LilleSol Skrevet 29. juli 2004 #21 Del Skrevet 29. juli 2004 Masse masse video :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~sikka~ Skrevet 29. juli 2004 #22 Del Skrevet 29. juli 2004 Når er OL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 29. juli 2004 #23 Del Skrevet 29. juli 2004 OL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 29. juli 2004 #24 Del Skrevet 29. juli 2004 Ingenting! Absolutt ingenting. Skal holde meg langt unna OL-sendingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. juli 2004 #25 Del Skrevet 29. juli 2004 Når er OL? Vet ikke nøyaktig. Lurer på om det begynner neste helg eller deromkring. Det blir sikkert ikke mulig å unngå å få det med seg når det først begynner, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 30. juli 2004 #26 Del Skrevet 30. juli 2004 Jeg se alt jeg klarer å få med meg! gleeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 31. juli 2004 #27 Del Skrevet 31. juli 2004 Når er OL? 13-29. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. august 2004 #28 Del Skrevet 1. august 2004 Jeg skal sitte sammen med Fisken og se på RS og kanskje litt turn utenom...... Frittståendeprogrammene ihvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*M* Skrevet 4. august 2004 #29 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg skal se det jeg får med meg... Er jo sportsidiot! Hvordan blir det med sendingene, kommer de til å være midt på natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 6. august 2004 #30 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg skal se det jeg får med meg... Er jo sportsidiot! Hvordan blir det med sendingene, kommer de til å være midt på natten? Nei, OL foregår i Hellas, nærmer bestemt Athen og de ligger en time forrann oss. Så for en gangs skyld slipper vi nattsendinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 17. august 2004 #31 Del Skrevet 17. august 2004 Absolutt ingenting.. Ditto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 18. august 2004 #32 Del Skrevet 18. august 2004 Åh - skal nok få med meg ein del. Det fine med Sommar-OL er at det er så innmari mange idrettar med - òg ein del eg aldri har høyrt om før... Men av det eg kjem til å gå inn for å få med meg (ikkje berre sånn 'eg gidd ikkje legge meg enno, så eg kikkar litt på OL-sendinga - og der var det synkronstup'...), er sandvolley noko av det viktigaste. Det er kjekt! Dessutan andre greiner der nordmenn har gode sjansar - litt roing vert det nok, noko segling... Ja. Friidrett er dessutan alltid kjekt å sjå, synst eg. Jepp, OL er stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #33 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg går bare og venter på at friideretten skal begynne jeg , er lei av leirdue skyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 18. august 2004 #34 Del Skrevet 18. august 2004 Sandvolley er kjempegøy, så det er det jeg følger mest med på og skyting, sjølsagt, siden jeg sjøl har drevet en del med det....(luftminiatyr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. august 2004 #35 Del Skrevet 22. august 2004 Gleder meg til å se 100 m finalen for menn i kveld. En av høydepunktene for meg i ett hvert mesterskap. Ellers har jeg sett en del svømming, stup, friidrett og turn,og også litt håndball og basket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå