Gå til innhold

Mobilforsikring - Knust skjerm

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har Iphone 5s som jeg dessverre har klart å knuse skjermen på. Har forsikring ( gjennom Expert) som går ut i Desember!

Jeg vurderer å legge mobilen i vann, slik at jeg kanskje får ny istedenfor at de reparerer den, og heller ta en spansk en å si at den datt i vannet å knuste da den traff en stein.

Føler meg slem som vurderer å gjøre det, men jeg har betalt 1200 kr for forsikringen, og det koster 400 kr i egenandel uansett om de bare bytter skjermen.

Hva hadde dere gjort ?

Mobilen var bindt til Telenor når jeg kjøpte den, men har betalt meg ut av det abonomentet. Vil det ha noe å si ?

Anonymous poster hash: 9b926...496
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Iphone 5s som jeg dessverre har klart å knuse skjermen på. Har forsikring ( gjennom Expert) som går ut i Desember!

Jeg vurderer å legge mobilen i vann, slik at jeg kanskje får ny istedenfor at de reparerer den, og heller ta en spansk en å si at den datt i vannet å knuste da den traff en stein.

Føler meg slem som vurderer å gjøre det, men jeg har betalt 1200 kr for forsikringen, og det koster 400 kr i egenandel uansett om de bare bytter skjermen.

Hva hadde dere gjort ?

Mobilen var bindt til Telenor når jeg kjøpte den, men har betalt meg ut av det abonomentet. Vil det ha noe å si ?

Anonymous poster hash: 9b926...496

Jeg hadde latt de byttet skjermen, og ikke noe mer. At telefonen har vært bundet til Telenor har ikke noe å si for Expert.

Skrevet

Legger du den i vann er det forsikringssvindel. Det kan godt hende det dekkes av innboforsikringa. Hvorfor betale 1200 for en slik forsikring?? Og attpåtil 400 i egenandel? Fatter ikke at folk går på slikt lureri.

Anonymous poster hash: 588bd...c7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...