AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Reiser til Pisa i morgen, men værvarselet ser heller dårlig ut! Regn, regn og regn.. Noen som har noen tips hva vi kan finne på i Pisa på en regnfull dag? Ellers vil jeg gjerne ha goe tips om hva vi bør besøke, bortsett fra det skjeve tårn. Finnes det noen shoppingsenter med gode priser på klær osv? Noen kjente butikker kjeder? Vi skal være der i 3 dager, noen andre nærliggende steder vi bør besøke? Tenkte kanskje å ta en dagstur med tog en eller annen plass. Kom med tips!!!!Anonymous poster hash: cb041...1fb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Lucca er jo like ved, og etter min mening mye finere enn Pisa! Firenze er heller ikke langt unna. Det er en stund siden jeg var i Pisa, så jeg kan ikke hjelpe deg noe særlig med selve byen utenom tårnet. Anonymous poster hash: dbcfb...73e
distrea Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Har de 2 siste årene vært i Firenze, kjempefin by! Men denne gangen ville min bedre halvdel prøve noe nytt. Lucca, hva kan du anbefale å se der? Siden det er meldt regn hele helga ser vi for oss shoppingsenter, omvisning i katedraler osv, helst noe innendørs Har sjekket værvarsel for helga, regn er meldt hver dag i hele regionen. Til og med i Firenze. Må nedover til Roma for å få se sola, men det blir vel litt langt unna for en dagstur..
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #4 Skrevet 10. oktober 2014 Ta toget til Firenze, bytt til hurtigtoget til Roma som bruker 90 minutter. Flott dagstur! Lucca er søt, men ikke noe spesielt innendørsvennlig. Anonymous poster hash: b20e7...42b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå