Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til firma/personer som lager nettsider? Vil ha en laget, som jeg selv kan legge til/endre tekst uten å måtte ha hjelp til dette senere. Altså selve designen av siden er det jeg trenger god hjelp til for å få det ordentlig.

Anonymous poster hash: 41dc9...624
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan gjøre det meste selg hvis du setter deg inn i f.eks Wordpress. Tar meg et par timer å sette opp en nettside, men hvis man skal ha eget design så tar det lengre tid + kostbart.

Vet ikke om Idium lager til privatpersoner, men de har en god portefølje i hvert fall når det kommer til bedrifter.

Skrevet

Jeg er ikke så interessert i å gjøre det selv, så det er derfor jeg er på utkikk etter gode firma/personer som gjør dette. TS

Skrevet

Med tanke på at det ikke er lov å bedrive reklame her inne skal jeg ikke si noe om egne erfaringer på området. Men jeg kan støtte uttalelsen over om at en kan komme langt med wordpress, noen enkle modifikasjoner med tanke på språkpakker samt modifisering av et grafisk snitt som samsvarer med hva du er ute etter. Da er det kun et spørsmål om hvor mye funksjonalitet og spesifikasjoner på utseendet som gjenstår og må modifiseres - noe en gjerne ikke bør sette igang med selv med det første om en ikke har litt forståelse for det.

Igrunn ikke så skrekkelig mange timer det er snakk om.

Skrevet

Jeg er ikke så interessert i å gjøre det selv, så det er derfor jeg er på utkikk etter gode firma/personer som gjør dette. TS

Budsjett? Det finnes mange gode, men da bør du også ha et godt budsjett.

Anonymous poster hash: 3ce3f...94d

Skrevet

Budsjett? Det finnes mange gode, men da bør du også ha et godt budsjett.

Inntil 30.000.

TS

Skrevet

Med tanke på at det ikke er lov å bedrive reklame her inne skal jeg ikke si noe om egne erfaringer på området. Men jeg kan støtte uttalelsen over om at en kan komme langt med wordpress, noen enkle modifikasjoner med tanke på språkpakker samt modifisering av et grafisk snitt som samsvarer med hva du er ute etter. Da er det kun et spørsmål om hvor mye funksjonalitet og spesifikasjoner på utseendet som gjenstår og må modifiseres - noe en gjerne ikke bør sette igang med selv med det første om en ikke har litt forståelse for det.

Igrunn ikke så skrekkelig mange timer det er snakk om.

Takk for tips, men jeg er virkelig ikke så interessert i å sette meg inn i dette og overlater heller ting jeg ikke kan til de som kan det mye bedre.

TS

Skrevet

Vil anbefale deg å få noen i utlandet til å gjøre det hvis budsjettet er 30k. Dessverre enormt dyrt å få gode nettsider i Norge. Vet en bekjent har brukt noen fra India som jobber for google (?) eller noe?

Skrevet

Vil anbefale deg å få noen i utlandet til å gjøre det hvis budsjettet er 30k. Dessverre enormt dyrt å få gode nettsider i Norge. Vet en bekjent har brukt noen fra India som jobber for google (?) eller noe?

Ja, det er dyrt, men hvor langt 30k rekker kommer jo helt an på hva TS skal ha. Er det kun snakk om noen få sider med innhold hvor tekst kan redigeres er det mulig å få noe bra for den prisen. For et mer omfattende prosjekt med mer avansert funksjonalitet kan prisen havne på det dobbelte, femdobbelte, tidobbelte eller mer... Men umulig å si ut fra informasjonen her - ikke engang en vill gjetning.

Skrevet

Ja, det er en enkel nettside med tekst, bilder og film, samt kontaktskjema o.l. Ingen nettbutikk, ingen blogg, og ikke noe avansert.
Men om man ikke kan anbefale noen pga. reklame så er igrunn denne tråden litt dum sånn sett. Jeg googler og får se hva jeg finner av tilbydere.
TS

Skrevet

Du kan jo alltids legge ut en beskrivelse av oppdraget ditt på mittoppdrag.no og få tilbud fra flere leverandører. Sjekk eventuelle referanser og be om portfolio på tidligere arbeid.

Skrevet

Ja, det er en enkel nettside med tekst, bilder og film, samt kontaktskjema o.l. Ingen nettbutikk, ingen blogg, og ikke noe avansert.

Men om man ikke kan anbefale noen pga. reklame så er igrunn denne tråden litt dum sånn sett. Jeg googler og får se hva jeg finner av tilbydere.

TS

Om du skal ha noe mer tips i forhold til erfaring og hva som finnes må du nesten ta det på pm. Det er forsåvidt bare å spørre om ønskelig. Mange innlegg og tråder har vært slettet tidligere om de kan annse det som reklame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...