AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #1 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Jeg pleier som regel å ha veldig regelmessig mensen, men nå er jeg nesten 7 dager for sen.. jeg har hatt mensen to ganger etter sist sex, men lurer på hvorfor jeg er så sen nå!? Sikkert idiotisk spørsmål, men jeg kan ikke være gravid?? Anonymous poster hash: 14368...ef2
christine1233 Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Stress? ja, det er faktisk godt mulig, men blir gaaal av å vente...
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Hvorfor poste under seksualitet? Spørsmål som dette passer under kropp og helse f.eks, eller graviditet og spedbarn.Anonymous poster hash: cba90...130
christine1233 Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Hvorfor poste under seksualitet? Spørsmål som dette passer under kropp og helse f.eks, eller graviditet og spedbarn.Anonymous poster hash: cba90...130 Javel, første gang jeg bruker dette forumet her, så kan det ikke så godt haha, skjønte ikke hvordan man byttet
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #6 Skrevet 9. oktober 2014 Den kommer sikkert etterhvert Akkurat samme skjedde med meg en stund tilbake, trodde kanskje jeg var gravid. Hvis du er veldig usikker kan du jo ta en test. Anonymous poster hash: a14a0...fe4
christine1233 Skrevet 9. oktober 2014 #7 Skrevet 9. oktober 2014 Den kommer sikkert etterhvert Akkurat samme skjedde med meg en stund tilbake, trodde kanskje jeg var gravid. Hvis du er veldig usikker kan du jo ta en test. Anonymous poster hash: a14a0...fe4 Ja får håpe det:) Men jeg kan vel ikke være gravid hvis jeg har hatt mensen to ganger etter sex...?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #8 Skrevet 9. oktober 2014 Ja får håpe det:) Men jeg kan vel ikke være gravid hvis jeg har hatt mensen to ganger etter sex...? Nei Anonymous poster hash: ea506...db6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå