AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er 26 år gammel og har oppdaget en kul i brustet som ikke jeg finner i det andre brystet. Har time hos legen om en halvtime. Kjenner ikke denne legen da min fastlege var fullbooket i dag. Er nervøs! Noen som vet hvor lang ventetid det er på videre utredning og hva jeg kan forvente? Anonymous poster hash: 72adf...33c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Vet dessverre ikke det. Dette går nok veldig fint Legen kan svare på alle spørsmål som du måtte ha! Dersom du er ervøs, kan det hjelpe å skrive ned ting du lurer på nå, slik at du vil huske dem når du kommer inn der. Lykke til. Anonymous poster hash: bd040...134
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er 26 år gammel og har oppdaget en kul i brustet som ikke jeg finner i det andre brystet. Har time hos legen om en halvtime. Kjenner ikke denne legen da min fastlege var fullbooket i dag. Er nervøs! Noen som vet hvor lang ventetid det er på videre utredning og hva jeg kan forvente? Anonymous poster hash: 72adf...33c Jeg var på undersøkelse i forrige uke. Du skal inn for å ta bilder, så til ultralyd og en stikkprøve (husker ikke hva det heter, de tar prøve av kulen med en lang nål, gjør ikke vondt). Du får svare noen minutter senere når legen har sett på bilder og prøveresultatene. Alt i alt er du ferdig på 30-45 min, venting på venterommet inkludert. Anonymous poster hash: cc827...686
lillemeg90 Skrevet 7. oktober 2014 #4 Skrevet 7. oktober 2014 Det pleier å gå rimelig fort med utredningen om de er bekymret:) Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Da har legen undersøkt meg og sendt henvisning videre til sykehuset for mammografi og ultralyd. Jeg har snakket med en annen klinikk med mindre ventetid og skal heller be om å bli henvist dit. Legen sa at jeg hadde mye brystvev og at kulen kan være det den og, men han ville sende meg videre for å bli undersøkt skikkelig.. Satser og håper (!) på å få komme til på den andre klinikken i løpet av uken og at alt er bra.. Hilsen ts Anonymous poster hash: 72adf...33c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Da har legen undersøkt meg og sendt henvisning videre til sykehuset for mammografi og ultralyd. Jeg har snakket med en annen klinikk med mindre ventetid og skal heller be om å bli henvist dit. Legen sa at jeg hadde mye brystvev og at kulen kan være det den og, men han ville sende meg videre for å bli undersøkt skikkelig.. Satser og håper (!) på å få komme til på den andre klinikken i løpet av uken og at alt er bra.. Hilsen ts Flott at de henviser deg videre. Greit å være sikker. Anonymous poster hash: bd040...134
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Det kan ta flere måneder før en kommer til røntgen. Anonymous poster hash: 4a84f...7f3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Det kan ta flere måneder før en kommer til røntgen. Anonymous poster hash: 4a84f...7f3 Ikke hvis legene mistenker brystkreft. I såfall er det en glipp i systemet.Anonymous poster hash: a7d03...264
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå