Gå til innhold

Puppedamer, misnøye, hets og stengte dører


Gorgonzola

Anbefalte innlegg

I dag leste jeg en kronikk/kommentar i Dagbladet skrevet av en uttalt feminist og masterstudent. Jeg leste hvert ord med interesse og glød, det var godt skrevet, godt resonnert og i det hele tatt. Neida, ikke enig i alt, langt i fra, men det er for så vidt greit, uenighet og nyanser er læring og vidsyn i bunn og grunn. Jeg var mer enig enn uenig i forfatterens betraktninger (og jeg som beskyldes for å være en kvinnehatende bitterpikk :overrasket:)

Anyway - da jeg var ferdig med kronikken står følgende setning; "Kommentarfeltet er stengt på grunn av sjikane."

Det er trist som faen.

Hva kan vi gjøre for å inspirere til friske diskusjoner foran tastaturet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag leste jeg en kronikk/kommentar i Dagbladet skrevet av en uttalt feminist og masterstudent. Jeg leste hvert ord med interesse og glød, det var godt skrevet, godt resonnert og i det hele tatt. Neida, ikke enig i alt, langt i fra, men det er for så vidt greit, uenighet og nyanser er læring og vidsyn i bunn og grunn. Jeg var mer enig enn uenig i forfatterens betraktninger (og jeg som beskyldes for å være en kvinnehatende bitterpikk :overrasket:)

Anyway - da jeg var ferdig med kronikken står følgende setning; "Kommentarfeltet er stengt på grunn av sjikane."

Det er trist som faen.

Hva kan vi gjøre for å inspirere til friske diskusjoner foran tastaturet?

Slutte å rettferdiggjøre hets og sjikane med unyansert møl på kg. (Til alle som gjør dette. Jeg aner ikke om det gjelder deg.)

Anonymous poster hash: e1f3c...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...