Gå til innhold

Har du hard eller myk nesetipp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere hard eller myk nesetipp? Min er hard, som to bruskklumper med en grop i mellom, men er ikke brusk. Den ene klumpen står lenger ut enn den andre, ikke fint, men orker ikke gjøre noe mer det :) Aldri fått en kommentar på det så tror ikke at de er veldig synlig.

Anonymous poster hash: 1a07e...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Myyyyk. :)

Skrevet

Etter å ha knadd nesa min vel og lenge så har jeg kommet fram til at jeg tror den regnes som hard, i alle fall i forhold til andre neser jeg har knadd på.

• Liker 2
Skrevet

Hard, samme som deg.To bruskvegger som møtes.

• Liker 1
Skrevet

myk

Anonymous poster hash: 05139...63b
Skrevet

Myk som marshmellows og rosa skyer.

Anonymous poster hash: 8b3e9...542
Skrevet

Myk. Men myke nesetipper er jo mye bedre enn harde. ^^,

Skrevet

Har det egentlig noe å si for utseendet? Hvordan myk/hard tenker dere? Er ikke alle sin nese likt bygd opp?

Anonymous poster hash: 04353...783

Skrevet

Medium?

:ler: For å være ærlig så har jeg ikke for vane å kna neser, verken min eller andres så jeg er litt usikker.

Skrevet

Har det egentlig noe å si for utseendet? Hvordan myk/hard tenker dere? Er ikke alle sin nese likt bygd opp?

Anonymous poster hash: 04353...783

Har alle like hører? Lik munn? Like fingrer osv? Nei ikke alle har lik nese.

Er bare å legge fingeren på nesen din og legg på et lett trykk, så kjenner du om den er myk eller ikke. Er ikke avansert.

Skrevet

Jeg trodde jeg hadde hard nese, men da jeg testet samboer sin nese så må jeg konkludere med at nesen min er middels myk.

Skrevet

tror min er en mellom ting? er myk, men kjenner to brusk biter (eller hva nå enn det er) og kjenner at den ene stikker litt mer fram enn den andre, men det syntes ikke :)

Skrevet

Jeg tror ikke at det er brusk i min nesetipp, men at den er formet med to spisser, om noen skjønner :P TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...