Gå til innhold

Hva skal du se under OL?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg pleier ikke å følge med på store mesterskap, men en tidligere lagvenninne er tatt ut i sandvolleyballtroppen, så nå kommer jeg til å sitte klistret til sandvolleyballkampene... :ler2:

Ellers blir det nok lite OL-titting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke akkurat idrettsinteressert, men jeg kommer nok til å følge med på OL ja. har alltid likt å se på friidrett, så det meste er interessant for meg.

gleder meg myyye til svømmegrenene da (stuping, banesvømming). nammelige menn som faktisk kler små speedoer! (må jo bare :roll: litt over meg selv da)

minst interessant er fotballen og basketen.

lurer bare på om OL kommer til å bli gjennomført jeg - ser jo ikke sånn ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se alt jeg rekker å se jeg. Elsker sport og særlig sommer-OL. Må iallefall få med meg friidretten, håndballen, turninga og RS'en. Også er jo sandvolleyball litt snacks, stuping, svømming, ja til og med skytegrenene kan være ganske givende egentlig.

Har vært litt slitsomt når sommer-OL har gått i land med annen tids-sone enn oss da, og jeg har måttet stå opp midt på natta. Slipper heldigvis det i år!

Sportsinteressert jeg? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som gikk noen klasser under meg på skolen representerer Norge i Tae Kwon Do, så det kan jo hende jeg får titta litt på det. Ellers er det stuping, turn og ridegrener som er mest interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å se MYE - spesielt øvelser hvor Norge er med.

Sandvolleyball kommer jeg også def. til å se - har spilt volleyball selv tidligere.

Friidrett er morsomt å se på.

Håndball hadde jo vært spennende om Norge var med .....

Sykling skal jeg definitivt se på, både landevei og terren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykling ja, det glemte jeg i farten. Hm, tror faktisk jeg har vært så genial at jeg har ferien min når det er OL! Da får jeg med meg MYE da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye!

Friidrett - Sandvolleyball - Basketball - Svømming - Roing/padling ... osv.. Men ikke bryting og fotball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ingenting. Tror jeg. Dersom de ikke har litt ekstremsport på gang da :wink: Liker triksing på sykkel og skateboard jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RYTMISK SPORTSGYMNASTIKK!

Kommer nok til å se litt isdans/kunstløp, turn og friidrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det meste.

Liker OL for der er det mange idrettsgrener samlet, og man for se idrettsgrener man ikke ser så ofte ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt opp noen timeplan. Får se om det er noe interessant. Svømming er ikke så verst.

OL på snø er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...