AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #1 Skrevet 8. oktober 2014 Situasjonen i Syra er helt på trynet!! Har sett litt video klipper på Youtube hvordan soldater skyter fra lange avstander... Og da lurer jeg -> Treffer de andre når de bare skyter hytt og pine rundt seg ?? <- Hva er hensikten at dem skyter på seg hverandre? Ønsker dem ikke kose seg med familien sin, venner eller kose seg som alle andre i verden. Men der holder dem på å skyte seg, halshugge osv osv !! Tro meg der jeg ikke mange muslimer som de, kjenner mange muslimske folk her i Norge! Hvis dere husker de to jentene 15 åring og 16 åring fra Østerrike som har fluktet til Syria for å være med i krigen. I dag brukte jeg google translater fra annen side jeg leste at 15 åringen jenta har giftet seg i Syria med tjetjener og hun tok med familien sin kontakt. Hun ønsket å komme tilbake til Østerrike i friheten og kose seg med familien. I avisa ble det også skrevet at det er liten sjanse til å flykte ut av landet. For de to unge jentene er for sent å komme seg i trygge hender så godt jeg ser det. Hva sier dere til situasjonen i Syria? Anonymous poster hash: b00ac...6b7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #2 Skrevet 8. oktober 2014 Syns du er meget opptatt av kos med familien. Anonymous poster hash: 4c709...127
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå