Gå til innhold

Feil av meg å tenne på..

Fremhevede innlegg

Skrevet

yngre jenter?

Etter å ha lest her på kvinneguiden gjennom tid har jeg fått følelsen av at aldersforskjell og eldre menn med yngre kvinner er "fy-fy" - føler man enkelt blir framstilt som "gris". Er selv mann på nærmere 40, i et stabilt forhold med en kvinne jeg elsker. Det hender likevel at jeg fantaserer om jenter ned til 18-20. Hadde jeg vært singel og hatt mulighet for sex med en veldreit ung jente, hadde jeg ikke takket nei. Synes ikke selv at dette er galt så lenge det er frivillig fra begges side. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: a46a8...a23
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes heller ikke det er galt. Men mistenker derimot at du også hadde villet hatt sex med en ung jente om sjansen bydde seg MENS du var i forhold, ikke sant? Hvorfor ellers skulle du opprette en slik tråd? Hadde du hatt et topp forhold til din kone ville du vel ikke tenkt på yngre jenter?

Anonymous poster hash: fe755...872
  • Liker 1
Skrevet

De fleste fantaserer om ting som ikke er så "lett" oppnå eller uprøvd, men de fleste klarer beherske seg ved å la fantasien bli med fantasien :)

Så jeg vil ikke si det er unormalt, men ville du likt om dattera de kom hjem med en på din alder?

• Liker 1
Skrevet

Frivillig sex mellom to voksne er ikke galt. Det man ofte reagerer på er dersom maktforholdet mellom de to partene blir veldig skjevfordelt.

Anonymous poster hash: b4688...7e4
  • Liker 2
Skrevet

Umulig å like eldre kvinner like godt som de unge. Yngre er som skapt for sex. Savner når dama kona var det.

Anonymous poster hash: e82ff...638
  • Liker 1
Skrevet

Frivillig sex mellom to voksne er ikke galt. Det man ofte reagerer på er dersom maktforholdet mellom de to partene blir veldig skjevfordelt.

Anonymous poster hash: b4688...7e4

Skjevt maktforhold?

Skrevet

Skjevt maktforhold?

Ja, er kvinnen yngre eller har lavere utdannelse eller i et ansettelsesforhold med en mann som har høyere stilling er kvinnen alltid offer for mannen. Sånn er det bare i feministisk teori :opplyser:

Anonymous poster hash: 9e803...571

Skrevet

Jeg synes heller ikke det er galt. Men mistenker derimot at du også hadde villet hatt sex med en ung jente om sjansen bydde seg MENS du var i forhold, ikke sant? Hvorfor ellers skulle du opprette en slik tråd? Hadde du hatt et topp forhold til din kone ville du vel ikke tenkt på yngre jenter?

Anonymous poster hash: fe755...872

du finner nok menn i de fleste aldre som ikke bare tenker på kona si for å si det sånn, og det er vel heller ingen regel som sier at de man fantaserer om skal være i samme aldersgruppe som kona

Skrevet

Jeg synes ikke det er fy-fy. Har fantasier om eldre menn selv, tror det er ganske vanlig begge veier. Jeg har en jevnaldrende, kjekk kjæreste som er en gud i senga, men klarer ikke å slutte å fantaserer om gamle "griser". Og elsker tanken på hvor mye menn på din alder har lyst på meg.

Men det får la det bli med tanken, så lenge man er i et godt og stabilt forhold.

Anonymous poster hash: 3a158...1a0

Gjest lipgloss
Skrevet

alder er bare et tall,ser ikke problemet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...