg ikke, må ikke på do mer enn vanlig.

Da slapper jeg av og heller tar litt smertestillende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...