Gå til innhold

Vanskelig valg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung kvinne som sliter litt på kjærlighetsfronten for øyeblikket. Jeg har vært interessert i en mann i ca. et år nå, vi har ligget sammen et par ganger, men han har gjort det klart at han ikke er interessert i meg. Han har ignorert meg over lengre perioder, men plutselig tatt opp kontakten i ny og ne. Jeg liker han veldig godt. Jeg har så klart prøvd å komme meg videre, men uansett så er det han jeg vil ha. Til tross for at han ikke behandler meg bra eller har noen form for følelser for meg.

Så, det som er problemet mitt nå er at i de siste ukene har jeg vært mye sammen med en annen jeg har møtt, som er veldig snill og vi har det veldig morsomt sammen. Om det fortsetter som dette er jeg sikker på at vi hadde vært et fint par.

Men nå klarer jeg så klart ikke å stoppe å tenkte på han andre. Om vi hadde blitt sammen er jeg redd at jeg skulle gjort noe så dumt som å være utro, om muligheten skulle åpnet seg med han andre jeg liker... Jeg sliter mye på grunn av det, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er det noen som har noen råd?



Anonymous poster hash: 2a558...48a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon blund

Gå for magefølelsen, og den du liker. Men ikke bli forundret om han er usikker og ikke egentlig vil noe særlig uten å bruke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at det ikke er enkelt å komme seg videre. Men dersom du vet at han ikke har noen følelser for deg, er det beste du kan gjøre å kutte kontakten. Gjør det klart for han at du må videre i livet ditt, dersom han tar kontakt med deg, evt ikke svar på henvendelser. Ett år har gått, om han ikke har fått følelser for deg, tror jeg det er lite sannsynlig at han får det. Du må ikke leve i håpet. Du fortjener gjensidig kjærlighet. Det beste er å kutte kontakten med han.

Ifht han du har truffet de siste ukene... Hadde det vært meg, ville jeg fortsatt å truffet han, dersom jeg trivdes i hans selskap. Men ville tatt det med ro. Og vært ærlig på at jeg trengte litt tid.



Anonymous poster hash: 6d26b...bc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer aldri aldri aldri til å bli kjærste med fyr nr 1. Han har sagt klart fra til deg at han ikke vil være sammen med deg. Ikke prøv å lure deg selv til å tro at han kommer til å endre mening. Han tar kontakt når han er nøden og bruker deg. Han vil ikke ha noe mer med deg å gjøre.



Anonymous poster hash: 9a2db...707
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...