Gå til innhold

Gratis datingside?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Masse datingsider som det er gratis å registrere seg, men det går jo ikke an å hverken lese eller sende meldinger uten at man må betale i dyre dommer.

Er det noen sider som faktisk er gratis? Eller hvert fall semi-gratis, slik som gaysir?



Anonymous poster hash: 0202e...9d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tinder er mest for folk som liker tut og kjør. Jeg liker ikke helt den typen sider.



Anonymous poster hash: 0202e...9d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde profil på sukker uten å betale noe, mulighetene blir visst mindre ved å ikke betale. Tror ikke jeg kunne ta kontakt med noen selv, men jeg kunne bli kontaktet av gutter med betalende profil. Jeg er litt usikker på hvordan det der funket, men jeg møtte faktisk kjæresten min dær! Å det er jeg så glad fof! :)

Anonymous poster hash: ec1a8...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde profil på sukker uten å betale noe, mulighetene blir visst mindre ved å ikke betale. Tror ikke jeg kunne ta kontakt med noen selv, men jeg kunne bli kontaktet av gutter med betalende profil. Jeg er litt usikker på hvordan det der funket, men jeg møtte faktisk kjæresten min dær! Å det er jeg så glad fof! :)

Anonymous poster hash: ec1a8...1b6

Er man ikke betalende kan man få matcher og se profilen men ingen tekst, flere bilder, sende priv meldinger osv. Men man kan sende meldinger til de som er super + medlemmer. Har møtt et par jenter på sukker men er ikke sånn overflod av jenter der pluss at mange av de lyger veldig på bilder og vinkler det slik at de ikke viser hvordan de egentlig ser ut.

Anonymous poster hash: c85da...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.norgesdate.no er helt gratis og du får tilgang til alt uten å betale :) Jeg er der og det er jo mye forskjellig, useriøst. men har møt en del folk som det går an å snakke med da :) syns det er koselig å gå gjennom litt profiler, besøke dem og se hvem som sender meg mld etter at de har sett at jeg har vært innom. og å se hvor fine gutter jeg kan få til å svare meg om de ikke sender mld av seg selv etter å ha sett meg som besøkende. det er den eneste siden utenom tinder jeg vet om er gratis. men tinder vet jeg ikke noe om så kan ikke anbefale den



Anonymous poster hash: 7e7e1...db2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frodig.no er helt gratis

Anonymous poster hash: f5ef8...916

er frodig.no kun for frodige av begge kjønn?

Anonymous poster hash: 00250...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er frodig.no kun for frodige av begge kjønn?

Anonymous poster hash: 00250...560

for de er det selv og de som liker frodige menn/damer sikkert

Anonymous poster hash: 7e7e1...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for de er det selv og de som liker frodige menn/damer sikkert

Anonymous poster hash: 7e7e1...db2

ok :) Takk!

Anonymous poster hash: 00250...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

www.norgesdate.no er helt gratis og du får tilgang til alt uten å betale :) Jeg er der og det er jo mye forskjellig, useriøst. men har møt en del folk som det går an å snakke med da :) syns det er koselig å gå gjennom litt profiler, besøke dem og se hvem som sender meg mld etter at de har sett at jeg har vært innom. og å se hvor fine gutter jeg kan få til å svare meg om de ikke sender mld av seg selv etter å ha sett meg som besøkende. det er den eneste siden utenom tinder jeg vet om er gratis. men tinder vet jeg ikke noe om så kan ikke anbefale den

Anonymous poster hash: 7e7e1...db2

Jeg bruker også norgesdate. Selv om det er en gratis datingside er det faktisk en del oppegående folk der. De useriøse slipper man ikke unna noen steder, men de er det jo bare å blokkere :)

Anonymous poster hash: b9879...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker også norgesdate. Selv om det er en gratis datingside er det faktisk en del oppegående folk der. De useriøse slipper man ikke unna noen steder, men de er det jo bare å blokkere :)

Anonymous poster hash: b9879...baa

Tror jeg er alt for kresen jeg :P Alt for mange "Kosebamser" og "Smakpåmeg" profiler der :P

Eller kanskje jeg skal bli flinkere til å bruke filter og bla fortere forbi de profilene? Late som jeg ikke så de?

Anonymous poster hash: ea5fe...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det absolutt være gratis?

Som de sier om FB og google: Hvis et selskap ikke tar betalt for en tjeneste, så er det ganske sikkert DU som er produktet. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...