AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #21 Skrevet 11. oktober 2014 "Ej he kjøft ny traktor! Vil du bli me heim å sjå?" Anonymous poster hash: 902b0...66d 4
Purple Diamond Skrevet 11. oktober 2014 #22 Skrevet 11. oktober 2014 "Ej he kjøft ny traktor! Vil du bli me heim å sjå?" Anonymous poster hash: 902b0...66d Haha :-D
Gjest Jon blund Skrevet 11. oktober 2014 #23 Skrevet 11. oktober 2014 fuck her right in the pussy!. Slår alltid ann 3
Gjest Lille-pus Skrevet 11. oktober 2014 #24 Skrevet 11. oktober 2014 Alt for stor selvsikkerhet trenger ikkenødvendigvis være et vinnertrekk, men å være genuint interessert i å finne ut hvem denne kvinne som fanget din oppmerksomhet er, det er jo positivt. Tenk disse to setningene hvor den ene gir et litt vel selvsikkert inntrykk, og den andre åpner for genuin respons: a) Du er den jeg skal ha. b) Du er hva jeg ønsker meg. Ellers er faktisk listen til Howard ikke så dum dersom man klarer å se at det ikke er en rekke med spørsmål som skal stilles og besvares som i et jobbintervju, men idèer til hva man kan snakke med andre mennesker om. - og et spørsmål om hva den andre liker best å spise til frokost er jo bare nydelig da. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #25 Skrevet 11. oktober 2014 Du virker bare slitsom, hadde jeg møtt på en som deg hadde jeg løpt. Anonymous poster hash: c1f68...658 Det hadde ikke jeg, jeg hadde kost meg på date med ham tror jeg . Anonymous poster hash: f14ba...5ca 2
Summers Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #26 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Vi bumper tråden etter nok en mislykka kveld. Men kan fortelle om han som fikk med seg jenta. Man så egentlig på jenta at hun prøvde seg på gutta og var villig til å bli med noen hjem. Fyren som fikkk henne kjente henne ikke og sa han bare var i byen for en natt. Han var ikke kjekk, men han var høyere enn henne og like gammel, eller han var en måned yngre. Tok henne på humoeren og han var rimelig på. Sjekketrikset var at han og hun skulle late som de hadde kjent hverandre hele livet. HUn var med på det. Fortsatte med at de hadde kysset sammen på ungdomskolen. Hun var med på det. Og sånn fortsatte det. Kom også med kommentarer som: hvor mye må jeg spandere på deg før du synes jeg er pen. Hun klinte med fyren. Men igjen hun var en man så på ønsket å bli med noen hjem og hadde blitt ditcha for noen penere jenter av noen gutter tidligere på kvelden. Edit: han var rimelig vittig, men kommentarene var nok innøvd. Han var edru, jeg var og er dritings så ble kanskje for lett imponert. Jenta hadde drukket mye tidligere, men akkurat da hun ble sjekket opp og ble med han hjem så hadde hun lav promille og var vel rimelig klar over at han bare hadde noen innøvde kommentarer for å få henne til å bli med han hjem. Utseende: så var hun over middels både i ansiktet og kropp. Virket over middels på oppegåendeskalaen også. Endret 12. oktober 2014 av Summers 2
Gjest HowardRoark Skrevet 12. oktober 2014 #27 Skrevet 12. oktober 2014 Ellers er faktisk listen til Howard ikke så dum dersom man klarer å se at det ikke er en rekke med spørsmål som skal stilles og besvares som i et jobbintervju, men idèer til hva man kan snakke med andre mennesker om. - og et spørsmål om hva den andre liker best å spise til frokost er jo bare nydelig da. Takk for at du som en av få oppfattet poenget og møtte meg med såpass velvilje at du ikke bevisst misforsto meg og søkte å sverte meg. Listen var ikke ment som en algoritme hvor man starter på spørsmål en og jobber seg systematisk gjennom listen til man er ferdig ved spørsmål hundre, men ideen var at ved å være nysgjerrig på en kvinne og faktisk aktivt lytte til det hun sier, så vil hun i seg selv være en utømmelig kilde for interessante samtaleemner. I tillegg blir man jo faktisk med hverandre og det er jo også hyggelig. Det kan virke som om Summers stort sett møter fulle kvinner på byen. Der har jeg en helt annen fremgangsmåte. Spørsmålene jeg foreslo synes jeg er mer passende når man møtes på tomannshånd, for eksempel på en 'date'. Alt dette forstår selvsagt du, men det kan synes som en del andre ikke gjorde det. Det hadde ikke jeg, jeg hadde kost meg på date med ham tror jeg . Anonymous poster hash: f14ba...5ca Skal vi ta en kaffe?
Gjest HowardRoark Skrevet 12. oktober 2014 #28 Skrevet 12. oktober 2014 Vi bumper tråden etter nok en mislykka kveld. Det er klart at om det å ligge med en kvinne avgjør om kvelden er vellykket eller ikke, så vil du få ganske mange mislykkede kvelder gjennom ditt liv. Ikke bare det, men dette er også noe kvinner du møter plukker opp ettersom det betyr veldig mye for deg å få ligge med henne, noe de merker.
Gjest Lille-pus Skrevet 12. oktober 2014 #29 Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Det hadde ikke jeg, jeg hadde kost meg på date med ham tror jeg . Anonymous poster hash: f14ba...5ca Takk for at du som en av få oppfattet poenget og møtte meg med såpass velvilje at du ikke bevisst misforsto meg og søkte å sverte meg. Listen var ikke ment som en algoritme hvor man starter på spørsmål en og jobber seg systematisk gjennom listen til man er ferdig ved spørsmål hundre, men ideen var at ved å være nysgjerrig på en kvinne og faktisk aktivt lytte til det hun sier, så vil hun i seg selv være en utømmelig kilde for interessante samtaleemner. I tillegg blir man jo faktisk med hverandre og det er jo også hyggelig. Det kan virke som om Summers stort sett møter fulle kvinner på byen. Der har jeg en helt annen fremgangsmåte. Spørsmålene jeg foreslo synes jeg er mer passende når man møtes på tomannshånd, for eksempel på en 'date'. Alt dette forstår selvsagt du, men det kan synes som en del andre ikke gjorde det. Skal vi ta en kaffe? AB, hva er det å tape på å ikke ta en kaffe med Howard? - du kan tape en hyggelig opplevelse, kanskje en god venn? Han inviterer på kaffe, ikke på date. Grip sjansen og bli overrasket. Om det høres aldri så koko ut, så er det faktisk både hyggelige og oppegående karer på KG. Nei, jeg vet ikke hvem Howard er, men det kan du finne ut og holde for deg selv. Slå til og ta en kaffe med ham. Edit: Takk for go'ord. Man velge selv hvilken grunninstilling man møter mennesker med, og å mene alle er løgnere og juksemakere gir selvsagt svært få skuffelser...men det kan koste utallige gleder. Flok flest er veldig ok. Endret 12. oktober 2014 av Lille-pus
draug 75 Skrevet 13. oktober 2014 #30 Skrevet 13. oktober 2014 Skal man inn på seksuelle preferanser så fungerer det å faktisk si noe som kan tolkes koffert og dermed ta det derifra. Gjør hun det, så bemerk det og si at man mente noe annet for så å gå tilbake til "koffert-tanken" osv. På den måten er det jenta som gikk inn på det seksuelle fremfor mannen som ofte kan være for direkte og "creepy". I mitt stille sinn hadde jeg tenkt "Han her er ustabil, mulig psykopat", ikke drit ut jenta. Du aner ikke hvor effektivt det er! Men tone, kroppspråk bestemmer hvordan den oppfattes.
Gjest KateW Skrevet 14. oktober 2014 #31 Skrevet 14. oktober 2014 Summers, er du ute etter å pule fulle damer, eller er du ute etter et forhold? "Sjekketriksene" vil være rimelig ulike i disse to scenariene.
Summers Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #32 Skrevet 14. oktober 2014 Summers, er du ute etter å pule fulle damer, eller er du ute etter et forhold? "Sjekketriksene" vil være rimelig ulike i disse to scenariene. Beggars cant be choosers så kom med begge. Så kan man heller presisere hva man selv har fått med sjekketriksene.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #33 Skrevet 14. oktober 2014 Til den med hvordan leppene smaker hadde jeg glatt sagt at det kunne du ha funnet ut selv. Ellers liker jeg og kaffe. Anonymous poster hash: a3aa2...27e
Gjest HowardRoark Skrevet 14. oktober 2014 #34 Skrevet 14. oktober 2014 Til den med hvordan leppene smaker hadde jeg glatt sagt at det kunne du ha funnet ut selv. Ellers liker jeg og kaffe. Anonymous poster hash: a3aa2...27e Flott det. Invitasjonen står ved lag.
Gjest KateW Skrevet 14. oktober 2014 #35 Skrevet 14. oktober 2014 Beggars cant be choosers så kom med begge. Så kan man heller presisere hva man selv har fått med sjekketriksene. Pule? Spør henne om hun vil.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #36 Skrevet 14. oktober 2014 Flott det. Invitasjonen står ved lag. Men siden du treffer noen så er vel kanskje ikke det helt ok? Anonymous poster hash: a3aa2...27e
Gjest HowardRoark Skrevet 14. oktober 2014 #37 Skrevet 14. oktober 2014 Men siden du treffer noen så er vel kanskje ikke det helt ok?Anonymous poster hash: a3aa2...27e Visste ikke at jeg traff noen. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2014 #38 Skrevet 15. oktober 2014 Visste ikke at jeg traff noen. Gjør du ikke? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=876417Anonymous poster hash: fface...e6b
Gjest HowardRoark Skrevet 15. oktober 2014 #39 Skrevet 15. oktober 2014 Gjør du ikke?http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=876417Anonymous poster hash: fface...e6b Ganske sikker på at spørsmålet i den tråden var hvordan man slutter å treffe noen.
Tibbie Skrevet 15. oktober 2014 #40 Skrevet 15. oktober 2014 Jeg er kjempedårlig på å sjekke opp mannfolk. Blir ikke jeg sjekket opp, sjer det lite Derfor bruker heller jeg å vise at jeg er interessert, så tar gutten initiativet. Å sende blikk funker vanligvis. Smil og se på han, så ser han tilbake noen ganger og kommer gående når han er sikker på at du ser på han. Ellers, om det er på et utsested eller noe annet sosialt, hender det at jeg bare går å setter meg ved siden av han/ved samme bord. Så gjør vanligvis han jobben derfra. Dette fungerer perfekt ved utesteder, hvor man kan skylde på at det ikke er ledig andre plasser, eller at man mistet de man kom med Jeg er en dårlig mannfolkjeger, så det er det nærmeste sjekketriks jeg kommer. Men det funker!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå