AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Hei! Jeg og mannen har vært sammen i fire år. Nå har vi avstandsforhold. Da vi bodde sammen hadde vi mye sex. Nå har vi bodd fra hverandre i to mnd. Møttes én gang, og hadde intens og fantastisk sex. Vi er veldig kosete av oss, og kysser, klemmer og holder mye hender når vi er sammen. Når vi er fra hverandre derimot, toucher vi ikke innom emnet sex engang. Det jeg lurer på er: Er det rart at vi ikke har hatt noen form for avstandsforhold-sex? Ikke sms-sex, ikke telefonsex, ikke skypesex, ingenting. Hver gang jeg prøver å si noe sexy på sms, styrer han inn på et annet emne. Er han flau, eller har han bare ikke det behovet? Har sendt sexy bilder av meg selv også, uten annen respons enn at han sier at jeg ser bra ut osv. Han er ganske travel i hverdagen, så det blir med korte sms, korte samtaler og skype 1-2 ganger i uka. Er også redd for at han ikke savner meg så mye når han ikke er interessert i nettsex. I tillegg skriver han bare korte sms med "savner deg", "elsker deg", ikke lange og utfyllende mld om hva det er han savner. Hva betyr dette? Er det unormalt å ikke ha avstands-sex?? Hjelp. Anonymous poster hash: 577e7...b1e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #2 Skrevet 9. oktober 2014 Han får nok dekket sine behov der han bor.Anonymous poster hash: 5de0d...d39
NonJuan Skrevet 9. oktober 2014 #3 Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Jeg og mannen har vært sammen i fire år. Nå har vi avstandsforhold. Da vi bodde sammen hadde vi mye sex. Nå har vi bodd fra hverandre i to mnd. Møttes én gang, og hadde intens og fantastisk sex. Vi er veldig kosete av oss, og kysser, klemmer og holder mye hender når vi er sammen. Når vi er fra hverandre derimot, toucher vi ikke innom emnet sex engang. Det jeg lurer på er: Er det rart at vi ikke har hatt noen form for avstandsforhold-sex? Ikke sms-sex, ikke telefonsex, ikke skypesex, ingenting. Hver gang jeg prøver å si noe sexy på sms, styrer han inn på et annet emne. Er han flau, eller har han bare ikke det behovet? Har sendt sexy bilder av meg selv også, uten annen respons enn at han sier at jeg ser bra ut osv. Han er ganske travel i hverdagen, så det blir med korte sms, korte samtaler og skype 1-2 ganger i uka. Er også redd for at han ikke savner meg så mye når han ikke er interessert i nettsex. I tillegg skriver han bare korte sms med "savner deg", "elsker deg", ikke lange og utfyllende mld om hva det er han savner. Hva betyr dette? Er det unormalt å ikke ha avstands-sex?? Hjelp. Anonymous poster hash: 577e7...b1e Det du spør om er hjelp ikke ting som skal få deg enda mer bekymret!! Så slike svar som over er det bare å overse. Det jeg ville anbefale for deg er å roe det ned litt, ikke overanstrenge deg med å terpe på dette med sex Jeg skjønner bekymringen din... men synes du skal snakke med han om dette. Spørre han rett ut om han finner dette for merkelig eller om det gjør noe at du evt sender bilder snakker om sex da dere er fra hverandre. Vi alle har våre behov og våre egne tanker om det meste. At han skriver at han elsker deg, savner deg må du jo ta positivt. Det handler vel egentlig å stole på hverandre om du skjønner hva jeg mener. Avstandsforelskelse er utrolig vanskelig, man mister den "tryggheten" du har da man ser hverandre daglig. Men mitt råd er å snakke med han om dette, fortell han hva du føler Uansett Lykke til
Gjest daisydaisy Skrevet 9. oktober 2014 #4 Skrevet 9. oktober 2014 Det hadde vært unaturlig for meg og mannen min å ikke ha en eller annen form for nettsex/telefonsex om vi hadde vært borte fra hverandre så lenge.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #5 Skrevet 9. oktober 2014 Husk på beskyttelse så dere ikke får virus! Anonymous poster hash: dca5b...50a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå