Gå til innhold

Hva skal du se under OL?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Når er OL?

Vet ikke nøyaktig. Lurer på om det begynner neste helg eller deromkring. Det blir sikkert ikke mulig å unngå å få det med seg når det først begynner, i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal sitte sammen med Fisken og se på RS og kanskje litt turn utenom...... Frittståendeprogrammene ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se det jeg får med meg... Er jo sportsidiot!

Hvordan blir det med sendingene, kommer de til å være midt på natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se det jeg får med meg... Er jo sportsidiot!

Hvordan blir det med sendingene, kommer de til å være midt på natten?

Nei, OL foregår i Hellas, nærmer bestemt Athen og de ligger en time forrann oss. Så for en gangs skyld slipper vi nattsendinger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh - skal nok få med meg ein del. Det fine med Sommar-OL er at det er så innmari mange idrettar med - òg ein del eg aldri har høyrt om før...

Men av det eg kjem til å gå inn for å få med meg (ikkje berre sånn 'eg gidd ikkje legge meg enno, så eg kikkar litt på OL-sendinga - og der var det synkronstup'...), er sandvolley noko av det viktigaste. Det er kjekt!

Dessutan andre greiner der nordmenn har gode sjansar - litt roing vert det nok, noko segling... Ja.

Friidrett er dessutan alltid kjekt å sjå, synst eg.

Jepp, OL er stas! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandvolley er kjempegøy, så det er det jeg følger mest med på og skyting, sjølsagt, siden jeg sjøl har drevet en del med det....(luftminiatyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se 100 m finalen for menn i kveld. En av høydepunktene for meg i ett hvert mesterskap. Ellers har jeg sett en del svømming, stup, friidrett og turn,og også litt håndball og basket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...