Gå til innhold

Tinder - avstand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sorry at jeg drar opp tråden igjen, men lurer på noe.

En date som jeg har datet en stund skulle reise bort en uke og jeg tittet tilfeldigvis på tinder matchen vår og da stod avstanden på sånn 3000 km unna osv fordi han var borte. Så bare etter et par dager (jeg stalket han visst litt på Tinder ja..) så stod det plutselig 5 km unna!? Senere på kvelden snakket jeg med han og da var han visst fortsatt bortreist (jeg nevnte ikke at det stod at han var 5 km unna). Sjekket flere ganger dagen etter og da stod det sånn 8 km unna og så 5 km unna igjen. (Han bor ca 5 km unna meg)..

Hva kan dette komme av?

Anonymous poster hash: 6cce1...338

Videoannonse
Annonse
Skrevet

umm det stod 5 km fordi han kom hjem igjen? siden han bor 5 km unna til å begynne med. 8km da var han vel på butikken

Anonymous poster hash: 54c63...a50
Skrevet

Vil ikke snakke med deg da, eller se deg? Pent måte og si nei på.

Anonymous poster hash: 36487...a10
Skrevet

Da hadde han nok kommet hjem igjen, og så vært på butikken eller noe da han var 8km unna.

Skrevet

umm det stod 5 km fordi han kom hjem igjen? siden han bor 5 km unna til å begynne med. 8km da var han vel på butikken

Anonymous poster hash: 54c63...a50

Poenget er at han ikke var kommet hjem. Sa han.

Mobilen hans gikk tom for strøm en periode mens han var borte, kan det ha hatt en påvirkning på GPSen i mobilen kanskje?

Skrevet

Poenget er at han ikke var kommet hjem. Sa han.

Mobilen hans gikk tom for strøm en periode mens han var borte, kan det ha hatt en påvirkning på GPSen i mobilen kanskje?

Så trangsynt du skulle være da. Det er jo åpenbart at han løy her, er det ikke? Det påvirker ikke GPSen, da ville ikke avstanden blitt oppdatert uansett om han hadde flyttet seg 1 eller 10 km, fordi mobilen er av.

Anonymous poster hash: a7171...51b

• Liker 3
Skrevet

...... og dette er grunnen til at jeg ikke har tinder på telefonen :jolie:

Gjest Phoenix
Skrevet

GPSen min henger ikke alltid med, og har opplevd å stå hjemme mens jeg er borte.

Skrevet

Så trangsynt du skulle være da. Det er jo åpenbart at han løy her, er det ikke? Det påvirker ikke GPSen, da ville ikke avstanden blitt oppdatert uansett om han hadde flyttet seg 1 eller 10 km, fordi mobilen er av.

Anonymous poster hash: a7171...51b

Men han løy jo ikke, jeg fikk snapchats av broren hans som han dro med fra stedet de var på. Tror neppe han hadde orket å lage så mye trøbbel bare for å fake at han var bortreist. Vi skulle uansett ikke sees de dagene han var borte, for jeg er opptatt med jobb.

Jeg lurer bare på hva det kommer av.

Skrevet

GPSen min henger ikke alltid med, og har opplevd å stå hjemme mens jeg er borte.

Ok, så da er det bare en teknisk feil eller noe da. Merkelig egentlig..

Skrevet

Hvem skulle trodd at Tinder skulle skape ennå flere "problemer" for dating. Som om det ikke var nok :/

Anonymous poster hash: 61079...137
  • Liker 1
Skrevet

Du er rar. Ta nå et hint. Du er tydeligvis betatt.. Noe folk syns er turn off. Vær kostbar så vinner du.

Skrevet

Du er rar. Ta nå et hint. Du er tydeligvis betatt.. Noe folk syns er turn off. Vær kostbar så vinner du.

Vel, du er rarere heldigvis :) for du snakker som om du vet en hel masse om hva som foregår, når du ikke vet noe annet enn at jeg lurer på hvordan gpsen i en mobil kan ta så feil. Har du sett hva dette underforumet heter?

Gjest Phoenix
Skrevet

Hvertfall hos meg.

Jeg sto en kilometer unna en som var i New York... Haha :laugh:

Kan jo være han er hjemme også, vanskelig å si... :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var i Spania i sommer tok det flere dager før tinder "stabiliserte" seg. Fikk nesten bare opp spanjoler uka etter jeg var kommet hjem, så det er nok bare appen som henger seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...