Nanami Skrevet 9. oktober 2014 #21 Skrevet 9. oktober 2014 Ikke alle som liker å ha det gøy på andres bekostning. Jeg ville ikke plaget mamma på den måten hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #22 Skrevet 9. oktober 2014 Ikke alle som liker å ha det gøy på andres bekostning. Jeg ville ikke plaget mamma på den måten hvertfall. Regner med at TS kjenner moren sin godt nok til å vite at hun vil more seg med dette. Regner med det er et fåtall som blir plaget av å få en tullepost som for eksempel er en vekkerklokke. Og dersom moren til TS var en av disse personene hadde nok ikke TS tenkt tanken engang om å gjøre dette. Anonymous poster hash: 49dfb...dbd
Nanami Skrevet 9. oktober 2014 #23 Skrevet 9. oktober 2014 Regner med at TS kjenner moren sin godt nok til å vite at hun vil more seg med dette. Regner med det er et fåtall som blir plaget av å få en tullepost som for eksempel er en vekkerklokke. Og dersom moren til TS var en av disse personene hadde nok ikke TS tenkt tanken engang om å gjøre dette.Anonymous poster hash: 49dfb...dbd Var mer et svar på denne kommentaren, men fikk bare ikke med siteringen: "Så du lever hele det voksne livet ditt som en alvorlig, kjip person som aldri har det gøy med noen? Siden du aldri tuller med noen? Hmm.. Høres grusomt kjedelig ut." Og jeg vet at mamman min hadde blitt utrolig såret om jeg sendte henne en vekt, lot henne stresse og styre med hvorfor hun fikk den, for å så ledd av henne etterpå. Men såklart, folk har forskjellig humor.
Gjest Skrevet 9. oktober 2014 #24 Skrevet 9. oktober 2014 Er forskjell på folk, da. I noen familier er det mer tøys og tull kultur. Men ikke send en badevekt, det kan jo tolkes som om hun trenger å slanke seg
yxnyx Skrevet 9. oktober 2014 #25 Skrevet 9. oktober 2014 Uno Life (selger av kosttilskudd) har jo vært litt i hardt vær på grunn av klager på telefonsalg. Hva med å kjøpe en pakke av dette kosttilskuddet, og i tillegg skrive et brev med "Kjære kunde, velkommen som abbonent, som avtalt er den første forsendelsen gratis", og så noen helt horrible vilkår for å si opp avtalen. Binding i minst to år, oppsigelsestid på seks måneder og gebyr ved oppsigelse av avtalen, prisen på kosttilskuddet dekker ikke frakt, pakking, administrasjon, servicetilskudd osv, dette kommer på det tredoble av prisen for selve kosttilskuddet.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 #26 Skrevet 9. oktober 2014 Det er stress og fortvilelse i noen minutter før det hele ender i latter. Litt stress og fortvilelse er ikke farlig og gjør ofte utfallet morsommere. Du tar deg selv tydeligvis veldig selvhøytidelig dersom du ikke ser noen positive ting ved at folk tuller med deg. Så du lever hele det voksne livet ditt som en alvorlig, kjip person som aldri har det gøy med noen? Siden du aldri tuller med noen? Hmm.. Høres grusomt kjedelig ut. Anonymous poster hash: 49dfb...dbd Ok, jeg tulla en del da jeg var russ. Men ikke etter det. Anonymous poster hash: 1f005...cf5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2014 #27 Skrevet 20. oktober 2014 Er forskjell på folk, da. I noen familier er det mer tøys og tull kultur. Men ikke send en badevekt, det kan jo tolkes som om hun trenger å slanke seg TS HER:D har ikke fått ordna med pakken enda da ting har vært litt stess i det siste Det var en tråd her inne for over 1år siden om ei som hadde fått pakkelapp i posten, og det tok noen dager før hun fikk henta pakken, det var myye aktivitet på den tråden den dagen hun skulle hente pakken, var vel over 100stykk som satt og følte med på hva hun hadde fått, og det var en badevekt. det jeg er inspirert av her har ingen planer om og være slem mot min mamma. er veldig glad i henne og kommer til og passe på at gaven er noe hun kommer til og le av når hun får:) Anonymous poster hash: 31217...926
MarianneE Skrevet 20. oktober 2014 #28 Skrevet 20. oktober 2014 At ikke du heller er snill og pakker inn noe du vet hun blir glad for å få? Du vet.... viser omtanke og at du setter pris på henne istedenfor noe tull? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå