Gå til innhold

Er 18 åringer mer villige til ONS?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år og mann og var med lillebroren min som ble 19 på et 18-årssted. Rimelig mange jenter som virket sykt løse. Er det tilfeldig eller er 18-årige jenter løsere enn de man finner på 20 årssteder?



Anonymous poster hash: d464d...f9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg bare 19 år, og har ikke vært så mye på 20-årssteder, så kan ikke sammenligne så alt for mye.

Mitt inntrykk av 18-åringene er i alle fall at ja, det er lett å få med seg jenter hjem fra byen, så lenge du ser ok ut. De gangene jeg har vært med folk over 20 (studerer, så de fleste er over 20) har jeg ikke merket mye til at folk har blitt med hverandre hjem, faktisk. På 18-årsstedene er det liksom en selvfølge. Nå har jeg ikke vært på utesteder med dansegulv osv. for 20+ da, kun barer og litt mindre utesteder, så det kan jo også ha noe med saken å gjøre... Tror nok folk er mer på sjekkern da, men det kan jo være bare min oppfatning.

Merker også forskjell på holdningene til mine gamle venner (de som er i mitt årskull) og mine nye studievenner (de som er 20+). Mine gamle venner har ONS's rett som det er, mens mine studievenner har for det meste kjærester, ellers hører jeg generelt lite om ONS's hos dem.



Anonymous poster hash: 37606...aea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

30-40- årige alenemødre med frihelg er også rimelig enkle å dra i land.

Anonymous poster hash: e26bc...f7b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke snakke om alle disse mannfolkene, samt Ts selv som er løsere enn skruene på et dårlig montert hattestativ fra IKEA.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en del av mine venninner var mye rausere da vi var 18. Man er litt mindre kresen da i mangel på bedre ord. Det er så superspennende med fest og mannfolk og sex og klining, vi fikk aldri nok av det, flørtet masse og ble veldig fort og lett tiltrukket av en fyr. Mange hadde også en liten "sexual awakening" da, de fant seg selv seksuelt, innså hvor mye draget de hadde eller fikk bare smaken på ONS, og akkumulerte masse hakk i sengestolpen på kort tid.

10 år senere så er vi superkresne, har du vært ute en vinternatt før så er ikke enhver kjekk kar med tredagers-skjegg og converse-sko like spennende som de var da man var tenåring, og hormonene flyr ikke rundt som 20 000 sommerfugler mellom beina hver gang du kjenner duften av Davidoff eller en mann sier du er sexy. ONS har en tendens til å miste sin sjarm også, som tenåringer så røyk vi jo på masse rart og bare flirte av det, sex var gøy og spennende selv med Northug-promille og en fyr man bare ville rømme fra dagen etter. Nå til dags er det helt uaktuelt å bli med noen hjem med mindre de er helt ekstraordinære, de må imponere og en voksen dame er ikke like lett å imponere som en 18-åring.

Og 18 år gamle gutter har jo ingen krav eller sperrer og tar det meste som ramler i fanget på dem, det skjedde aldri at jeg ikke fikk den jeg ville ha.



Anonymous poster hash: ddbcb...411
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en del av mine venninner var mye rausere da vi var 18. Man er litt mindre kresen da i mangel på bedre ord. Det er så superspennende med fest og mannfolk og sex og klining, vi fikk aldri nok av det, flørtet masse og ble veldig fort og lett tiltrukket av en fyr. Mange hadde også en liten "sexual awakening" da, de fant seg selv seksuelt, innså hvor mye draget de hadde eller fikk bare smaken på ONS, og akkumulerte masse hakk i sengestolpen på kort tid. 10 år senere så er vi superkresne, har du vært ute en vinternatt før så er ikke enhver kjekk kar med tredagers-skjegg og converse-sko like spennende som de var da man var tenåring, og hormonene flyr ikke rundt som 20 000 sommerfugler mellom beina hver gang du kjenner duften av Davidoff eller en mann sier du er sexy. ONS har en tendens til å miste sin sjarm også, som tenåringer så røyk vi jo på masse rart og bare flirte av det, sex var gøy og spennende selv med Northug-promille og en fyr man bare ville rømme fra dagen etter. Nå til dags er det helt uaktuelt å bli med noen hjem med mindre de er helt ekstraordinære, de må imponere og en voksen dame er ikke like lett å imponere som en 18-åring. Og 18 år gamle gutter har jo ingen krav eller sperrer og tar det meste som ramler i fanget på dem, det skjedde aldri at jeg ikke fikk den jeg ville ha. Anonymous poster hash: ddbcb...411

Og samtidig som dere blir mer kresne, så blir dere gradvis mindre attraktive. Helt til dere plutselig finner ut at dere er 35 og enda ikke har hverken mann eller barn. Og så blir dere desperate igjen og blir minst like billige som dere var før.

Aaah, skjebnens ironi.

Anonymous poster hash: 130f5...7ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og samtidig som dere blir mer kresne, så blir dere gradvis mindre attraktive. Helt til dere plutselig finner ut at dere er 35 og enda ikke har hverken mann eller barn. Og så blir dere desperate igjen og blir minst like billige som dere var før.

Aaah, skjebnens ironi.

Anonymous poster hash: 130f5...7ae

Hehe, tviler på det skjer meg, jeg blir nok heller den enslige tanta med 20 katter enn desperat. Jeg er der jo nesten allerede, vi single blir sære vet du, barn skal jeg ikke ha uansett og snart begynner jeg å føle at mann ikke er så viktig heller, jeg har nok med meg og mitt. Litt sex hadde vært greit å ha da..!

Er noen bitre menn som blir litt sure når de hører eller opplever at vi kvinner i 30-årene er så kresne, vi blir anklaget for å ha for høye tanker om oss selv og dere godter dere veldig over (eller trøster dere med..) at kroppen vår forfaller, og håper at vi kommer til å ha et jævlig liv når vi blir eldre når alle tog liksom har gått fra stasjonen. Da kan vi sitte der og angre sårt og bittert på at vi ikke knullet akkurat deg for 10 år siden.. ;) Men dere må vite og forstå at det er jo ikke med vilje at vi er kresne, det er ikke det at jeg synes jeg er for bra for alle menn jeg møter, jeg blir bare ikke betatt over en lav sko lengre, og jeg skulle GJERNE ønske jeg ble det for jeg har jo ikke noe sexliv nå. Jeg har prøvd å knulle uten å være spesielt "into" fyren utover å synes at han var kjekk, og det ga meg ingenting.

Jeg vet dere menn hater at dere må ta oss kvinner rundt 30 så sinnsykt med storm for å ha kjangs, men hvis det er noe trøst (siden du liker å trøste deg med at vi blir straffet for dette) så har jeg det også kjipt når jeg går hjem alene fra byn nok en gang fordi jeg ikke ble kåt på noen denne kvelden heller :/ Det er jo nå vi skal være på toppen seksuelt, og menn ligger langflate, og så er det ingen jeg vil ligge med!

Anonymous poster hash: ddbcb...411

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tviler på det skjer meg, jeg blir nok heller den enslige tanta med 20 katter enn desperat. Jeg er der jo nesten allerede, vi single blir sære vet du, barn skal jeg ikke ha uansett og snart begynner jeg å føle at mann ikke er så viktig heller, jeg har nok med meg og mitt. Litt sex hadde vært greit å ha da..!

Er noen bitre menn som blir litt sure når de hører eller opplever at vi kvinner i 30-årene er så kresne, vi blir anklaget for å ha for høye tanker om oss selv og dere godter dere veldig over (eller trøster dere med..) at kroppen vår forfaller, og håper at vi kommer til å ha et jævlig liv når vi blir eldre når alle tog liksom har gått fra stasjonen. Da kan vi sitte der og angre sårt og bittert på at vi ikke knullet akkurat deg for 10 år siden.. ;) Men dere må vite og forstå at det er jo ikke med vilje at vi er kresne, det er ikke det at jeg synes jeg er for bra for alle menn jeg møter, jeg blir bare ikke betatt over en lav sko lengre, og jeg skulle GJERNE ønske jeg ble det for jeg har jo ikke noe sexliv nå. Jeg har prøvd å knulle uten å være spesielt "into" fyren utover å synes at han var kjekk, og det ga meg ingenting.

Jeg vet dere menn hater at dere må ta oss kvinner rundt 30 så sinnsykt med storm for å ha kjangs, men hvis det er noe trøst (siden du liker å trøste deg med at vi blir straffet for dette) så har jeg det også kjipt når jeg går hjem alene fra byn nok en gang fordi jeg ikke ble kåt på noen denne kvelden heller :/ Det er jo nå vi skal være på toppen seksuelt, og menn ligger langflate, og så er det ingen jeg vil ligge med!

Anonymous poster hash: ddbcb...411

Er jo heller ikke slik at man nødvendigvis "forfaller" når man blir 35 :fnise: Om man tar vare på seg selv, spiser sunt og er fysisk aktiv, så kan man se rimelig bra ut som 35-40 åring! Mamma er 50 og mange som tror hun er under 40. Triana Iglesias er 32 år, tviler på at hun har forfalt skikkelig om tre år... Miranda Kerr har født sitt første barn og ser bedre ut enn noen gang. Så nei, de fleste damer forfaller ikke med en gang de får barn og blir i 30 årene.

Anonymous poster hash: 9e7c5...5c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og mann og var med lillebroren min som ble 19 på et 18-årssted. Rimelig mange jenter som virket sykt løse. Er det tilfeldig eller er 18-årige jenter løsere enn de man finner på 20 årssteder?

Anonymous poster hash: d464d...f9c

Må du virkelig spørre om sånt?

Folk er forskjellige i alle aldre. Og man er ikke løs om man har en ons. Jeg synes å gi jenter betegnelsen "løs" er så jævla teit, hva er vi gutta da?, er vel enklere å drasse med oss hjem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du virkelig spørre om sånt?

Folk er forskjellige i alle aldre. Og man er ikke løs om man har en ons. Jeg synes å gi jenter betegnelsen "løs" er så jævla teit, hva er vi gutta da?, er vel enklere å drasse med oss hjem.

Så så. Det er allerede et par jenter som har bekreftet saken, så du trenger ikke å komme og være hvit ridder for å beskytte de ærbare kvinnene her inne.

Anonymous poster hash: 130f5...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så. Det er allerede et par jenter som har bekreftet saken, så du trenger ikke å komme og være hvit ridder for å beskytte de ærbare kvinnene her inne.

Anonymous poster hash: 130f5...7ae

Øh. Er du bitter? Det er et diskusjonsforum. Folk må få si det de mener, selv om de evt er enig med noen andre... Blir jo teit om man ikke kan si sin mening fordi noen andre har sagt noe lignende tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: 9e7c5...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet. Jeg hadde aldri ONS som 18 åring. Har heller ingen planer om å ha det nå som jeg er 23 (har hatt ONS en gang, da var jeg 21, men det ga meg ikke så mye, så vet ikke om jeg kommer til å ha det igjen).



Anonymous poster hash: 9e7c5...5c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk vitenskapelig bevist. Ved attenårs-skiftet skjer det noe nevrologisk i hjernen som åpner opp for mer tilfeldig sex! Dette fordi kvinnen fra naturens side er best rustet til å bære frem friske barn mellom 18 og 25 :-)) Så det er helt riktig som du sier.

:vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er faktisk vitenskapelig bevist. Ved attenårs-skiftet skjer det noe nevrologisk i hjernen som åpner opp for mer tilfeldig sex! Dette fordi kvinnen fra naturens side er best rustet til å bære frem friske barn mellom 18 og 25 :-)) Så det er helt riktig som du sier.

:vetikke:

Det betyr vel at man i følge dette er mer åpen for ONS fram til man er 25 år da, og ikke bare når man er 18?!

Anonymous poster hash: 9e7c5...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr vel at man i følge dette er mer åpen for ONS fram til man er 25 år da, og ikke bare når man er 18?!

Anonymous poster hash: 9e7c5...5c6

Du skjønte at jeg tulla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh. Er du bitter? Det er et diskusjonsforum. Folk må få si det de mener, selv om de evt er enig med noen andre... Blir jo teit om man ikke kan si sin mening fordi noen andre har sagt noe lignende tidligere i tråden.

Anonymous poster hash: 9e7c5...5c6

Han er jo ikke ute etter å si en mening, han skal bare fortelle andre hva de skal si og mene. For han er en hvit ridder som skal beskytte kvinner!

Anonymous poster hash: 130f5...7ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg bare 19 år, og har ikke vært så mye på 20-årssteder, så kan ikke sammenligne så alt for mye.

Mitt inntrykk av 18-åringene er i alle fall at ja, det er lett å få med seg jenter hjem fra byen, så lenge du ser ok ut. De gangene jeg har vært med folk over 20 (studerer, så de fleste er over 20) har jeg ikke merket mye til at folk har blitt med hverandre hjem, faktisk. På 18-årsstedene er det liksom en selvfølge. Nå har jeg ikke vært på utesteder med dansegulv osv. for 20+ da, kun barer og litt mindre utesteder, så det kan jo også ha noe med saken å gjøre... Tror nok folk er mer på sjekkern da, men det kan jo være bare min oppfatning.

Merker også forskjell på holdningene til mine gamle venner (de som er i mitt årskull) og mine nye studievenner (de som er 20+). Mine gamle venner har ONS's rett som det er, mens mine studievenner har for det meste kjærester, ellers hører jeg generelt lite om ONS's hos dem.

Anonymous poster hash: 37606...aea

Tusen takk.

For ikke snakke om alle disse mannfolkene, samt Ts selv som er løsere enn skruene på et dårlig montert hattestativ fra IKEA.....

Dette blir for dumt, du kan umulig vite hvor løs jeg er. Brukte heller ikke ordet løs som noe nedsettende, men for å beskrive en oppførsel.

Jeg og en del av mine venninner var mye rausere da vi var 18. Man er litt mindre kresen da i mangel på bedre ord. Det er så superspennende med fest og mannfolk og sex og klining, vi fikk aldri nok av det, flørtet masse og ble veldig fort og lett tiltrukket av en fyr. Mange hadde også en liten "sexual awakening" da, de fant seg selv seksuelt, innså hvor mye draget de hadde eller fikk bare smaken på ONS, og akkumulerte masse hakk i sengestolpen på kort tid.

10 år senere så er vi superkresne, har du vært ute en vinternatt før så er ikke enhver kjekk kar med tredagers-skjegg og converse-sko like spennende som de var da man var tenåring, og hormonene flyr ikke rundt som 20 000 sommerfugler mellom beina hver gang du kjenner duften av Davidoff eller en mann sier du er sexy. ONS har en tendens til å miste sin sjarm også, som tenåringer så røyk vi jo på masse rart og bare flirte av det, sex var gøy og spennende selv med Northug-promille og en fyr man bare ville rømme fra dagen etter. Nå til dags er det helt uaktuelt å bli med noen hjem med mindre de er helt ekstraordinære, de må imponere og en voksen dame er ikke like lett å imponere som en 18-åring.

Og 18 år gamle gutter har jo ingen krav eller sperrer og tar det meste som ramler i fanget på dem, det skjedde aldri at jeg ikke fikk den jeg ville ha.

Anonymous poster hash: ddbcb...411

Tusen takk.

Hehe, tviler på det skjer meg, jeg blir nok heller den enslige tanta med 20 katter enn desperat. Jeg er der jo nesten allerede, vi single blir sære vet du, barn skal jeg ikke ha uansett og snart begynner jeg å føle at mann ikke er så viktig heller, jeg har nok med meg og mitt. Litt sex hadde vært greit å ha da..!

Er noen bitre menn som blir litt sure når de hører eller opplever at vi kvinner i 30-årene er så kresne, vi blir anklaget for å ha for høye tanker om oss selv og dere godter dere veldig over (eller trøster dere med..) at kroppen vår forfaller, og håper at vi kommer til å ha et jævlig liv når vi blir eldre når alle tog liksom har gått fra stasjonen. Da kan vi sitte der og angre sårt og bittert på at vi ikke knullet akkurat deg for 10 år siden.. ;) Men dere må vite og forstå at det er jo ikke med vilje at vi er kresne, det er ikke det at jeg synes jeg er for bra for alle menn jeg møter, jeg blir bare ikke betatt over en lav sko lengre, og jeg skulle GJERNE ønske jeg ble det for jeg har jo ikke noe sexliv nå. Jeg har prøvd å knulle uten å være spesielt "into" fyren utover å synes at han var kjekk, og det ga meg ingenting.

Jeg vet dere menn hater at dere må ta oss kvinner rundt 30 så sinnsykt med storm for å ha kjangs, men hvis det er noe trøst (siden du liker å trøste deg med at vi blir straffet for dette) så har jeg det også kjipt når jeg går hjem alene fra byn nok en gang fordi jeg ikke ble kåt på noen denne kvelden heller :/ Det er jo nå vi skal være på toppen seksuelt, og menn ligger langflate, og så er det ingen jeg vil ligge med!

Anonymous poster hash: ddbcb...411

Kongesvar.

Må du virkelig spørre om sånt?

Folk er forskjellige i alle aldre. Og man er ikke løs om man har en ons. Jeg synes å gi jenter betegnelsen "løs" er så jævla teit, hva er vi gutta da?, er vel enklere å drasse med oss hjem.

Blir for dumt å kritisere noen for å generalisere over jenter på 18 samtidig som en selv generaliserer over samtlige gutter.

TS

Anonymous poster hash: d464d...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare to år siden jeg var 18, men jeg var mye mer åpen for ons, og utnyttet det på den tiden, enn jeg ville gjort nå om jeg hadde blitt singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jaaaa.... ja, vil si det. Jeg var mer løs som 18 åring enn det jeg er nå. Utrolig hvor mye 2 år har å si, men kan også ha noe å gjøre med at det er litt hormoner som fremdeles kribler i kroppen i den alderen. Men det jeg tror spiller inn er følelsen av at man er voksen - myndig, og kan gjøre som man vil. Da jeg var 18 skulle det ikke mye til for å overtale meg, spesielt om jeg gikk ut på byen med den intensjonen om å få sex, men jeg var heldigvis ikke såpass på trynet at jeg lå med hvem som helst. Nå som jeg er 20... vel, jeg fant fort ut at jeg likte sexen, men den følelsen man får dagen etter en ons var jeg ikke like glad i, så nå er jeg mye mer kresen og det skal mye mer til før jeg hopper til køys med noen helt tilfeldige.

Men nå kan det også hende at man sender ut litt mer subtile signaler når man er 20. Da jeg var 18 stod det skrevet i panna på både meg og den utpekte om vi ville ha sex, nå er det ikke like tydelig. Nå har jeg også lært med årene at om jeg uttrykker at jeg er ute etter sexsexsex på byen tiltrekker jeg meg lite hyggelige karer (douchebags), og de vil jeg verken ha en samtale med eller hoppe til køys med.

Ingen fasit da, og ikke noe man skal ta for bokstavelig. Man oppfører seg ikke automatisk sånn og sånn bare pga. alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk.

Dette blir for dumt, du kan umulig vite hvor løs jeg er. Brukte heller ikke ordet løs som noe nedsettende, men for å beskrive en oppførsel.

Tusen takk.

Kongesvar.

Blir for dumt å kritisere noen for å generalisere over jenter på 18 samtidig som en selv generaliserer over samtlige gutter.

TS

Anonymous poster hash: d464d...f9c

Løs er ikke positivt ladet ord trådstarter!

Det blir for dumt å stille et slikt spørsmål på et forum i en alder av 25!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...