Gjest Anonymous Skrevet 14. juli 2004 #1 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg pleier ikke å følge med på store mesterskap, men en tidligere lagvenninne er tatt ut i sandvolleyballtroppen, så nå kommer jeg til å sitte klistret til sandvolleyballkampene... Ellers blir det nok lite OL-titting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlily Skrevet 14. juli 2004 #2 Del Skrevet 14. juli 2004 jeg er ikke akkurat idrettsinteressert, men jeg kommer nok til å følge med på OL ja. har alltid likt å se på friidrett, så det meste er interessant for meg. gleder meg myyye til svømmegrenene da (stuping, banesvømming). nammelige menn som faktisk kler små speedoer! (må jo bare litt over meg selv da) minst interessant er fotballen og basketen. lurer bare på om OL kommer til å bli gjennomført jeg - ser jo ikke sånn ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. juli 2004 #3 Del Skrevet 14. juli 2004 Kommer til å se minst mulig. Er overhode ikke interessert i sport på tv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. juli 2004 #4 Del Skrevet 14. juli 2004 Absolutt ingenting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. juli 2004 #5 Del Skrevet 14. juli 2004 Ingen verdens ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 14. juli 2004 #6 Del Skrevet 14. juli 2004 Skiskyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. juli 2004 #7 Del Skrevet 18. juli 2004 Skal se alt jeg rekker å se jeg. Elsker sport og særlig sommer-OL. Må iallefall få med meg friidretten, håndballen, turninga og RS'en. Også er jo sandvolleyball litt snacks, stuping, svømming, ja til og med skytegrenene kan være ganske givende egentlig. Har vært litt slitsomt når sommer-OL har gått i land med annen tids-sone enn oss da, og jeg har måttet stå opp midt på natta. Slipper heldigvis det i år! Sportsinteressert jeg? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 18. juli 2004 #8 Del Skrevet 18. juli 2004 Alt! Hehe...Elsker sport og særlig friidrett. Men stuping kommer også høyt opp. Og turn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. juli 2004 #9 Del Skrevet 18. juli 2004 Ei som gikk noen klasser under meg på skolen representerer Norge i Tae Kwon Do, så det kan jo hende jeg får titta litt på det. Ellers er det stuping, turn og ridegrener som er mest interessante. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. juli 2004 #10 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg kommer til å se MYE - spesielt øvelser hvor Norge er med. Sandvolleyball kommer jeg også def. til å se - har spilt volleyball selv tidligere. Friidrett er morsomt å se på. Håndball hadde jo vært spennende om Norge var med ..... Sykling skal jeg definitivt se på, både landevei og terren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. juli 2004 #11 Del Skrevet 18. juli 2004 Sykling ja, det glemte jeg i farten. Hm, tror faktisk jeg har vært så genial at jeg har ferien min når det er OL! Da får jeg med meg MYE da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 18. juli 2004 #12 Del Skrevet 18. juli 2004 Mye! Friidrett - Sandvolleyball - Basketball - Svømming - Roing/padling ... osv.. Men ikke bryting og fotball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. juli 2004 #13 Del Skrevet 18. juli 2004 Ingenting. Tror jeg. Dersom de ikke har litt ekstremsport på gang da Liker triksing på sykkel og skateboard jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 18. juli 2004 #14 Del Skrevet 18. juli 2004 Ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamy Skrevet 20. juli 2004 #15 Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg skal ikke se noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 21. juli 2004 #16 Del Skrevet 21. juli 2004 RYTMISK SPORTSGYMNASTIKK! Kommer nok til å se litt isdans/kunstløp, turn og friidrett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 22. juli 2004 #17 Del Skrevet 22. juli 2004 Det meste. Liker OL for der er det mange idrettsgrener samlet, og man for se idrettsgrener man ikke ser så ofte ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
opa| Skrevet 28. juli 2004 #18 Del Skrevet 28. juli 2004 Mange mange idretter/grener. Sport er morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 28. juli 2004 #19 Del Skrevet 28. juli 2004 Ingenting!! Sport er ulidelig kjedelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 28. juli 2004 #20 Del Skrevet 28. juli 2004 Har ikke satt opp noen timeplan. Får se om det er noe interessant. Svømming er ikke så verst. OL på snø er mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå