Gå til innhold

hjelp hvitt klump i kinnet..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fått et så inni munnen/kinnet er vondt når jeg kommer borti det.er hvitt. Kan ikke huske å gjort meg noe, eller bete meg der.hva kan dette være? ?

Anonymous poster hash: 7aa4c...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det selv i blant, gjør kjempevondt, men går over etter hvert!

Anonymous poster hash: 217d5...aa9
Skrevet

Glemte å si at det som regel går fortere over for min del når jeg bruker munnvann, noe jeg som regel ikke gjør, kanskje du kan prøve det

Skrevet

Glemte å si at det som regel går fortere over for min del når jeg bruker munnvann, noe jeg som regel ikke gjør, kanskje du kan prøve det

Takk:-) hvilket munnvann? Var redd det var en kreftsvulst eller no.

Anonymous poster hash: 7aa4c...c40

Skrevet

Afte, oralmedic fra apoteket fungerer bra.

Anonymous poster hash: f2538...51e

Skrevet

Sikkert munnskåld. Ikke farlig eller smittsomt og går over av seg selv etter et par dager.

Anonymous poster hash: ddca9...94a
Skrevet

Det kalles after, eller munnskåld på folkemunne. De forårsakes av alt fra dårlig munnhygiene, matvarer og stress.
Som regel går de raskere bort om du bruker en eller annen type munnvann og skyller eller gnir rett på aften, men du må som regel bare ha tålmodighet.

Noen har god effekt av å bytte tannkrem til Zendium da den ikke inneholder såpestoff, da andre typer tannkrem også kan være årsaken til aftene.

• 3 uker senere...
Skrevet

Du bør ikke bruke tannkremer med såpestoff (natrium lauryl sulfat, sodium lauryl sulfat) viss du er plaget med after! Det tørker ut slimhinnene i munnen.

Skyll munnen med corsodyl, eventuelt ta en q-tips me corsodyl og pensle over der du har sår.

Det går som regel over av seg selv etter ca en uke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...