Gå til innhold

Sende tullepost til mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viste ikke hvor jeg skulle poste denne, så admin må bare flytte dette.

Jeg har litt lyst og sende en tulle pakke til mamma. men vet ikke helt hva. må være noe så random som en vekkeklokke eller en badevekt,men det er ting henne har så tengte noe annet, noen som har en ide?

Anonymous poster hash: 31217...926
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du oppnå? Skal du si det var fra deg? Kun tull, eller også litt nyttig?

• Liker 4
Skrevet

Hva vil du oppnå? Skal du si det var fra deg? Kun tull, eller også litt nyttig?

mest bare på tull, hun blir sånn små stresse, også begynner hun nok og le når jeg etter en stund sier det var fra meg :P

• Liker 1
Skrevet

Hva med et eller annet romantisk og legge ved et kort om at det er fra en hemmelig beundrer i nabolaget, eller jobben eller en på butikken. Tipper hun da hadde blitt kjempestressa. :fnise:

Anonymous poster hash: 29437...181
  • Liker 5
Skrevet

En venn av meg mener at alle trenger en ljå. Jeg tror han tar feil. Hva med noe litt mindre, som et kjøkkenredskap du vet hun mangler?

Skrevet

Det er faktisk ikke en god følelse å bli stressa!

Fatter ikke hvorfor du ønsker å utsette moren din for det, bare for å få en "god" latter!

Om du vil kjøpe noe, så kjøp noe hun faktisk trenger! Og gi det til henne selv.

Annet er bare sløsing med penger, ressurser og tid. For ikke å snakke om hennes følelser!

• Liker 4
Skrevet

La deg heller inspirere av Gudfaren. Det blir en skikkelig god latter i så fall...

Anonymous poster hash: 3d23e...c74
  • Liker 1
Skrevet

Hva med en snurpenot?

:skratte:

Jeg ler ennå av dette svaret! Herremin, så artig :ler:

Gjest alegria
Skrevet

Hva med et eller annet romantisk og legge ved et kort om at det er fra en hemmelig beundrer i nabolaget, eller jobben eller en på butikken. Tipper hun da hadde blitt kjempestressa. :fnise:

Katastrofe! Har du ikke sett the perfect man? :fnise:

Skrevet

Det høres utrolig skuffende ut..

• Liker 2
Skrevet

En venn av meg mener at alle trenger en ljå. Jeg tror han tar feil. Hva med noe litt mindre, som et kjøkkenredskap du vet hun mangler?

Ingenting slår en snurpenot!

Den perfekte presang til de som har alt (det er ikke så ofte noen har en snurpenot fra før).

Gi henne en krabbeteine, i det minste.

Anonymous poster hash: 194ad...16f

• Liker 1
Skrevet

Ingenting slår en snurpenot!

Den perfekte presang til de som har alt (det er ikke så ofte noen har en snurpenot fra før).

Gi henne en krabbeteine, i det minste.

Anonymous poster hash: 194ad...16f

Jeg gir meg. Snurpenot er uslåelig. Og for alt vi vet har hun allerede loftet fullt av ljåer og krabbeteiner.

• Liker 2
Skrevet

Fatter ikke hvorfor du ønsker å utsette moren din for det, bare for å få en "god" latter!

Annet er bare sløsing med penger, ressurser og tid. For ikke å snakke om hennes følelser!

Så kjip du er da.

Anonymous poster hash: 49dfb...dbd

Skrevet

Så du tuller aldri med noen?

Skrevet

I liten grad.

I hvert fall ikke sånn at folk begynner å stresse!

Jeg ser ikke på det som humor, mer som mobbing.

Hvis du er glad i en person, hvorfor vil du at personen skal bli stressa og fortvila, eller forvirra?

Ser ikke hva slags positive ting det fører med seg.

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Håper ikke ts sender en ljå til mammaen sin i alle fall. Jeg hadde fått assosiasjoner til Mannen med ljåen, og det er jo virkelig ikke hyggelig.

Vær snill mot mammaen din i stedet, ts.

Skrevet

Så du tuller aldri med noen?

Noen av oss vokste fra det på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 1f005...cf5

• Liker 1
Skrevet

I liten grad.

I hvert fall ikke sånn at folk begynner å stresse!

Jeg ser ikke på det som humor, mer som mobbing.

Hvis du er glad i en person, hvorfor vil du at personen skal bli stressa og fortvila, eller forvirra?

Ser ikke hva slags positive ting det fører med seg.

Det er stress og fortvilelse i noen minutter før det hele ender i latter. Litt stress og fortvilelse er ikke farlig og gjør ofte utfallet morsommere. Du tar deg selv tydeligvis veldig selvhøytidelig dersom du ikke ser noen positive ting ved at folk tuller med deg.

Noen av oss vokste fra det på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 1f005...cf5

Så du lever hele det voksne livet ditt som en alvorlig, kjip person som aldri har det gøy med noen? Siden du aldri tuller med noen? Hmm.. Høres grusomt kjedelig ut.

Anonymous poster hash: 49dfb...dbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...