AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hei Jeg vurderer å kjøpe meg en hjemmelaser for å fjerne hår ved bikinilinjen, under armer og på legger. Jeg sliter med at jeg ofte får eksem på leggene av å barbere, og i bikinilinjen har jeg prøvd mange varianter av barberingsprodukter, kremer osv og ender opp med røde, betente hårsekker som gir arr. Dette er altså bare i bikinilinjen; tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis jeg hadde prøvd meg på å fjerne alt kjønnshår.. Kan dere dele erfaringer vedr bruk av hjemmelaser? Hvilken maskin har dere kjøpt, og er det slik at det funker bedre på ett sted av kroppen enn et annet? Regner med å måtte ut med tja minst 4.000 kroner for en hjemmelaser som er av ok kvalitet. Anonymous poster hash: 3d936...7e9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #2 Skrevet 10. oktober 2014 Du kan få kjøpe min, fungerte dårlig. Og ble skeptisk når jeg leste i bruksanvisningen at den fjerner egentlig bare ca 50% av all hårvekst. Har en Philips Lumea. Etter ca 15 behandlinger (i følge bruksanvisningen skulle det ta bare bare 4-5) hadde jeg bare mistet ca 1/4 av alle hår i armhulene. Har kritthvit hud og svarte hår, som liksom er det perfekte for hjemmelaser,og jeg tålte den kraftigste styrken. Siden man kan bruke den kun en gang hver 14. dag så tar det laaaaaaang tid, og etter over 6 mnd uten et godt resultat så ga jeg opp. Anonymous poster hash: a9a27...6d8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå