AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 har i hele dagen hatt en skikkelig knytete følelse i maven. når jeg gikk på toalettet for å gjøre mitt fornødne fikk jeg diare. jeg kjenner meg ganske groggy og har spist lite i det siste grunnet det. har kun spist rundstykker i det siste som jeg vet at jeg tåler. hva kan dette komme av og hva kan jeg gjøre... trenger hjelp med dette pls Anonymous poster hash: be954...d95
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 har i hele dagen hatt en skikkelig knytete følelse i maven. når jeg gikk på toalettet for å gjøre mitt fornødne fikk jeg diare. jeg kjenner meg ganske groggy og har spist lite i det siste grunnet det. har kun spist rundstykker i det siste som jeg vet at jeg tåler. hva kan dette komme av og hva kan jeg gjøre... trenger hjelp med dette plsAnonymous poster hash: be954...d95 Jeg ligger med det samme selv nå tror jeg, litt Småkvalm, leamus i magen kjennes det ut som, det knyter seg. Ubehagelig! Jeg har også spist lite, vet ikke hva det kommer av :/Anonymous poster hash: 6e2b1...f88
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #3 Skrevet 10. oktober 2014 Det kalles magesjau. Virus. Helt normalt på denne tiden av året Anonymous poster hash: 1f4e7...785
Gjest daisydaisy Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Spis matvarer som kan virke stoppende (loff, ris, banan) og drikk rikelig med væske.
Chizue Skrevet 10. oktober 2014 #5 Skrevet 10. oktober 2014 Samme her, hatt det slik i over 1 uke Eneste jeg finner som "hjelper" er peppermynte te Men det går jo omgangssyke nå Er sikkert blitt frisk nå, men har bare den lille ekle følelsen som sitter igjen... >.<
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå