Gå til innhold

Kjøper du hvite eller brune egg?

Kjøper du hvite eller brune egg?  

39 stemmer

1. 1. Kjøper du hvite eller brune egg?

• Hvite
      13
    • Brune
      2
    • Helt tilfeldig
      25

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nysgjerrig :) jeg kjøper alltid hvite av gammel vane. Mine foreldre gjorde det også så jeg er på en måte vokst opp med hvite egg. De er vel bittelitt billigere også hvis jeg ikke tar feil.

Anonymous poster hash: 243c8...810

Anonymous poster hash: 243c8...810
Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg tar det jeg føler for :) om de hvite er billigere så kjøper jeg de. men nå spiser jeg veldig sjeldent egg

Skrevet

Kjøper de egga de har i butikken :vetikke:

• Liker 2
Gjest Citronella
Skrevet

Kjøper de egga de har i butikken :vetikke:

Da håper jeg du tar en ekstra titt neste gang, og kjøper økologiske egg. :) Da skal du få en klem!

• Liker 5
Skrevet

Da håper jeg du tar en ekstra titt neste gang, og kjøper økologiske egg. :) Da skal du få en klem!

Har faktisk økologiske egg hjemme nå :5:

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Har faktisk økologiske egg hjemme nå :5:

Klemklemklem! :):tommelsmil:

• Liker 2
Skrevet

Skulle hatt en økologisk-valg i den pollen! :jepp:

• Liker 2
Skrevet

:romeo::smoke::kalle::sinnatagg::bolledeig::pls::pls::hjerte::hjerte::sexy: . Omelett til nattmat! :spise:

Nam! :spise:

Skrevet

:romeo::smoke::kalle::sinnatagg::bolledeig::pls::pls::hjerte::hjerte::sexy: . Omelett til nattmat! :spise:

med bacon håper jeg :opplyser:

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Nam! :spise:

med bacon håper jeg :opplyser:

ALLthebaconandeggs.jpg

Bacon, stekte egg (deres måte, jeg vil ha rennende plomme).Og bønner! Og toast! Kaffe og te og melk eller juice. Søren altså. Dere virker altså bra frokostvenner. Kanskje en gang? ;)

• Liker 3
Skrevet

Bacon, stekte egg (deres måte, jeg vil ha rennende plomme).Og bønner! Og toast! Kaffe og te og melk eller juice. Søren altså. Dere virker altså bra frokostvenner. Kanskje en gang? ;)

Jeg lager stekte egg med bacon inni, ja såpass at plommen er bløt, men ikke sånn at den søler over alt. Kjempe godt! :)

Skrevet

KG-frokost :fnise:

Og fyi :opplyser: jeg vil også ha rennende plomme :jepp:

Gjest Citronella
Skrevet

Jeg lager stekte egg med bacon inni, ja såpass at plommen er bløt, men ikke sånn at den søler over alt. Kjempe godt! :)

En inntakt plomme er greien! Jeg liker enten å punktere plommen og spise den med brødet. Eller sluke den hel!

Skrevet

En inntakt plomme er greien! Jeg liker enten å punktere plommen og spise den med brødet. Eller sluke den hel!

Plommen er såpass fast / bløt at du kan velge selv om du vil smøre den utover eller beholde den hel! :nigo:

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet

Plommen er såpass fast / bløt at du kan velge selv om du vil smøre den utover eller beholde den hel! :nigo:

Jeg liker hvite gele-fast. Og plomme rennende. Med litt fasthet akkurat i ytterkant av den gule hinne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...