AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er en kvinne i seint 20-årene. Før fikk jeg sjeldent til orgasme, til og med på egenhånd. Men etter et brudd med eks-kjæresten, har jeg de siste to årene prøvd masse forskjellige sexleketøy og virkelig fokusert på onani. Og jeg kommer hardere og hardere og oftere og oftere! Jeg snakker ikke om sex med venner, så jeg spør her: hva defineres som en god orgasme? Når jeg kommer nå for tiden spenner hele kroppen seg og jeg får ofte krampe, etterpå er jeg varm og ofte svett og matt. Når jeg får en sterk orgasme kan den vare lenge, jeg veit ikke hvor lenge, men jeg ligger å rister og skjelver. Et par ganger har jeg fått synsforstyrrelser da det var spesielt herlig. Samtidig trenger jeg bare ca fem minutter før jeg kan begynne å onanere igjen, uten at det gjør vondt. Men har lest at hvis man har virkelige gode orgasmer, så tar det laaaaang tid før man greier å ta på klitores igjen. Anonymous poster hash: 89ac4...bf3
Lanoungen Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Hva definerer du "lenge" som? 10 sekunder, 2 minutter ...? Bare sånn ca Ellers har jeg ikke så mye å si, men høres ut som du får det til ganske så bra! 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Takk for responsen! Jeg har hele voksenlivet følt at jeg ikke fikk dette til og det er så delig å nå føle mestring (itillegg til at det er godt da selvsagt, hehe) Hvis jeg har en normal kort orgasme, bare ca 5-10 sekunder. Er den lang, så mister jeg litt tellingen, kanskje 20 sekunder? -TS Anonymous poster hash: 89ac4...bf3
Lanoungen Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Det syns jeg høres relativt normalt ut! På en bra måte altså. Fins sikkert ekstreme som kan holde på i evigheter, men tror ikke det er så mange 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Det syns jeg høres relativt normalt ut! På en bra måte altså. Fins sikkert ekstreme som kan holde på i evigheter, men tror ikke det er så mange Haha, etter det blir jeg ganske mørbanket! Men disse orgasmene har jeg altså fått på egenhånd. Nå dater jeg en mann og jeg er usikker på hvordan jeg kan få orgasme med ham? Tidligere med andre har det nesten aldri gått, bare et fåtall ganger og aldri under samleie. -TS Anonymous poster hash: 89ac4...bf3
Lanoungen Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Har ikke så mange konkrete råd der bortsett fra at jeg tror kommunikasjon er et keypoint! Ikke ta ting så høytidelig, ha det litt gøy, så går det seg nok til Nå høres det ut som jeg har skikkelig peiling, noe jeg virkelig ikke har... Dette er kun hva jeg tenker Jeg er så vant med å være i forhold nå at ingenting er pinlig mellom oss, så det er deilig.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 har fått så harde orgasmer at jeg får en "ut av kroppen opplevelse" og tårene triller det er sykt! Anonymous poster hash: 27eed...c53 1
Frisørdama Skrevet 10. oktober 2014 #8 Skrevet 10. oktober 2014 Det er vel forskjellig fra person til person hva som defineres som en god/sterk orgasme. Sålenge man er fornøyd er vel alt bra 2
Gjest 100%naturlig Skrevet 19. oktober 2014 #9 Skrevet 19. oktober 2014 Jeg er en kvinne i seint 20-årene. Før fikk jeg sjeldent til orgasme, til og med på egenhånd. Men etter et brudd med eks-kjæresten, har jeg de siste to årene prøvd masse forskjellige sexleketøy og virkelig fokusert på onani. Og jeg kommer hardere og hardere og oftere og oftere! Jeg snakker ikke om sex med venner, så jeg spør her: hva defineres som en god orgasme? Når jeg kommer nå for tiden spenner hele kroppen seg og jeg får ofte krampe, etterpå er jeg varm og ofte svett og matt. Når jeg får en sterk orgasme kan den vare lenge, jeg veit ikke hvor lenge, men jeg ligger å rister og skjelver. Et par ganger har jeg fått synsforstyrrelser da det var spesielt herlig. Samtidig trenger jeg bare ca fem minutter før jeg kan begynne å onanere igjen, uten at det gjør vondt. Men har lest at hvis man har virkelige gode orgasmer, så tar det laaaaang tid før man greier å ta på klitores igjen. Anonymous poster hash: 89ac4...bf3 Er selv mann, men de virkelig beste å sterkeste orgasmene for meg, er orgasmer som gir meg sterke kramper, hvor jeg mister all kontroll over kroppen, og som varer mer enn sånn ca 30 sek og som gir en følelse av "ut av kroppen opplevelse". Får dette best til ved analstimuli og sammen med kjæresten, men får det til alene også.
tdm900 Skrevet 19. oktober 2014 #10 Skrevet 19. oktober 2014 Med slike orgasmer som du beskriver, er det bare å nyte! Og vil bare vise til en kommentar lengre opp, komunikasjon er viktig. Flørte, pirre hverandre over litt tid, og ikke være redd om du skulle føle noe ikke er som det skulle Og skulle du kjenne du er tissetrengt er det bare å la de stå til :D Du er på vei til å sprute da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå