Summers Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Hva er dine beste sjekketriks? Lurer også på tips til å få noe å snakke om. En ting er jo å si hei, men ikke alltid like lett å ta det videre. Om dere ikke har testet ut triksene selv så greit om dere presiserer det. Synes ting som oftest er lettere sagt enn gjort. 2
Gjest HowardRoark Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 I utgangspunktet anerkjenner jeg ikke konseptet, men jeg har mange praktiske tips som enkelte kanskje vil finne nyttige. Et av de beste tipsene mine og som er veldig relevant i forhold til det du spør om er å være nysgjerrig. Nysgjerrig på hva da? På henne, deg selv og situasjonen dere er i. Når jeg møter en ny kvinne er jeg nysgjerrig på alt ved henne og da mener jeg alt: - Hvem hun er - Hvordan hun tenker - Hva hun mener om ting som er viktig for meg - Hvorfor hun mener disse tingene - Hva hun gjør med livet sitt - Om hun føler hun er på rett vei i livet sitt - Forhold til familie og venner - Drømmer for fremtiden - Om det er noe hun savner i livet sitt - Hva hun liker å spise til frokost - Om hun spiser sunt - Hvor ofte hun møter andre menn - Om hun får mye oppmerksomhet - Hvordan andre menn oppfører seg rundt henne - Om hun opplever meg annerledes enn andre menn - Hvordan hun lukter - Hvilken farge øynene hennes er - Hvordan leppene hennes smaker - Hvordan hun ser ut naken - Hvilke seksuelle preferanser hun har - Hvordan kjønnet hennes smaker - Om hun er barbert eller ikke - Om hun har lyst til å ligge med meg. Her kan jeg av og til spørre rett ut. Synes det er superkomisk. Vet at det ikke er nødvendig på noen måte og at det skjer av seg selv, men det underholder meg å være på denne måten. Og listen går videre. Med alt dette. Hvordan kan det være en utfordring å finne noe å snakke om? Mitt inntrykk - og det er mulig jeg tar feil - er at veldig mange menn i møte med kvinnen er mer fokusert på å fremstå på en spesifikk måte, fortelle kule historier og generelt være imponerende, i stedet for å fokusere på å bli kjent med henne og finne ut hvem hun er. Et siste tips som følger av dette er å faktisk lytte til det hun sier. Be henne gjerne klargjøre for noe hun nettopp sa om det er uklart eller grav dypere i akkurat det hun sa. Og ikke ha hastverk med å begynne å snakke etter at hun er ferdig. Bruk gjerne et øyeblikk til å faktisk fordøye det hun nettopp sa. 1
majalill Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) (....) - Hvordan hun ser ut naken - Hvilke seksuelle preferanser hun har - Hvordan kjønnet hennes smaker (...) Spør du virkelig om disse tingene når du sjekker opp damer? "Hvordan smaker kjønnet ditt"? Bortsett fra disse merkelige punktene er jeg forsåvidt enig i de fleste punktene du nevner. Gode ting å spørre om, men kan virke litt for intenst om en fyr driver med intervju, istedet for en naturlig samtale. Er absolutt positivt å være nysgjerrig og interessert, men alt med måte. Mange jenter (og gutter) er litt for glade i å snakke om seg selv, så jentene setter nok stor pris på at du spør om dem. Bare vær naturlig. Enig med han over at det å spørre om hun vil ligge med deg faktisk er ganske morsomt, så lenge du gjør det med humor, og ikke på en ekkel måte. Jeg synes i alle fall det er morsomt når de spør, og blir ikke fornærmet av det Endret 10. oktober 2014 av majalill 1
Gjest HowardRoark Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Spør du virkelig om disse tingene når du sjekker opp damer? "Hvordan smaker kjønnet ditt"? Bortsett fra disse merkelige punktene er jeg forsåvidt enig i de fleste punktene du nevner. Gode ting å spørre om, men kan virke litt for intenst om en fyr driver med intervju, istedet for en naturlig samtale. Er absolutt positivt å være nysgjerrig og interessert, men alt med måte. Mange jenter (og gutter) er litt for glade i å snakke om seg selv, så jentene setter nok stor pris på at du spør om dem. Bare vær naturlig. Enig med han over at det å spørre om hun vil ligge med deg faktisk er ganske morsomt, så lenge du gjør det med humor, og ikke på en ekkel måte. Jeg synes i alle fall det er morsomt når de spør, og blir ikke fornærmet av det Hehe. Nei, jeg spør selvsagt ikke om de tingene du nevner direkte, men jeg er komfortabel med min egen seksualitet og skammer meg ikke over denne delen av meg selv. At jeg er nysgjerrig på disse tingene du siterte kommer nok heller til uttrykk på andre måter. For eksempel hvordan jeg ser på henne. En annen ting jeg glemte å nevne er også at jeg snakker minst mulig om meg selv. Svarer heller kort og om det er et spørsmål jeg ikke har lyst til å svare på eller synes er kjedelig, så gidder jeg ikke svare på det. EDIT: Seksuelle preferanser kan jeg selvsagt spørre om, men ikke før vi har blitt rimelig intime med hverandre. Altså i forkant av sex, underveis eller etter. Endret 10. oktober 2014 av HowardRoark
draug 75 Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Vær en kul og interessant fyr. Og passe på å ikke eksludere seg sjøl pga noe du enkelt kan kontrollere (hygiene, manikyr....) Ikke et sjekketriks i helvete kan hjelpe deg hvis det lyser av deg at du mangler tro på deg sjøl og din seksualitet. Ja. Og pass på at det er behagelig for henne at du er i nærheten.
Maximillian Cohen Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Når jeg møter en ny kvinne er jeg nysgjerrig på alt ved henne og da mener jeg alt: - Hvem hun er - Hvordan hun tenker - Hva hun mener om ting som er viktig for meg - Hvorfor hun mener disse tingene - Hva hun gjør med livet sitt - Om hun føler hun er på rett vei i livet sitt - Forhold til familie og venner - Drømmer for fremtiden - Om det er noe hun savner i livet sitt - Hva hun liker å spise til frokost - Om hun spiser sunt - Hvor ofte hun møter andre menn - Om hun får mye oppmerksomhet - Hvordan andre menn oppfører seg rundt henne - Om hun opplever meg annerledes enn andre menn - Hvordan hun lukter - Hvilken farge øynene hennes er - Hvordan leppene hennes smaker - Hvordan hun ser ut naken - Hvilke seksuelle preferanser hun har - Hvordan kjønnet hennes smaker - Om hun er barbert eller ikke - Om hun har lyst til å ligge med meg. Her kan jeg av og til spørre rett ut. Synes det er superkomisk. Vet at det ikke er nødvendig på noen måte og at det skjer av seg selv, men det underholder meg å være på denne måten. Og listen går videre. Med alt dette. Hvordan kan det være en utfordring å finne noe å snakke om? Nå er nok ikke jeg i målgruppen, men for meg høres du ekstremt plagsom ut.... 6
Gjest Minesveiper Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg er lite opptatt av diverse sjekketriks. Det jeg derimot tenker på er om jenta jeg snakker med er min type når det kommer til humor, flørting, kommunikasjon og slike ting. Min type jente vil jeg komme godt overens med helt naturlig. Derfor synes jeg det blir tullete og lære seg små kommunikasjonstriks eller sjekketriks for å få det til å fungere med en dame som en egentlig ikke passer sammen med. Mitt tips er vel at man burde finne ut hvordan man liker å flørte samtidig som man er litt obs på å se seg ut de som er av samme type
Neket Skrevet 11. oktober 2014 #8 Skrevet 11. oktober 2014 Nå er nok ikke jeg i målgruppen, men for meg høres du ekstremt plagsom ut.... Enig! Hadde følt at jeg var på jobbintervju kombinert med psykoanalyse. Mitt sjekketriks er å gi dem en tusenlapp og si "drikk meg pen!" 9
Summers Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Mitt sjekketriks er å gi dem en tusenlapp og si "drikk meg pen!" Bedre enn meg, jeg for feig til å spandere på jenta jeg liker så spanderer heller på hele bordet* og da ryker tusenlappen** lenge før jeg blir pen. *I starten trenger ikke jenta sitte på bordet vårt engang, holder at hun sitter på nabobordet. ** Ikke at jeg er rik nok til å ha en hel tusenlapp å bruke på byen. Endret 11. oktober 2014 av Summers
Timza Skrevet 11. oktober 2014 #10 Skrevet 11. oktober 2014 Skal man inn på seksuelle preferanser så fungerer det å faktisk si noe som kan tolkes koffert og dermed ta det derifra. Gjør hun det, så bemerk det og si at man mente noe annet for så å gå tilbake til "koffert-tanken" osv. På den måten er det jenta som gikk inn på det seksuelle fremfor mannen som ofte kan være for direkte og "creepy". 2
Gjest HowardRoark Skrevet 11. oktober 2014 #11 Skrevet 11. oktober 2014 Nå er nok ikke jeg i målgruppen, men for meg høres du ekstremt plagsom ut.... Som en hvilken som helst annen dåre tar du det jeg beskriver helt bokstavelig og går glipp av selve poenget og budskapet. Det er ikke slik at jeg mater henne med en kontinuerlig strøm av spørsmål og aldri gjør noe annet. Faktisk foretrekker jeg ofte å snakke minst mulig og jeg er veldig avslappet når jeg møter en ny kvinne. Men alt dette er ting jeg lurer på og om det går så langt at vi blir bedre kjent og intime, så vil jeg finne ut av dette, skjønt det kan gå mange møter før jeg er i mål. Trådstarter har angivelig problemer med å finne ting å snakke om, så jeg prøvde bare å få han til å se at ved å være nysgjerrig og interessert, så vil det aldri bli mangel på samtaleemner. Men jeg kaster vel perler for svin... Enig! Hadde følt at jeg var på jobbintervju kombinert med psykoanalyse. Mitt sjekketriks er å gi dem en tusenlapp og si "drikk meg pen!" Så du foretrekker en mann som ikke er interessert i deg? 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #12 Skrevet 11. oktober 2014 I utgangspunktet anerkjenner jeg ikke konseptet, men jeg har mange praktiske tips som enkelte kanskje vil finne nyttige. Et av de beste tipsene mine og som er veldig relevant i forhold til det du spør om er å være nysgjerrig. Nysgjerrig på hva da? På henne, deg selv og situasjonen dere er i. Når jeg møter en ny kvinne er jeg nysgjerrig på alt ved henne og da mener jeg alt: - Hvem hun er - Hvordan hun tenker - Hva hun mener om ting som er viktig for meg - Hvorfor hun mener disse tingene - Hva hun gjør med livet sitt - Om hun føler hun er på rett vei i livet sitt - Forhold til familie og venner - Drømmer for fremtiden - Om det er noe hun savner i livet sitt - Hva hun liker å spise til frokost - Om hun spiser sunt - Hvor ofte hun møter andre menn - Om hun får mye oppmerksomhet - Hvordan andre menn oppfører seg rundt henne - Om hun opplever meg annerledes enn andre menn - Hvordan hun lukter - Hvilken farge øynene hennes er - Hvordan leppene hennes smaker - Hvordan hun ser ut naken - Hvilke seksuelle preferanser hun har - Hvordan kjønnet hennes smaker - Om hun er barbert eller ikke - Om hun har lyst til å ligge med meg. Her kan jeg av og til spørre rett ut. Synes det er superkomisk. Vet at det ikke er nødvendig på noen måte og at det skjer av seg selv, men det underholder meg å være på denne måten. Og listen går videre. Med alt dette. Hvordan kan det være en utfordring å finne noe å snakke om? Mitt inntrykk - og det er mulig jeg tar feil - er at veldig mange menn i møte med kvinnen er mer fokusert på å fremstå på en spesifikk måte, fortelle kule historier og generelt være imponerende, i stedet for å fokusere på å bli kjent med henne og finne ut hvem hun er. Et siste tips som følger av dette er å faktisk lytte til det hun sier. Be henne gjerne klargjøre for noe hun nettopp sa om det er uklart eller grav dypere i akkurat det hun sa. Og ikke ha hastverk med å begynne å snakke etter at hun er ferdig. Bruk gjerne et øyeblikk til å faktisk fordøye det hun nettopp sa. Du virker bare slitsom, hadde jeg møtt på en som deg hadde jeg løpt. Anonymous poster hash: c1f68...658 3
Nettinettet Skrevet 11. oktober 2014 #13 Skrevet 11. oktober 2014 Mitt beste sjekketriks for meg, er smalltalk. Jeg snakker med folk, hele tiden. Og selv om det at jeg er som jeg er, fører til at mange nordmenn ser på meg som gal eller plagsom (tar for mye plass) så driter jeg i det. Jeg synes det er hyggelig å snakke med folk og de aller fleste synes det er hyggelig å bli snakket til. Det er ikke sånn at jeg går bort til alle jeg møter og skravler med dem, men hvis anledningen byr seg så sier jeg noe. Sånn har jeg kommet i kontakt med veldig mange mennesker, eller fått kontakt med mennesker i ettertid. Hvis jeg ser en mann jeg finner tiltrekkende kan jeg godt finne på noe å spørre om. Servicekontoret til NAV eller et legesender, en restaurant osv..
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #14 Skrevet 11. oktober 2014 Jeg bare ser på de med store uskyldige øyne, funker fint.. Anonymous poster hash: c1f68...658
Nettinettet Skrevet 11. oktober 2014 #15 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Som en hvilken som helst annen dåre tar du det jeg beskriver helt bokstavelig og går glipp av selve poenget og budskapet. Det er ikke slik at jeg mater henne med en kontinuerlig strøm av spørsmål og aldri gjør noe annet. Faktisk foretrekker jeg ofte å snakke minst mulig og jeg er veldig avslappet når jeg møter en ny kvinne. Men alt dette er ting jeg lurer på og om det går så langt at vi blir bedre kjent og intime, så vil jeg finne ut av dette, skjønt det kan gå mange møter før jeg er i mål. Trådstarter har angivelig problemer med å finne ting å snakke om, så jeg prøvde bare å få han til å se at ved å være nysgjerrig og interessert, så vil det aldri bli mangel på samtaleemner. Men jeg kaster vel perler for svin... Så du foretrekker en mann som ikke er interessert i deg? " -som en hvilken som helst annen dåre...." Skjerp deg og oppfør deg som en voksen mann! Folk er forskjellige. Aksepter at ikke alle synes du er like fantasisk som du selv synes du er! Når det kommer til TS så tror jeg han bare var interessert i å høre hva andre gjør for å få tips. Ikke fordi han sliter med noe selv. Men hvis disse spøsmålene er spøsmål du anbefaler TS å stille for å komme i kontakt med en kvinne så lurer jeg på. Gjør du det selv??? Plukker du et av disse spøsmålene dine og tar kontakt via de? Og FUNKER det?? Endret 11. oktober 2014 av Nettinettet 1
Gjest HowardRoark Skrevet 11. oktober 2014 #16 Skrevet 11. oktober 2014 Du virker bare slitsom, hadde jeg møtt på en som deg hadde jeg løpt. Anonymous poster hash: c1f68...658 Hvor helst? Inn i armene mine? Les svaret over og les mitt første innlegg grundig. " -som en hvilken som helst annen dåre...." Skjerp deg og oppfør deg som en voksen mann! Folk er forskjellige. Aksepter at ikke alle synes du er like fantasisk som du selv synes du er! Når det kommer til TS så tror jeg han bare var interessert i å høre hva andre gjør for å få tips. Ikke fordi han sliter med noe selv. Men hvis disse spøsmålene er spøsmål du anbefaler TS å stille for å komme i kontakt med en kvinne så lurer jeg på. Gjør du det selv??? Plukker du et av disse spøsmålene dine og tar kontakt via de? Og FUNKER det?? Jeg svarte kun på tiltale etter å først ha skrevet et velmenende og informativt innlegg. Trådstarter sier konkret at han ofte har problemer med å finne ting å snakke om etter at han har sagt hei og at det ikke alltid er lett å ta praten videre, så jeg svarte på dette, men får kun eder og galle i retur. Selvsagt gjør jeg dette selv og selvsagt fungerer det. Hvorfor skulle ikke det fungere?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. oktober 2014 #17 Skrevet 11. oktober 2014 Skal man inn på seksuelle preferanser så fungerer det å faktisk si noe som kan tolkes koffert og dermed ta det derifra. Gjør hun det, så bemerk det og si at man mente noe annet for så å gå tilbake til "koffert-tanken" osv. På den måten er det jenta som gikk inn på det seksuelle fremfor mannen som ofte kan være for direkte og "creepy". I mitt stille sinn hadde jeg tenkt "Han her er ustabil, mulig psykopat", ikke drit ut jenta.
Nettinettet Skrevet 11. oktober 2014 #18 Skrevet 11. oktober 2014 (endret) Hvor helst? Inn i armene mine? Les svaret over og les mitt første innlegg grundig. Jeg svarte kun på tiltale etter å først ha skrevet et velmenende og informativt innlegg. Trådstarter sier konkret at han ofte har problemer med å finne ting å snakke om etter at han har sagt hei og at det ikke alltid er lett å ta praten videre, så jeg svarte på dette, men får kun eder og galle i retur. Selvsagt gjør jeg dette selv og selvsagt fungerer det. Hvorfor skulle ikke det fungere? Eder å galle? Fordi noen sier at du virker slitsom/plagsom ut i fra hvordan du beskriver at du er? Du må takle at ikke alle synes du er så fantastisk som du selv synes, og du må også akseptere at ikke alle setter pris på de meningene du har eller handlingene du gjør. Du sier at du er trygg på deg selv ikke sant? At det er grunnen til at du får draget på damer. Jeg skiller mennesker som er trygge på seg fra andre, ved å se hvordan de reagerer når de får negativ kritikk. Det er noe jeg benytter både i jobb og som privatperson, og ved 99% av tilfellene viser det seg at de som utgir seg for å trygge reagerer slik som du reagerer. Mens de som er trygge, aksepterer kritikk på en helt annen måte. Hvorfor blander jeg meg? Hvem er jeg som skal komme her å påpeke disse tingene ved deg? Vel jeg liker ikke at mennesker snakker nedlatende til andre bare fordi de har en mening om dem. Når jeg får kritikk mot meg og min væremåte så aksepterer jeg det, og har ikke behov for å fortelle de som kritiserer meg at de er dust. De er ikke dust. De har sin mening ut i fra hvordan de tolker meg. På samme måte som brukeren her hadde sin mening ut i fra hvordan hun tolket deg. Aksepter det! Så lenge du er tilfreds med den du er, og får de resultatene du er ute etter ved å være som du er, hvorfor bry deg om hva andre måtte mene? Endret 11. oktober 2014 av Nettinettet 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2014 #19 Skrevet 11. oktober 2014 halla snuppa har du lyst å komme in a anders sin bmw`?. Fungerer vær gang. Anonymous poster hash: 78942...468
Timza Skrevet 11. oktober 2014 #20 Skrevet 11. oktober 2014 I mitt stille sinn hadde jeg tenkt "Han her er ustabil, mulig psykopat", ikke drit ut jenta. På hvilken måte hadde han vært ustabil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå