AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #21 Skrevet 8. oktober 2014 Det som er normalt er å feire hver for dere frem til dere får barn. Anonymous poster hash: ab8b9...b9d
Gjest Christina146 Skrevet 10. oktober 2014 #22 Skrevet 10. oktober 2014 Takk for alle svar her inne. Vi har da bestemt oss for å splitte oss ved middag og gaveopppakning, og møtes hjemme senere på kvelden for å gi hverandre gaver og slikt.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2014 #23 Skrevet 10. oktober 2014 Folk gjør det så forskjellig at man må nesten bare finne det som funker for akkurat dere. Nå har ikke vi barn enda, så vi har så langt splittet oss. I starten derimot gjorde vi det sånn at vi dro sammen til hans foreldre, ble der litt, så dro jeg videre til mine foreldre slik at vi hadde julaften hver for oss, så kom han ned til mine foreldre etterpå der igjen. Og mine foreldre igjen er skilt, så vi måtte bytte på å være hos min mor og min far. Det innebar så utrolig mye reising at vi gjorde bare det i 2 år, da fikk vi nok. Samboeren min har i tillegg bursdag midt oppi dette og blir ofte sittende på fly og tok på bursdagen... Så nå splittes vi, kjedelig, men det frister heller ikke å feire jul hjemme hos oss selv på 28 kvadrat... og om vi bytter på det så går det jo tre år mellom hver gang siden mine forelde er skilt, eller så blir det mye reising. Gøh. Men når vi nå(forhåpentligvis) får kjøpt oss hus(som enda mer forhåpentligvis ikke er så lenge til), så kan vi invitere dem ned til oss, kan de få reise litt Vel, må kanskje surre mine foreldre fast på hver sin side av ribba så de ikke ryker i tottene på hverandre, men jeg kan leve med det Anonymous poster hash: 438e5...668
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå