majalill Skrevet 10. oktober 2014 #1 Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Slettet Endret 9. juli 2016 av majalill Vil slette
FrixyGirl Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Hei! Opererte mandlene for en ukes tid siden, og kan ikke spise varm mat før om en uke. Er bare så sinnssykt lei av å spise kalde nudler og eggerøre til middag hver dag. Lever ellers på yoghurt og loff uten skorper... "Vanlige" middager som ellers serveres varmt er for det meste uaktuelt, da jeg ikke kan fordra kald varmmat (typ pizza, suppe, grøt). Om noen vet om noe som faktisk er godt å spise kaldt, samtidig som det ikke er noen harde kanter i det, hadde jeg blitt veeldig glad Med kanter mener jeg harde ting som knekkebrød, tortillachips og andre ting som kan skrape opp sårene i halsen. Det eneste jeg craver for øyeblikket er tortillalefser med spekeskinke, ruccola og philadelphiaost. Noen som har operert mandlene før og vet om dette er noe jeg kan prøve nå, etter en uke? Litt redd for å spise det, få vondt, og deretter miste lysten på det, da dette er noe av det beste jeg vet, hehe. Alle tips mottas med takk :D Når jeg tok mandlene mine fikk jeg beskjed om å ikke spise varm mat i en uke og kunne så gå over på kald/lunken mat. Har du prøvd det? Lunken suppe, grøt, lapskaus etc. I tillegg til det lagde jeg meg en del smooties for å få i meg litt. Kylling og ris er jo også greit kaldt, salater, Men prøv litt lunken mat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå