KrissRoss Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Er 31 og ønsker uforpliktende med kvinne eldre en meg i alderen 40-60, hvor bør jeg søke?
KrissRoss Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2014 Spar deg, Tenker på damer som vet å by på seg selv og ønsker noe yngere "kjøtt". Dem må finnes, bare hvor søke? Orker ikke kaste bort tid på å søke riktig kanal. Noen med erfaring?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Men du er jo ikke ung lenger, Kriss. Han skrev "yngre". Og han er da yngre enn dem. Anonymous poster hash: 42fc4...913
Nowayback Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Men du er jo ikke ung lenger, Kriss. I forhold til deg og damer over 40, så er han vel det! 2
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Han skrev "yngre". Og han er da yngre enn dem. Anonymous poster hash: 42fc4...913 Ja, men tror du ikke cougars og milfer vil ha noen enda yngre enn 31???? Enn om KK kan lyve på alderen og si han er 26år?
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 I forhold til deg og damer over 40, så er han vel det! Jeg vil ikke ha en fyr på 31 år, da vil jeg heller ha en fyr på 50 år.
KrissRoss Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 7. oktober 2014 Ser noe yngre ut selv og har for det meste erfaring med gjevnaldrende og yngre. Tenner meg med noen litt eldre en meg som er villige
Gjest Fayme Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Fraskilte mødre/bestemødre på barne/ungdomsskoler- foreldremøter. Datingsider, tinder, osv 1
Nowayback Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vil ikke ha en fyr på 31 år, da vil jeg heller ha en fyr på 50 år. Det er jo en helt annen sak. Forresten så sa du selv at TS ikke var ung lenger.
KrissRoss Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2014 Fraskilte mødre/bestemødre på barne/ungdomsskoler- foreldremøter. Datingsider, tinder, osv Jeg er ikke så freidig at jeg får meg et ligg etter foreldremøte men fraskilte og gifte med ønske om realisering av fantasi er topp, men det er et dusin steder på nettet og jeg tror de fleste av disse "datingsidene for uforpliktende" er svindel & bedrag? Ønsker anbefalt side evt forum hvor det er reell aktivitet
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er ikke så freidig at jeg får meg et ligg etter foreldremøte men fraskilte og gifte med ønske om realisering av fantasi er topp, men det er et dusin steder på nettet og jeg tror de fleste av disse "datingsidene for uforpliktende" er svindel & bedrag? Ønsker anbefalt side evt forum hvor det er reell aktivitet Hvordan ser du for deg den der damen du vil treffe da? 1
KrissRoss Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #14 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan ser du for deg den der damen du vil treffe da? Er ute etter en kvinne innenfor normalen, selvfølgelig uaktuelt med "fysisk forfall". Om det er litt kjøtt på beina gjør ingenting, det viktigste er at hun er blid og imøtekommende, villig og trygg på seg selv. Det er nødt å finnes et slikt kvinne-menneske?
Gjest KateW Skrevet 8. oktober 2014 #15 Skrevet 8. oktober 2014 Kjenner at når jeg og mamma er så og si innenfor samme Fetishgruppe, definert av en på min brors alder, så er det noe som gjør at jeg kaster litt opp bak i munnen min.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2014 #17 Skrevet 8. oktober 2014 Er ute etter en kvinne innenfor normalen, selvfølgelig uaktuelt med "fysisk forfall". Om det er litt kjøtt på beina gjør ingenting, det viktigste er at hun er blid og imøtekommende, villig og trygg på seg selv. Det er nødt å finnes et slikt kvinne-menneske? Gjør det sikkert.
KrissRoss Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #18 Skrevet 8. oktober 2014 Kjenner at når jeg og mamma er så og si innenfor samme Fetishgruppe, definert av en på min brors alder, så er det noe som gjør at jeg kaster litt opp bak i munnen min. Jeg kaster også opp av familiære sammenligninger i seksuell relasjon. Ønsker ikke sex med min mor (!!!) for å si det enkelt, men i en "voksen" alder bør vel aldersforskjell være av mindre betydning og tidslinje viskes litt bort? Det gjør det i mitt hode, tenker at vi utvikles av erfaringer og at det er bedre å angre på noe som er gjort kontra noe uprøvd som man har lyst til..
KrissRoss Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #19 Skrevet 8. oktober 2014 Gaysir Tror du tuller jeg, er jo bare pølsefest der da..
Gjest KateW Skrevet 8. oktober 2014 #20 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg kaster også opp av familiære sammenligninger i seksuell relasjon. Ønsker ikke sex med min mor (!!!) for å si det enkelt, men i en "voksen" alder bør vel aldersforskjell være av mindre betydning og tidslinje viskes litt bort? Det gjør det i mitt hode, tenker at vi utvikles av erfaringer og at det er bedre å angre på noe som er gjort kontra noe uprøvd som man har lyst til.. Men altså, når spørsmålet omhandler å finne damer som er innen et 20-års aldersspenn, så blir målgruppen en smule desperat. Det eneste disse damene har til felles, er at de er eldre enn deg. Jeg er eldre enn deg, jeg kunne gjerne hatt et forhold til en på din alder, men dersom sjekkeårsaken var at "jeg vil pule en gamlis", så kunne det jaggu vært det samme. Jeg har hatt et forhold til en som var 17 år yngre, men det var et forhold. Ikke at han ville pule. For meg er det en stor forskjell akkurat der. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå