Gå til innhold

Stjele redningsvest på flyet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Er veldig fristet til å ta en av disse hendige oppblåsbare redningsvestene under setet på flyet. Tenkte å ha den liggende i bilen i tilfelle en nødsituasjon. Noen andre som har prøvd å ta de? Evt vet om det er mulig å kjøpe de på flyet eller et annet sted?

Hadde vært litt fælt om flyet senere havnet i en ulykke og noen trengte den manglende vesten under setet..

Anonymous poster hash: 3d471...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokkert::sjokkert: Tuller du?

• Liker 8
Skrevet

Hei.

Er veldig fristet til å ta en av disse hendige oppblåsbare redningsvestene under setet på flyet. Tenkte å ha den liggende i bilen i tilfelle en nødsituasjon. Noen andre som har prøvd å ta de? Evt vet om det er mulig å kjøpe de på flyet eller et annet sted?

Hadde vært litt fælt om flyet senere havnet i en ulykke og noen trengte den manglende vesten under setet..

Ja, det hadde vært litt fælt. Det er også litt fælt hvis all moral blir visket ut av befolkningen.

Anonymous poster hash: af050...893

• Liker 15
Skrevet

Du kan da ikke bare ta noe som tilhører andre????

Og så en innretning som er ment å skulle sikre andre da....

• Liker 3
Skrevet

Gå å kjøp! Finnes hos de som selger båtutstyr!

• Liker 1
Skrevet

...Er du hun som hadde hysterisk angst for at ungene skulle drukne i bilen ?

Uansett får du da kjøpt en oppblåsbar redningsvest. Å stjele redningsutstyr fra et fly er helt bak mål.

• Liker 18
Skrevet

Tenk om flyet styrter da?
Også sitter det ett barn i det setet(reiser alene?) som drukner fordi du tok redningsvesten :(

Nei...Kjøp deg heller redningsvest :)

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke heller gå i en butikk og stjele en der istedet? For det er det du snakker om: Å STJELE!

Ærlig talt! Jeg gremmes når jeg hører sånt.

Hva du skal med redningsvest i bilen er en annen sak.

Jeg håper for din skyld at du bare tuller.

Uansett ikke morsomt.

Anonymous poster hash: 9d339...afd

• Liker 8
Skrevet

Lurer på om ikke brannstasjonene rundt om i landet selger dette?

Er nok uansett troll det her. Men du skal ha for forsøket da, måtte smile litt av dette:)

Skrevet

Tror dere virkelig at flyselskapene ikke sjekker om redningsvestene er der?

Uansett, stygt å stjele, TS!!!

Anonymous poster hash: 33917...32a
Skrevet

Hvor stor er sjansen for at du kjører uti havet da? :glare:

Kjøp heller en vest.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja.... det finnes andre vester jeg ville hatt i bilen. Men, om du tror du trenger en vest fordi bilen havner i vannet, da har du en virkelighetsforståelse som mangler en del vesentlige elementer.

Jeg blir så oppgitt av folk som ikke en gang klarer å forstå bruksområde og bruksbegrensningene til de enkleste ting.

• Liker 3
Skrevet

Ikke en slik jeg er ute etter. En som er kompakt pakket og forseglet (den på fly kan man nesten ha på innerlomma). Den skal ha fløyte til å lage lyd, samt disse to munnstykkene du kan blåse inn luft om den ikke utløser seg i vannet.

Skrevet

Ikke en slik jeg er ute etter. En som er kompakt pakket og forseglet (den på fly kan man nesten ha på innerlomma). Den skal ha fløyte til å lage lyd, samt disse to munnstykkene du kan blåse inn luft om den ikke utløser seg i vannet.

hva skal du med en sånn?

Skrevet

Du er en sjuk, sjuk faen.

Anonymous poster hash: d5f0f...508
  • Liker 6
Skrevet

Kjære TS:

Jeg vil fraråde deg å forsøke et slikt stunt. Når du blir tatt (og det blir du) blir det tiltale for grovt tyveri, og for å sette andre menneskers liv i fare i en nødssituasjon.

Skulle du mot formodning få med deg en slik vest er de lett gjenkjennelige, og det er stor sjanse for at noen rapporterer deg.

Dette er ikke noe man får kjøpt over disk, til våre B737-800 maskiner er det faktisk bare en underleverandør av Recaro som leverer og vedlikeholder disse, for det må man ellers er de ubrukelige etter få måneder.

Tenkte å ha den liggende i bilen i tilfelle en nødsituasjon.

Redningsvest i bil er mer til skade enn gagn fordi den vil fylles med luft automatisk når mekanismen senser at den er i vann, og det vil hindre deg i å komme ut av bilen selv om du ikke har vesten på deg.

Det du trenger i en bil er et oppblåsbart flytebelte som du kan fylle med luft når du er ute av bilen.

• Liker 6
Skrevet

Kjære TS:

Jeg vil fraråde deg å forsøke et slikt stunt. Når du blir tatt (og det blir du) blir det tiltale for grovt tyveri, og for å sette andre menneskers liv i fare i en nødssituasjon.

Og i tillegg nektet å fly med det aktuelle flyselskapet for all fremtid.

Anonymous poster hash: d5f0f...508

• Liker 3
Skrevet

Redningsvest i bilen? Hva skal du med det? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...