AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Nå er et 1 år siden jeg kuttet all kontakt med min mor. Jeg gikk til svømmehalen i dag, har ikke gjorte siden svømmetimen på ungdomskolen. "Tvang" meg til å ikke bry meg om hvordan jeg ser ut osv. men helt plutselig komme jeg på de ekle kommentarene jeg fikk gjennom oppveksten. Kommentarer som, "jeg ser bedre ut en deg og jeg har fødte 4 unger, "kanskje kroppen din blir bedre etter du har født barn, det finnes noen som gjør det", " Du fikk de genene fra din far, for min familie har ikke problemer med det" Hun referer da til strekmerkene mine. Hun ville alltid føle seg bedre ved å trekke på meg. Som straff for å være stygg fikk jeg ikke middag, for jeg måtte slanke meg, osv Jeg er 22 år gammel. Det tok lang tid for meg å se at hun var syk. Det var ikke før jeg så at hun gjorde det samme mot tante sine barn, og så at de reagerte på samme måte som jeg gjorde da jeg var liten at det var noe fundamentalt gale med henne. Og til tross for den "bekreftelsebehovet " jeg har ovenfor henne valgte jeg å bryte kontakt og flytte. Det er sikkert en rar spørsmål, men jeg fikk strekkmerker tidlig i puberteten og siden svingt mye i vekt har derfor strekmerker på magen,de ligner lit på dette, men de går høyere opp og er lysere. Jeg har også strekmerker på puppene, og rundt armhulen, men de er ikke tydelige. Er det noe jeg kan gjøre med det, er det folk på min alder som ikke født barn som har dette? og hvis jeg må leve med det, og hvis jeg engang i fremtiden velger å kle meg naken foran noen, Vil strekkmerkene og slappe pupper virke enkelt og avtennende? Jeg vet at jeg burde være takknemlig for at jeg har kropp som funker og er frisk, det er jeg og, men jeg vill å være noe lunde "normal" også, jeg vet ikke om det gir mening men. Anonymous poster hash: 193bf...b1f
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg synes det var tøft å kutte kontakten med din mor. Kommer strekkmerkene av vektsvingningene? Er det pga trøstespising? Du har jo ikke løs hud som jeg kan se Det finnes absolutt en mann for deg Har du hatt kjæreste før eller er du jomfru? Fortsett å gå i svømmehallen og lev livet ditt. Det blir ikke bedre av å isolere deg. Er du i gang med jobb eller studier? Anonymous poster hash: 96f4f...c55 1
lisske Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Opplevd den samme barndommen jeg også, tok lang tid før jeg så at det ikke var meg det var noe galt med. Angående strekkmerker har jeg lite kunnskaper, vet bare at de kan blekne med tiden. Har noen selv (pupper, bakside og innside lår) og de kom av raskt vekst i puberteten. Finner du en mann som liker deg, vil ikke strekkmerkene gjøre noen forskjell. Det tror jeg iallefall Du er sterk som har kuttet all kontakt!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg jobber lit overalt og forbedre fag. Skal studere til neste år. Strekmerkene kommer av vektsvingninger, trøstespiser når jeg er nedstemt. Men ettersom jeg ikke har råd til trøstespising(alle pengene går til husleie og livsopphold) så gjør jeg ikke det lenger. Jeg maler eller tvinger meg til å gå 2 timer tur til trangen har gått bort Ts Anonymous poster hash: 193bf...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 ja jeg er jomfru, men det stresse meg ikke. Jeg vet at hvis jeg gjøre noe med det nå, så vil jeg bare gjøre det for å få bekreftelse, jeg vil legge mye i det og vis helle greiene ende i fiasko så vil det tære på meg psykisk mye mer en det skulle være. Jeg har ikke tid, penger eller overskudd til noe forhold heller. Jeg kommer til å forbedre fag, jobbe, jobbe og jobbe slik at jeg kan leve. Heldigvis er jeg student fra neste år av, kan da begynne å leve "normalt" TS Anonymous poster hash: 193bf...b1f 4
Tullehøna Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har sånne strekkmerker som du beskriver ts! mine er bleke, på akkurat samme steder som du beskriver. Har ikke barn og er 21 år. Fikk det pga mye vektøking i pubertets perioden tror jeg. Er slank nå, men det plager meg ikke veldig lenger. Har lagt merke til at de fleste har noen strekkmerker her og der uansett. jeg har også kjæreste og han møtte jeg mens strekkmerkene fortsatt var rød-lilla, så det er fult mulig
masekopp Skrevet 8. oktober 2014 #7 Skrevet 8. oktober 2014 Samboeren min har noe sånt (han er mann da). De er hvite, men utover hele rumpen/hoftene osv. Jeg hadde ikke lagt merke til det om jeg så deg i en svømmehall. :-) Ingenting å skamme seg over! Åpenbart din mor det er noe galt med.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #8 Skrevet 8. oktober 2014 Behov for bekreftelse er noe av det mest patetiske som finnes. Anonymous poster hash: 089cd...faf
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2014 #9 Skrevet 8. oktober 2014 Behov for bekreftelse er noe av det mest patetiske som finnes. Anonymous poster hash: 089cd...faf Behov for bekreftelse fra hva, hvem sikter du til? Anonymous poster hash: 96f4f...c55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå