Gå til innhold

Slettet

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av majalill
Vil slette
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Opererte mandlene for en ukes tid siden, og kan ikke spise varm mat før om en uke. Er bare så sinnssykt lei av å spise kalde nudler og eggerøre til middag hver dag. Lever ellers på yoghurt og loff uten skorper... "Vanlige" middager som ellers serveres varmt er for det meste uaktuelt, da jeg ikke kan fordra kald varmmat (typ pizza, suppe, grøt).

Om noen vet om noe som faktisk er godt å spise kaldt, samtidig som det ikke er noen harde kanter i det, hadde jeg blitt veeldig glad :) Med kanter mener jeg harde ting som knekkebrød, tortillachips og andre ting som kan skrape opp sårene i halsen.

Det eneste jeg craver for øyeblikket er tortillalefser med spekeskinke, ruccola og philadelphiaost. Noen som har operert mandlene før og vet om dette er noe jeg kan prøve nå, etter en uke? Litt redd for å spise det, få vondt, og deretter miste lysten på det, da dette er noe av det beste jeg vet, hehe.

Alle tips mottas med takk :D

Når jeg tok mandlene mine fikk jeg beskjed om å ikke spise varm mat i en uke og kunne så gå over på kald/lunken mat. Har du prøvd det? Lunken suppe, grøt, lapskaus etc.

I tillegg til det lagde jeg meg en del smooties for å få i meg litt.

Kylling og ris er jo også greit kaldt, salater,

Men prøv litt lunken mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...