AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 Det var en fyr jeg flørtet med i en god stund. Vi hadde ikke kontakt på facebook/melding og sånne ting, men hver gang vi møttes på byen rota vi, og vi hadde alltid en god tone om vi møtte på hverandre edru. Fikk flere tilbud om å bli med han hjem, men avslo pent. Til slutt ble jeg "endelig" med han hjem en natt, og det var jo en bra kveld det. Jeg synes i alle fall at sexen var bra, og ut i fra hans reaksjoner vil jeg tro han synes det samme Greia er at etter den natten har det aldri skjedd noe mer. Har møtt han flere ganger i ettertid, både edru og på byen, men han har aldri prøvd seg igjen. Før vi hadde sex var det liksom en selvfølge at han prøvde seg, jeg ble rett og slett vant til det. Vi har jo fremdeles en god tone, han er hyggelig og kan godt prate, men han tar ikke noe initiativ til å gjøre noe mer. Er det slik for dere gutter, at når "målet" om et ONS endelig er nådd, så er dere ikke interesserte lenger? At det liksom ikke blir spennende/noen vits å jakte lenger, fordi dere fikk det dere var ute etter en gang? Evt. andre faktorer som kan ha spilt inn? Vil bare legge til at jeg slettes ikke er bitter eller lei meg. Er ikke ute etter et forhold selv, og kjenner jeg han rett er hvert fall ikke han det, men jeg er bare nysgjerrig på hvordan gutter tenker Anonymous poster hash: 5fe5e...5be 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Er det slik for dere gutter, at når "målet" om et ONS endelig er nådd, så er dere ikke interesserte lenger? At det liksom ikke blir spennende/noen vits å jakte lenger, fordi dere fikk det dere var ute etter en gang? Evt. andre faktorer som kan ha spilt inn? Anonymous poster hash: 5fe5e...5be Det jeg egentlig mente å skrive var: "at når "målet" om et ligg endelig er nådd". Vet jo at målet med en ONS gjerne er at man har sex kun en gang for så å aldri møtes, hehe. Vi er derimot i relativt samme omgangskrets, så det er ikke til å unngå at vi møtes igjen. ONS blir kanskje småfeil å bruke i denne sammenhengen, selv om det kun var for en natt. - TS Anonymous poster hash: 5fe5e...5be 1
Timza Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Jakten er ferdig. Om han fremdeles er hyggelig så er det kanskje på tide at du tar steget videre for å se om han vil noe mer enn kun den ene gangen.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Jakten er ferdig. Om han fremdeles er hyggelig så er det kanskje på tide at du tar steget videre for å se om han vil noe mer enn kun den ene gangen. Takk for svar. Vil nok ikke videre, så har ingen planer om det. Er som sagt bare nysgjerrig på hvordan gutter tenker Anonymous poster hash: 5fe5e...5be 1
Gjest Jon blund Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Kommer helt ann på damen egentlig. Liker jeg hun så vil jeg ha mer kontakt, liker jeg hun ikke så gidder jeg ikke å ta mer kontakt. veldig enkelt
draug 75 Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Jeg hadde ikke orket å holde på å mase og gjete i dages- og ukesvis for et ONS. Det er nå det første. For det annet mener jeg at det er uærlig å "spille forholdskort" når man bare er ute etter sex. (Andre vegen: å "spille sexkort" når man er ute etter forhold, må være legitimt) Jeg synes han der høres ut som en sleiping. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå