LilleBille Skrevet 14. juli 2004 #1 Skrevet 14. juli 2004 Tatt i betraktning av de andre på listen .. sprøs det vel om det var noe så veldig fantastisk å komme på toppen... Dagbladet .. Står din drømmemann på listen??? (min var ikke der...)
Gjest Fighter Skrevet 14. juli 2004 #2 Skrevet 14. juli 2004 Drømmemann og drømmemann. Tror enkelte av dem kunne gitt meg mareritt... :-?
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #4 Skrevet 15. juli 2004 *grøsser* Det der var ikke noen sexy liste... Ville ikke karret på en eneste av dem med en møkkapinne :-?
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2004 Godt å se jeg ikke er alene om å mene dette .. Tror engelske kvinner er en annen rase enn oss
Suzy Skrevet 15. juli 2004 #6 Skrevet 15. juli 2004 Det er det neppe noen tvil om - og jeg er lykkelig over det.. Britiske damer er ikke pene :-?
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 #7 Skrevet 15. juli 2004 Daniel Bedingfield synes nå jeg er søt, da. Søt ja, men kanskje litt lite Mann? Jeg hadde nok prestert en helt annen liste enn det der, ja!
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #8 Skrevet 15. juli 2004 Daniel Bedingfield synes nå jeg er søt, da. Søt ja, men kanskje litt lite Mann? Jeg hadde nok prestert en helt annen liste enn det der, ja! .. ja har var vel en av de få som nesten er tagbar...
MarianneE Skrevet 15. juli 2004 #9 Skrevet 15. juli 2004 .. ja har var vel en av de få som nesten er tagbar...
Ra|cer Skrevet 15. juli 2004 #10 Skrevet 15. juli 2004 Min liste ville sett HELT annerledes ut ja! Syns ikke den listen var noe særlig jeg...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #11 Skrevet 15. juli 2004 Syns det er unødvendig å hetse Wayne Rooney på den måten. Hadde dere likt om folk hadde omtalt dere på samme måten? :fy: *Rattlesnake som fikk sin tråd slettet, p.g.a. akkurat det samme*
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #12 Skrevet 15. juli 2004 Syns det er unødvendig å hetse Wayne Rooney på den måten. Hadde dere likt om folk hadde omtalt dere på samme måten? :fy: *Rattlesnake som fikk sin tråd slettet, p.g.a. akkurat det samme* Vi må da få lov til å si oss uenige med engelske kvinner.. Stakkars ormen... ble du moderert bort... :trøste:
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #13 Skrevet 15. juli 2004 Vel..."noen av de ville gitt meg mareritt", og "Ville ikke karret på en eneste av dem med en møkkapinne", er vel ikke "å si seg uenig med britiske kvinner". Hvis moderatorene er konsekvente blir også den tråden slettet, vi får vente å se
Gjest GreenSky Skrevet 15. juli 2004 #14 Skrevet 15. juli 2004 :klø: Eh, nei! Nå har jeg sett på listen, og skjønner seriøst ingenting. Flesteparten, muligens alle fyrene på den lista ville jeg ikke sett to ganger på en gang. Sikker på at det ikke er en trykkleif, og at det var minst sexy-listen som kom på trykk i stedet?
LilleBille Skrevet 15. juli 2004 Forfatter #15 Skrevet 15. juli 2004 Sikker på at det ikke er en trykkleif' date= og at det var minst sexy-listen som kom på trykk i stedet? Det kan jo tenkes .. ville vel nesten være mer rimelig det
Daria Skrevet 15. juli 2004 #16 Skrevet 15. juli 2004 :o At britiske damer har en -hva skal vi si -spesiell smak, har man vel sett før (mener å huske at Byggmester Bob (ja, dukken fra barne-tv) kom skremmende høyt på en liste over hvem de ville ha sex med), men dette var da voldsomt... Makt, presseoppmerksomhet og damesko(!) er tydeligvis det flest tenner på... *rister på hodet* Og det fra nasjonen som har Orlando Bloom...
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #17 Skrevet 15. juli 2004 Engelskmenn (og damer selvfølgelig ), er kjent for et høyt alkoholkonsum. Kan kanskje være noe av grunnen? Ølbriller?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. juli 2004 #19 Skrevet 15. juli 2004 Sånne?? Oj, ikke se sånn på meg. Du veit med ølbriller blir jeg ENDA penere enn det jeg er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå