AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Barnet mitt er 2,5 år og vi prøver å slutte med bleien. I sommer var han veldig flink, men gikk da mye naken. De siste dagene nå har han vært uten bleie på dagtid, kun hatt den på når han har sovet. Han sier ifra når han må på do og har bare hatt ett uhell... Det jeg lurer på... Er det for tidlig å la han gå uten bleie i barnehagen? Bør han trene mer her hjemme først? Anonymous poster hash: 1c8d9...376
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Barnet mitt er 2,5 år og vi prøver å slutte med bleien. I sommer var han veldig flink, men gikk da mye naken. De siste dagene nå har han vært uten bleie på dagtid, kun hatt den på når han har sovet. Han sier ifra når han må på do og har bare hatt ett uhell... Det jeg lurer på... Er det for tidlig å la han gå uten bleie i barnehagen? Bør han trene mer her hjemme først? Anonymous poster hash: 1c8d9...376 La han prøver noen dager i barnehagen?? pakk ned mange truser og bukser.. Det kan gå bra eller ikke. Min gikk det dårlig med, nå er han 3.5 og bruker kun bleie om natta, har ikke så mye uhell på dagen:) Om det ikke går så får du bare bruke bleie i barnehagen litt til?? Anonymous poster hash: 16b57...3b9
Sushi Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Ville absolutt latt ham gå uten bleie i barnehagen. Send med mange skift i tilfelle. Et tips kan være å la ham gå i løse bukser uten truse under i noen uker, og så mest mulig naken nedentil hjemme. Da kjenner han lettere at han må tisse, for truse minner veldig om bleie.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Takk for svar Da prøver vi uten i morgen og sender med mye skift i tilfelle! Han har gått mest naken nedentil her hjemme, men hatt på boxer når vi har vært ute. Synes det er veldig stas å vise den frem Anonymous poster hash: 1c8d9...376
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå