Gjest earlgrey Skrevet 6. oktober 2014 #1 Skrevet 6. oktober 2014 Noen tips for å forebygge smerter i kappemuskelen (mellom skulderbladene), skuldre og nakken? Får sånn hodepine kan det være betennelse?
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 #2 Skrevet 6. oktober 2014 Mest sannsynlig er det ikke betennelse (men det kan være det..) men stress eller låsninger og knuter er det større mulighet for at det er. Hvor lenge har du hatt plagene? De tre punktene du nevnte henger mye sammen. Har du oftest vondt i skuldrene, er det vanlig å være låst/ha vondt i nakke/rygg og. Alt dette kan føre til hodepine. Jeg vil anbefale deg å gå til en slags terapaut et par ganger, muligens en osteopat (eller naprapat). Jeg gikk til en osteopat og fikk bedret mine plager. Jeg hadde hodepine ofte som jeg ikke tenkte over hadde noen årsak, men som gikk vekk etter behandling (som jeg fikk for skulder/rygg). Om du ikke klarer å bevege skulderen din, og rotere den kan det være betennelse. Anonymous poster hash: eb8d2...5cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå