AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #1 Skrevet 7. oktober 2014 Har holdt på med en fantastisk mann en stund nå. Problemet er bare at vi sliter i senga! 1. Jeg føler meg for vid i misjonær, han kjenner nesten ingenting, ikke jeg heller men når jeg rir han, så er det mer vondt enn godt for meg - selv om jeg er veldig våt. Har problemer med å få den inn. Hva kommer det av?? 2. Jeg vet ikke hvordan jeg skal holde han gående, plutselig blir han slapp.Han sier det ikke er min feil, men det tror jeg ikke noe på. Har du gode tips der? Anonymous poster hash: f784e...f81
Kragebein Skrevet 7. oktober 2014 #2 Skrevet 7. oktober 2014 Har dere prøvd flere stillinger enn de to?
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #3 Skrevet 7. oktober 2014 Har dere prøvd flere stillinger enn de to? Ts her. Nei, igrunn ikke. Har du forslag? Anonymous poster hash: f784e...f81
Kragebein Skrevet 7. oktober 2014 #5 Skrevet 7. oktober 2014 Da er det bare å begynne å eksperimentere Mye gøy der ute, og ikke alle stillinger virker for alle. Hvis dere ikke helt vet hvor dere kan starte kan dere for eksempel gjøre litt mer ut av misjonær. Prøv å legge beina dine på skuldrene hans eller ha begge beina samlet på én side av kroppen hans. Doggy-style er jo også gøy. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #6 Skrevet 7. oktober 2014 Da er det bare å begynne å eksperimentere Mye gøy der ute, og ikke alle stillinger virker for alle. Hvis dere ikke helt vet hvor dere kan starte kan dere for eksempel gjøre litt mer ut av misjonær. Prøv å legge beina dine på skuldrene hans eller ha begge beina samlet på én side av kroppen hans. Doggy-style er jo også gøy. Ts her. Har prøvd det med å ha bena mine på skuldrene hans, men det gjorde ikke ting bedre desverre. Kunne godt prøvd doggy style, men er så redd for at det skal komme noe ut der bak Anonymous poster hash: f784e...f81
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #7 Skrevet 7. oktober 2014 Kunne godt prøvd doggy style, men er så redd for at det skal komme noe ut der bak Hehehe, doggy er ikke i rompa. Men å knulle deg i fitta bakfra mens du står på alle fire. Anonymous poster hash: d94bc...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #8 Skrevet 7. oktober 2014 Hehehe, doggy er ikke i rompa. Men å knulle deg i fitta bakfra mens du står på alle fire. Anonymous poster hash: d94bc...9e5 HVA!! Det har jeg alltid trodd TS Anonymous poster hash: f784e...f81 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #9 Skrevet 7. oktober 2014 HVA!! Det har jeg alltid trodd TS lol Anonymous poster hash: d94bc...9e5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #10 Skrevet 7. oktober 2014 Nå mener jeg ikke å være frekk ts, men er du veldig ung? Anonymous poster hash: 50d1e...4b7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #11 Skrevet 7. oktober 2014 HVA!! Det har jeg alltid trodd TS Haha, skjønning Anonymous poster hash: fd64a...e44
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #12 Skrevet 7. oktober 2014 Nå mener jeg ikke å være frekk ts, men er du veldig ung? Anonymous poster hash: 50d1e...4b7 Trenger vel ikke være veldig ung bare fordi jeg har trodd at doggy er i ræva? TS Anonymous poster hash: f784e...f81
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #13 Skrevet 7. oktober 2014 Trenger vel ikke være veldig ung bare fordi jeg har trodd at doggy er i ræva? TS Anonymous poster hash: f784e...f81 Kan legge til at sex er sex, og gulost er gulost TS Anonymous poster hash: f784e...f81
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #14 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, og det har jeg heller ikke sagt. Det var bare et spørsmål.. Anonymous poster hash: 50d1e...4b7
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #15 Skrevet 7. oktober 2014 Nei, og det har jeg heller ikke sagt. Det var bare et spørsmål..Anonymous poster hash: 50d1e...4b7 Jeg vet at det var et spørsmål, var derfor jeg svarte TS Anonymous poster hash: f784e...f81
Gjest Fayme Skrevet 7. oktober 2014 #16 Skrevet 7. oktober 2014 Kan du ikke prøve å trene opp der nede, så kanskje han og du vil kjenne mer i misjonær etter et par uker? Og doggy og liggende doggy er veldig deilig, da kjenner man gjerne mer også! Stående bakfra? Kanskje du kan prøve andre veien når du er øverst, kanskje det blir lettere da? Derfra kan du ta det til at du er øverst og legger deg bakover, på en måte. Eller han kan sitte på enden av sengen og du kan sette deg over han, enten ansikt til ansikt eller andre vei der også. Kan jo kanskje fungere bedre dersom han sitter oppreist Dere kan jo også prøve i skje, men det kan bli litt vanskelig om han er litt liten/du er litt vid der nede, tror jeg(?). Eller så kan du sitte på noe høyt, f.eks. badevasken, og han kan stå ovenfor og ta deg derfra. Det er endeløse muligheter
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2014 #17 Skrevet 7. oktober 2014 Kan du ikke prøve å trene opp der nede, så kanskje han og du vil kjenne mer i misjonær etter et par uker? Og doggy og liggende doggy er veldig deilig, da kjenner man gjerne mer også! Stående bakfra? Kanskje du kan prøve andre veien når du er øverst, kanskje det blir lettere da? Derfra kan du ta det til at du er øverst og legger deg bakover, på en måte. Eller han kan sitte på enden av sengen og du kan sette deg over han, enten ansikt til ansikt eller andre vei der også. Kan jo kanskje fungere bedre dersom han sitter oppreist Dere kan jo også prøve i skje, men det kan bli litt vanskelig om han er litt liten/du er litt vid der nede, tror jeg(?). Eller så kan du sitte på noe høyt, f.eks. badevasken, og han kan stå ovenfor og ta deg derfra. Det er endeløse muligheter Wow, tusen takk for mange gode tips TS Anonymous poster hash: f784e...f81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå