Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er dere like fornøyde som dere var ?

Så at x antall personer snakket varmt om firmaet for en tid tilbake.

Jeg er nå litt lei av Sense, så jeg undersøker litt rundt for å finne noen som er litt proffere.

Noen synspunkter på Chess og hva de tilbyr ?

D. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært fornøyd med de til nå. Har vel hatt abon. hos dem i 1år.

De har okay priser.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har Chess Connect, og er strålende fornøyd! Passer perfekt til mitt forbruk. (Jeg får regninger på ca 250kr hver måned. Før hadde jeg telenor kontantkort og bruke ca det dobbelte i mnd) :)

Clea

Gjest Dodgy Lady
Skrevet

Har Chess King og er veldig fornøgd. Hatt det i cirka 1 år.

Halverte rekningene mine, og det er faktisk ikke tull en gang. (Hadde Telenor Privat før.)

Chess King koster 1000,- per år og det er det absolutt verdt. Det beløpet betaler du en gang i året.

Jeg kommer ihvertfall ikke til å skifte før noe revolusjonerende skjer :-)

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Takk skal dere ha for svar :D

Tenker jeg skal sjekke opp Chess litt nå jeg.

Ha en fin kveld :)

D.

Gjest Malama
Skrevet

Jeg er også fortsatt helt fornøyd.

Sambo fikk regninga for ny årsagvift på Chess King i går, så da har han hatt det i et år. Da har nok jeg også hatt det i et år, for vi fikk ca samtidig, men jeg har Connect, for jeg bruker ikke mobilen så mye.

Om du får regninger på 250 hver måned Clea, burde du bytte til et annet abb. Connect er for småbrukere, sånne som meg, som ikke får regning hver måned engang (og de sender ut regninger så snart det er over 50 kroner hos Chess, så jeg bruker den ikke mye nei) Utfra helt kjappe vurderinger er Move kankje et bedre alternativ for deg?

Skrevet

Jeg byttet .. er kjempefornøyd .. og har ca 100,--150,- kroner lavere mobilregning enn det jeg hadde med You.

Har også fått veldig bra service..

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har hatt Chess et par år nå og er stort sett veldig fornøyd. Eneste jeg ikke er fornøyd med er at sms til utenlands nummer er en del dyrere enn innenlands (rundt 1,50-2,00 kr mot 0,46) og at sms sendt når jeg er i utlandet koster hele 3 kroner. Jeg har kjæreste i Sverige og er dermed en del der, så da betyr dette litt. Men kommer ikke til å bry meg om å bytte abonnment med det første kun på grunn av dette.

Skrevet

Har hatt Chess ett år nå og er fortsatt fornøyd. Har den typen abonnement hvor jeg betalte ca 900 for ett år, og så får jeg regning for sms'er og samtaler hver måned - sånn rundt en hundrelapp.

Hadde Netcom Talk før, og det var litt dyrere for meg.

Tror det er ett år siden jeg skiftet nå, så jeg skal gå gjennom ringemønsteret mitt (se på de siste fakturaene mine) og sammenligne med andre på telepriser.no.

Gjest Gjesta
Skrevet

Om du får regninger på 250 hver måned Clea, burde du bytte til et annet abb. (...) Utfra helt kjappe vurderinger er Move kankje et bedre alternativ for deg?

Har vurdert det, dvs har akkurat funnet ut at Move eksisterer, så jeg kommer nok til å bytte. :)

Chess King har forresten årsavgift på 960kr, mao 80kr per måned. Har ikke tilsvarende abonnement hos telenor månedsavgift på 129-149?...(Jeg holder på å overtale pappa til å skifte...)

Clea, som elsker Chess...

Skrevet

Så flott da gitt :D

Fint at mange er fornøyde!

Tusen takk for svar : - )

D.

Skrevet

Jeg har hatt Chess Connect i to mnd men har valgt å bytte til tele2, det blir billiger for meg. Dessuten irriterte det meg at Chess ikke godtok at jeg oppgav medlemsnr. til NAF da jeg registrerte meg på Chess sin sider. (Som NAF medl. får man rabatt på innmelding hos Chess). Det jeg skulle ha gjort var å gå via NAF sine sider.

Da Chess fikk oppsigelsen min kunne jeg plutselig få rabatten.

Angrer på at jeg ikke sjekket ut denne siden før jeg gikk over til Chess.

Skrevet

Har hatt Chess Connect i et år nå og har vært veldig fornøyd med det. Nå er derimot det nye kontantkortet deres billigere enn de fleste abonnementene deres, så jeg kommer tilå bytte til det. (Det er gratis å bytte abonnementstype når man er kunde.)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg sitter her og hater Chess. Jeg har fått purregebyr for andre gang, på en regning jeg aldri har fått. Det samme problemet har min kjære mor, i tillegg en bekjent. Jeg tror jeg bytter over til Tele2 nå. Tenkte jeg skulle spre det glade budskapet. I tillegg fikk jeg melding i dag fra Chess: "har du glemt oss? Du må betale innen da og da, ellers blir abonnemente stengt". Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :kjempesinna:

Chess syns jeg bare har vært trøbbel for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er også fornøyd med Chess enda, får kun purregebyr når jeg fortjener det og har ikke betalt purregebyret ofte uten at noe har skjedd. Regningene er også lave.

Tele 2 derimot fikk jeg problemer med, ble dobbeltfakturert for et halvt år og de klarte ikke å se at de hadde gjort noe galt før jeg hadde sagt fra flere ganger. Måtte imidlertid betale purregebyr der, selv om de gjorde feil.

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd. Har gått over til å få regning på mail, det er helt supert for meg :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Chess kontant, og det er jo bare RÅÅ billig!

Vi hadde TELE2 før både på fasttelefon og mpbil, men byttet da vi fikk purringer på regninger som var betalte, dobbeltfaktureringer og masse rot og tull for å ordne opp :evil: :evil:

Skrevet

Jeg har hatt Chess Connect i ett år (og en mnd, på datoen!) nå, og er veldig godt fornøyd, men siden de nå har et kontant kort som er billigere vurderer jeg å bytte.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan er de på utenlandspriser? Jobber mye utenlands, har privat + nå, men dette hørtes jo forlokkende ut..

Gjest Gjesta
Skrevet
Hvordan er de på utenlandspriser? Jobber mye utenlands, har privat + nå, men dette hørtes jo forlokkende ut..

Mine erfaringer er at utenlands-priser er så og si de samme som hos andre operatører. (Hvis du er mye i ett spesifikt land, lønner det seg og kjøpe ett nummer i det landet...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...