Gå til innhold

oppgitt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hele startet etter jenta mi på 6åring fikk vite hun skulle bli storesøster. Begynte med små løgner. Etterhvert ble jeg mye kvalm og fikk veldig bekkenplager, dette utnyttet hun til det fulle med å bare stikke avgårde så jeg måtte lete etter hun i nabolaget. Tiden går og hun lyver bare mer og i tillegg begynt med stjeling. Dette får da konsekvenser (null tv, husarrest). Hun angret veldig. For å gjøre slutten kort. Etter baby ble født ble det værre med storesøster. Nå lyver hun såpass at ingen stoler på henne mer, jeg må advare folk mot henne. Ikke gidder hun å høre. Lyver om å ikke ta på seg en tshorte under genser til å stjele penger fra oss foreldre og andre. Babyen lever farlig for hun er blitt direkte ufin. Kaster bøker og ting over han og smiler eller ler når vi sier det er farlig og sier hun kan skade han. Desto værre vi forklarer skaden kunne blitt på baby, desto gøyere syns hun det er.

Hva kan man gjøre?

Vi har hatt samtaler, alenetid, gjort ting sammen, ufine ting får konsekvenser for en bestemt periode. Ingen ting fungerer. Jeg er sliten, og er bare noen få uker i barseltiden...

Anonymous poster hash: acda9...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med helsestasjonen.

Mulig jenta trenger oppfølging fra BUP eller noe. Høres ikke normalt ut!

Merket dere noe på henne før graviditeten?

Skrevet

Hun var igrunnen et englebarn. Greit nok det har hendt endringer slik som at hun ikke er alene, men det går ei grense. Skal ned dit i neste uke, så kan ta det opp å se hva de mener.

Anonymous poster hash: acda9...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...