Gå til innhold

Paranoid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jeg gravid, eller kan jeg være? Eller er jeg bare paranoid?

Kan først si at jeg går på p-piller, og har fulgt et slavisk tidsmønster på disse i flere år

Symptomer jeg har om dagen:

Minimale småblødninger (tredje dag)

Ryggsmerter (midt på, og lenger nede)

Økt matlyst...blir aldri mett.

Sover tungt

I og med at jeg ikke skal ha mensen pga p-piller reagerer jeg på de små blødningene som har begynt nå. Jeg vet at alle disse symptomene kan bety ulike ting hver for seg, men synes at det er litt spesielt å få alt samlet. Kan også legge til at ved samleie i kveld så opplevde jeg at det kom ut to mindre hvite klumper da jeg gikk på do.. det var også litt antydning til blod på disse.

For et par helger siden kastet jeg også opp etter at jeg hadde lagt meg. Har ikke merket noe til ømme bryster eller magesmerter.

Anonymous poster hash: 3d074...6e8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test for å være sikker.

Anonymous poster hash: e92b6...54a
Skrevet

Det karakteristiske med paranoid personlighetsforstyrrelse. er sensitivitet og mistroiskhet ovenfor hva andre sier og gjør. Personer med paranoid personlighetsforstyrrelse er følsomme, sårbare og nærtakende. De oppfatter verden som uvennlig og farlig, er mistenksomme, alltid på vakt – og de forventer å bli utnyttet av andre.

Du får dømme selv, er du paranoid?

Skrevet

Jeg lurte på om mine tanker i henhold til en mulig graviditet er paranoide, ikke at jeg vil ta det så langt som å si at jeg har en paranoid personlighetsforstyrrelse.... :murvegg:

Anonymous poster hash: 3d074...6e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...