AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 hva kommer svimmelhet av? jeg er svimmel hele tiden, ubehagelig å gå nå. skal til lege på torsdag men er redd de ikke finner ut noe tok mr og ct av hodet for noen måneder siden, fordi jeg hadde hatt my vond i hodet og pipe lyder i øyrene men de fant ingenting Anonymous poster hash: 9df0b...374
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Ebola?Anonymous poster hash: 5187b...8cb
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 veldig morsomt, har ikke vært utenfor norge på lenge Anonymous poster hash: 9df0b...374
lillemeg90 Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Er du mest svimmel når du reiser deg opp? Eller er det hele tiden?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 når jeg sitter merker jeg det litt mindre, har det hele tiden når jeg går, kjenner det mer hvis jeg står i ro, bare jeg går får jeg følelse av at jeg skal besvime Anonymous poster hash: 9df0b...374
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Hva slags svimmelhet opplever du TS? Er det en roterende svimmelhet (karusellfølelse), eller nautisk svimmelhet (som å være på båt) ?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 litt usikker men tror som å være på båt Anonymous poster hash: 9df0b...374
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 litt usikker men tror som å være på båt Anonymous poster hash: 9df0b...374 Da er det mest sannsynlig noe som har med nakken din å gjøre. Nautisk svimmelhet kan også skyldes forhold i hjernen, men dette har du fått utelukket med MR og CT. Har du andre utfall i tillegg, hodepine for eksempel? Smerter eller stivhet i skuldre/nakke?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 av og til får jeg hodepine Anonymous poster hash: 9df0b...374
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 kan det ikke være noe med balansenerven i ørret? Anonymous poster hash: 9df0b...374
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 kan det ikke være noe med balansenerven i ørret? Anonymous poster hash: 9df0b...374 Svimmelhet som utarter seg fra balanseorganet i øret gir nesten alltid roterende svimmelhet.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 kan lege se det da hvis det er nakken som gjør det? Anonymous poster hash: 9df0b...374
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 kan lege se det da hvis det er nakken som gjør det? Anonymous poster hash: 9df0b...374 Legen din vil nok utelukke andre årsaker, for eksempel ved å ta blodprøver for å se etter vitamin/mineralmangler. Dersom det er mistanke om at svimmelheten din stammer fra nakken vil du få henvisning til fysioterapi. Legen kan kjenne litt på nakken din, men vil nok først og fremst stille deg en del spørsmål om allmenntilstanden din generelt.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 hvis det er nakken kan det behandles slik jeg blir kvitt svimelheten? kan det være noe i hodet? som ikke var der for noen måneder siden når jeg tok ct og mr? Anonymous poster hash: 9df0b...374
Gjest incognita Skrevet 7. oktober 2014 #15 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) hvis det er nakken kan det behandles slik jeg blir kvitt svimelheten? kan det være noe i hodet? som ikke var der for noen måneder siden når jeg tok ct og mr? Anonymous poster hash: 9df0b...374 Dersom svimmelheten skyldes nakken din vil du med all sannsynlighet kunne bli helt frisk. At du sover på en god og "riktig" pute er viktig slik at nakken din blir riktig avlastet. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at svimmelheten skyldes forhold i hjernen din siden du relativt nylig har tatt MR og CT. Dette vet selvfølgelig legen din, som kjenner deg og sykdomsbildet ditt, mer om enn meg. Endret 7. oktober 2014 av incognita
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå