Gå til innhold

Hvorfor svarer han så sent?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, har drevet litt med en gutt som kan svare jævlig tregt enkelte ganger… enda jeg vet han har lest meldingen. Dessuten har han mobilen på seg hele tiden. :P

Foreksempel spør jeg om vi skal finne på noe, så først etter 2 dager svarer han ja og avtaler. hva er greia? Hvorfor venter han med å svare? Spiller han et slags spill? For han er jo ikke avvisende når han først svarer heller! Eller…?

Vi er 19 år gamle begge to :)



Anonymous poster hash: aea31...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Enten så er han bare den type person som ikke synes det er viktig å svare fort, det kan hende han er opptatt når han mottar meldingene dine, eller så holder han på med noen andre i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moglege årsaker:

1. Han sit på do

2. Han har besøk og vil ikkje vera uhøffeleg å bruke mobil.

3. Orkar ikkje akkurat no

4. Veit ikkje kva han skal svare

5. Han drit i det

6. Mobilen gjekk tom for straum akkurat i det han skulle svare og ladaren ligg att på jobb/skule

7. Han ser på ein dødsspanande film og tenkjer han skal svare seinare

8. Han vitjar ein kamerat på sjukehuset og der er det mobilforbod

9. Han er inni ein tunnel

10. I det han skulle svara glei mobilen ut av handa, landa på ein stein. Mobilen opna seg og batteriet, simkortet og sd-kortet datt ut. Han var heldig for han fann att simkortet og batteriet, men sd-kortet fann han ikkje. I og med at han har innstillt mobilen på å øagre alle meldingar på sd-kortet så kan han ikkje lese den igjen. Mest sannsynleg huskar han ikkje kva som sto i meldinga og han anser det som dumt å sende meldinga: "Kva sto det i den siste melding du sendte?"

Mitt råd er å roa ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han driter i det, så hadde han jo ikke svart i det hele tatt, eller spurt om jeg ville finne på noe den dagen

Han er vel rett og slett ikke så gira tipper jeg. ts



Anonymous poster hash: aea31...0b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...