AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Den siste uka har jeg hatt problemer med å sove ordentlig. Jeg legger meg rundt 22-23 på kvelden og våkner en eller annen gang midt på natta og må skiiikkelig tisse. Blæra er helt full og jeg holder på å tisse meg ut. Etter jeg har vært på do sovner jeg, men våkner flere ganger og får ikke den dype søvnen tilbake. Hva kan det være? Jeg tømmer meg alltid før sengetid fordi jeg ikke vil få full blære, men neida. Hver eneste natt, til akkurat samme tid... Som om kroppen er innstilt til å ville tisse akkurat DA. Hehe... Tips? Anonymous poster hash: e1ed5...0c5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Har du forandret kostholdet ditt i det siste eller drikker en del før leggetid? Anonymous poster hash: 40b43...c16
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Spiser mer frukt og grønt, men det er flere uker siden jeg endret på kostholdet. Det er først nå denne uka jeg har hatt dette problemet. Drikker samme mengde vann som før også. Drikker godt med vann, også på kveldstid, men jeg tømmer meg alltid før jeg skal legge meg. Likevel er det noe som ikke stemmer, siden jeg har samme rutine hver dag (med mat og drikke). Det er ikke vanlig at jeg må tisse på natta. Har aldri skjedd meg før... Anonymous poster hash: e1ed5...0c5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Drikker du kaffe/te? Prøv å unngå å drikke noe særlig etter kl 18:00 og se om det hjelper Anonymous poster hash: 4a398...7c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå