Gå til innhold

Sove på dagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Var litt usikker på om det var riktig å plassere dette her, men jeg har i det siste ikke fått så mye søvn som jeg vanligvis trenger, og har store problemer med å få sove på dagen uansett hvor trøtt jeg er! Så jeg lurte på om dere har noen gode tips til å få sove på dagen :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen grunn til at du må sove på dagen? :) Utenom at du er trøtt selvfølgelig! Tenker jo at det beste må være å sove om natten. Eller sliter du med å sove da også?

Skrevet

Er det noen grunn til at du må sove på dagen? :) Utenom at du er trøtt selvfølgelig! Tenker jo at det beste må være å sove om natten. Eller sliter du med å sove da også?

Ja, jeg sliter med å få sove om nettene for tiden på grunn av stress så er veldig trøtt på dagen og føler jeg ikke får konsentret meg noe særlig...

Skrevet (endret)

Hvis du ikke får sove på dagen så spørs det om tips/kjerringråd funker altså. Hvis du sliter med nattesøvnen kan du jo forhøre deg med legen din om kanskje sovemedisiner er noe for deg?

Jo forresten. Jeg sliter litt med å sove om kvelden, meditasjon hjelper;) Jeg ser du skriver du er stressa. Jeg har det samme problemet! Stress er en del av hverdagen min og har alltid vært det så jeg kjenner meg litt igjen. Som sagt mediterer jeg litt om kvelden og sovner lettere da. Sover ofte på ettermiddagen, men om jeg ikke får sove da så lar jeg være!

Endret av Explosive
Skrevet

Ja, jeg sliter med å få sove om nettene for tiden på grunn av stress så er veldig trøtt på dagen og føler jeg ikke får konsentret meg noe særlig...

Hvis du ikke får sove på dagen så spørs det om tips/kjerringråd funker altså. Hvis du sliter med nattesøvnen kan du jo forhøre deg med legen din om kanskje sovemedisiner er noe for deg?

Jo forresten. Jeg sliter litt med å sove om kvelden, meditasjon hjelper;) Jeg ser du skriver du er stressa. Jeg har det samme problemet! Stress er en del av hverdagen min og har alltid vært det så jeg kjenner meg litt igjen. Som sagt mediterer jeg litt om kvelden og sovner lettere da. Sover ofte på ettermiddagen, men om jeg ikke får sove da så lar jeg være!

Jeg synes Explosive gav et godt tips angående meditering! Kanskje du kan forsøke dette før du skal legge deg? :) Fjerne alle tanker for hodet, la hjernen hvile og distansere seg fra bekymringer og stress. Kanskje det funker? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...