AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hvordan kombinere det?Anonymous poster hash: 04b9c...ac7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Mente dose...Anonymous poster hash: 04b9c...ac7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Jeg tar en kapsel av hver. Dobler dosen med nattlysolje uka før mens, men usikker på om det egentlig har noen virkning. Anonymous poster hash: 934b5...da8
Jade Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Det varierer hvor mye det er pr kapsel etter hvilken type du kjøper. Google anbefalt dosering og les på pakningen hvor mye hver kapsel inneholder. Merker effekt på hud og hår på nattlysoljen, men vet ikke hvor bra den er for PMS. 😊
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #6 Skrevet 10. oktober 2014 Det varierer hvor mye det er pr kapsel etter hvilken type du kjøper. Google anbefalt dosering og les på pakningen hvor mye hver kapsel inneholder. Merker effekt på hud og hår på nattlysoljen, men vet ikke hvor bra den er for PMS. Anbefalt døgndose på nattlysoljen jeg har kjøpt er 1000mg (2kapsler). Anbefalt døgndose på tran er 2 kapsler.. Jeg mener å ha lest en plass at man bør spise mer tran enn nattlysolje? TS Anonymous poster hash: 04b9c...ac7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #7 Skrevet 10. oktober 2014 Du får ta og lese på pakningene, der skal anfefalt dosering stå.Anonymous poster hash: 614b2...168
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå