Gå til innhold

slitsomt !

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg hater live mitt

• kan ikke be om hjelp
  • 22 år har ikke fullført videregående
  • finner ikke jobb, er ringe vikar, men er ny ergo de ringe alle andre først
  • har ingen familie, den fysiske og psykiske volden ble for mye
  • flyttet til en annen fylke, kjenner ingen
  • får pengen av nav, men jeg må velge mellom å gå til legen, mat den uke eller sko og klær. mat blir prioritert
  • kjenner ingen, har flyttet og har bare låst meg inni leiligheten
  • Er 170 cm høy og veier 115 kg, jeg trøstespiser selv om jeg ikke har råd til det
  • på grunn av situasjonen ser jeg styggere, en vanlig. utslett over hele kroppen
  • kredittkort gjeld opp til 8000 kr, Min psykisk syke mor har brukt kortet mitt i sin klikke anfall, har sperret korte men likevel.
  • får ikke sover, alkohol hjelper. men det er for dyrt og jeg har aldri drukket før så jeg kan ikke bedømme hva som er "normal" forbruk(har vært avholds til nå),
  • gamle uvaner kommer tilbake(skrubbe meg til blod for jeg føler meg skitten) voldtatt av stefar i ung alder.

Jeg hadde en periode der jeg hadde troen på at tiltross for alt, kommer jeg til klare dette livet. Jeg kan helt seriøst ikke se for meg at ting blir bedre. Jeg snakker med saksbehandler en gang i uka. Det blir snakket mye om fremgang og at hun skal ringe osv. Jeg kan ikke søke jobb selv, på grunn av sikkerhet. Jeg er med andre ord avhengig av dem. Sånn har jeg hatt det i 3 måneder. Er så jævla lei av alt. meg selv, folk og verden.

Det sies at "hvis du drepe deg selv så går til helvete". Det er den enste som stopper meg til gå fra tanke til handling.

Anonymous poster hash: 3deb6...f02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo du kan be om hjelp, du må komme deg til legen!

Skrevet

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi du beskriver selvmordstanker. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Ann Christin, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...